Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Die comments over Bijlow hier ;e mag hopen dat jullie een knieblessure bespaard blijft. Dat heeft echt niks met blessuregevoeligheid te maken.

bewerkt door Sick Blik

• Antwoorden 18,1k
  • Weergaven 671,6k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Wauw, serieus? Wat knap dat je dat altijd zo goed verborgen kan houden dan

• Zo, flink kleine oogjes nu op kantoor na een bijzonder avondje Kuip. Gisteravond niet helemaal de energie meer om er nog iets over te posten, maar doe nu toch een poging. Hoewel er al veel gezegd is u

• Feyenoord kreeg in november bij Slavia nog 3000+ kaarten, dus toen het lot ons weer naar Praag bracht leek niets een massaal uitvak weer in de weg te staan en boekte ik direct m'n vluchten etc. Eindst

Geplaatst

Ik keep op dit punt nog liever met Barry Ditewig dan dat ik een minuut langer naar Timon Wellenreuther kijk. Wat een parodie op een keeper. 

Geplaatst
1 minuut geleden zei Arezo:

Greep wel naar bovenste deel van zijn onderbeen toch?

Anyway, totaal niet geschikt voor topsport. En dit is ook echt te wijteen aan zijn motoriek. Komt zo lomp in, ook daarna samen met Trauner. Heel snel een keepertje halen. Of Andreev de kans geven.

Haha lol. Wordt in de lucht aangetikt, wil jou dan ook wel eens zien neerkomen Paul. Ben je ook je kruisband kwijt. 

Geplaatst
13 minuten geleden zei Sick Blik:

We sparen blessures als Pokemon flippos vroeger.

Pokémon grappen, ik like

Geplaatst
5 minuten geleden zei ReneLeBlanc:

Haha lol. Wordt in de lucht aangetikt, wil jou dan ook wel eens zien neerkomen Paul. Ben je ook je kruisband kwijt. 

Ik doelde meer op die tweede actie. Dat hij Trauner even op zijn rug dook om niks. En het leek zijn kuit te zijn voor mijn gevoel.

Geplaatst
1 minuut geleden zei Arezo:

Ik doelde meer op die tweede actie. Dat hij Trauner even op zijn rug dook om niks. En het leek zijn kuit te zijn voor mijn gevoel.

Trauner stapt toch naar achter?

Geplaatst
3 minuten geleden zei Arezo:

Haha dan wil ik je wel is zien springen met een knie die naar de gedver is. Dat gaat er niet veel soepeler uit zien dan dit. 

Geplaatst

Vanavond laat maar weer is zien waarom je Priske had moeten bedanken na de overwinning op Bayern. Het is echt niet om aan te gluren. 

Geplaatst

Zolang je geen druk op deze rondo krijgt én je elke tweede bal ook nog eens blijft verliezen mag je blij zijn wanneer je niet tegen een ruime nederlaag aanloopt na rust. Spelers lijken verder ook geen idee te hebben wat het plan is. Wanneer Ueda druk zet loopt de rest achteruit en vice versa. Priskeball. 

Geplaatst

Voordeel is wel dat we een nieuwe keeper hebben gehaald. Zondag dus lekker starten met Bossin.

Geplaatst

Volgens Boulah en Theo zijn de spierblessures van Bijlow een mentale kwestie. Weten we dat ook weer. 

Geplaatst
19 minuten geleden zei himan:

Ja tijd om Priske te ontslaan:LO:

Nee, nu is het te laat. Maar het zou wel des Feyenoords zijn om dat te doen 3/4 dagen voor de Klassieker en een basisspeler verkopen. 

Geplaatst

Door deze tegengoal wordt de loting volgens mij wel wat gunstiger... Om er toch maar wat positiefs van te maken.

Geplaatst
57 minuten geleden zei 007mark:

Met Timon erin zal dit wel 6-1 worden.

Komen al in de buurt.

Voor Priske had toch lekkerder geweest als hij er vorige week uit was geflikkerd. Tenminste nog door de voordeur na een 3-0 overwinning. Nu laten ze hem daar ergens achter in een loopgraf.

Geplaatst

Ook helemaal kut voor het doelsaldo dit. Commentator zei eerder dat geen donder uitmaakt, maar elke positie die je hoger eindigt, krijg je iets meer geld en iets meer coëfficientjes.