Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 18,1k
  • Weergaven 671,6k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Wauw, serieus? Wat knap dat je dat altijd zo goed verborgen kan houden dan

• Zo, flink kleine oogjes nu op kantoor na een bijzonder avondje Kuip. Gisteravond niet helemaal de energie meer om er nog iets over te posten, maar doe nu toch een poging. Hoewel er al veel gezegd is u

• Feyenoord kreeg in november bij Slavia nog 3000+ kaarten, dus toen het lot ons weer naar Praag bracht leek niets een massaal uitvak weer in de weg te staan en boekte ik direct m'n vluchten etc. Eindst

Geplaatst
17 minuten geleden zei 007mark:

Waarom hebben ze bij Lille allemaal de naam van hun Nederlandse linksback op de borst staan?

Dat jullie het weten, jongens, Mark is zwaar teleurgesteld.

IMG_8983.jpeg

Geplaatst

Ik denk trouwens oprecht dat Beelen zich beter kan richten op de 6 positie dan RCV. Als die hier een foutje maakt is het niet meteen een tegengoal, en die wilt die nog wel eens maken :D 

Geplaatst

Zucht, dat is niet lekker hoor dat Santi eruit gaat. Zeker niet met Ajax-uit en PSV-uit op het programma. 
Enige voordeel kan zijn dat Milan naar hem kan fluiten.

Geplaatst

En dan ook nog met Timon die wedstrijden in. Nou, dat gaat me het weekje weer worden zeg ;e 

Geplaatst

Oh mijn god dit brengt zoveel flashbacks. Deze landing, dezelfde knie, dezelfde testen die ze hierna uitvoeren. Gadverdamme. Mijn knie trekt dit niet. 

Geplaatst
1 minuut geleden zei ReneLeBlanc:

Oh mijn god dit brengt zoveel flashbacks. Deze landing, dezelfde knie, dezelfde testen die ze hierna uitvoeren. Gadverdamme. Mijn knie trekt dit niet. 

Haha ja ik herkende het ook meteen. :D de linkerknie ook bij mij.

Heel positief dat die verder kan, dan zijn de testen goed. Is het waarschijnlijk geen kruisband. Voelen ze meteen namelijk als die eraan is.

bewerkt door Sick Blik

Geplaatst
2 minuten geleden zei Sick Blik:

Haha ja ik herkende het ook meteen. :D de linkerknie ook bij mij.

Heel positief dat die verder kan, dan zijn de testen goed. Is het waarschijnlijk geen kruisband. Voelen ze meteen namelijk als die eraan is.

Ja hier ook linkerknie. Man wat een pijnscheut schoot er door me heen. 

Ik kon ook door, ook 2 minuten :D 

Geplaatst

Bijlow moet lekker keeperstrainer worden. Want elk seizoen 2x een lange blessure is killing voor je carriere.

En welke club wilt hem nou hebben met die waslijst aan blessures?

bewerkt door sennid

Geplaatst

Greep wel naar bovenste deel van zijn onderbeen toch?

Anyway, totaal niet geschikt voor topsport. En dit is ook echt te wijteen aan zijn motoriek. Komt zo lomp in, ook daarna samen met Trauner. Heel snel een keepertje halen. Of Andreev de kans geven.

Geplaatst
1 minuut geleden zei ReneLeBlanc:

Ja hier ook linkerknie. Man wat een pijnscheut schoot er door me heen. 

Ik kon ook door, ook 2 minuten :D 

Ja ik probeerde na mn wissel ook weer gelijk erin te komen, maar toch niet verstandig aangezien ik telkens door de knie heen zakte. Maar idd raar, van ergste pijn die ik ooit heb gehad, naar eigenlijk niks meer voelen een paar min later.

Geplaatst
Zojuist zei Arezo:

Greep wel naar bovenste deel van zijn onderbeen toch?

Anyway, totaal niet geschikt voor topsport. En dit is ook echt te wijteen aan zijn motoriek. Komt zo lomp in, ook daarna samen met Trauner. Heel snel een keepertje halen. Of Andreev de kans geven.

dat heet je kuit of knieholte.