Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Gimenez waarschijnlijk zondag al niet meer erbij....echt jammer hoor.

Die knaken kunnen we goed gebruiken, maar zou ik wel pas in de zomer wat mee doen. Niet nu direct risico nemen met grote investeringen (Ringo fucking Meerveld), terwijl je waarschijnlijk CL gaat mislopen.

• Antwoorden 18,1k
  • Weergaven 671,6k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Wauw, serieus? Wat knap dat je dat altijd zo goed verborgen kan houden dan

• Zo, flink kleine oogjes nu op kantoor na een bijzonder avondje Kuip. Gisteravond niet helemaal de energie meer om er nog iets over te posten, maar doe nu toch een poging. Hoewel er al veel gezegd is u

• Feyenoord kreeg in november bij Slavia nog 3000+ kaarten, dus toen het lot ons weer naar Praag bracht leek niets een massaal uitvak weer in de weg te staan en boekte ik direct m'n vluchten etc. Eindst

Geplaatst
47 minuten geleden zei 007mark:

Gimenez waarschijnlijk zondag al niet meer erbij....echt jammer hoor.

Nogal wat tegenstrijdige verhalen over hoe hoog de boden zijn. En ook in dit verhaal moet er nog een nieuw, verhoogd bod van Milan op tafel komen.

Geplaatst

Als je de wedstrijden ziet in de champions league die je hebt gewonnen, kun je ook winnen van Milan.

Geplaatst
7 minuten geleden zei bas huijsmans:

Toch wel echt hele goede stats dit zeg

image.jpeg.359be635b80fe36c7a83aadfe094dc18.jpeg

Als je bekijkt dat hij twee periodes van een paar maanden heeft gehad dat hij letterlijk niks scoorde, kun je nagaan hoe enorm doeltreffend hij in zijn goede vorm is. Hele fijne spits. 

Geplaatst
1 minuut geleden zei Beppu:

Ga je nog heen @Urbeto? En anderen?

Naar Milaan wordt hem niet helaas, maar thuis wil ik wel proberen aan een kaart te komen. Jij dan? San Siro is wel een fantastisch stadion waar je eens geweest moet zijn sowieso. 

Geplaatst

Verwacht overigens dat de Italiaanse autoriteiten weer beslissen dat Feyenoordsupporters niet welkom zijn. Lijkt mij nog steeds wel leuk om een keer naar een Europese uitwedstrijd te gaan. Italië trekt mij daarvoor niet zo en ben al eens bij Milan - Inter geweest. Dus ik pas. Thuiswedstrijd misschien wel.

Geplaatst
24 minuten geleden zei Urbeto:

Naar Milaan wordt hem niet helaas, maar thuis wil ik wel proberen aan een kaart te komen. Jij dan? San Siro is wel een fantastisch stadion waar je eens geweest moet zijn sowieso. 

Ik vind het maar ouwe meuk voor zo ver ik dat vanaf de tv kan beoordelen, maar wil er wel heen ja. Valt wel in de schoolvakantie dus even kijken of het wat wordt. Mijn neefjes gaan met de auto, daar heb ik weinig trek in eigenlijk:D. Misschien dat ik even de prijzen van vliegtickets aankijk als ik wat kan regelen met de kleine meid en gewoon lekker alleen heen vlieg en daar een hotelkamertje voor mezelf pak (padres houdt uw figlia's binnen).

Maar alleen als we aan wedstrijdkaarten kunnen komen, ga daar niet zonder ticket heen.

bewerkt door Beppu

Geplaatst
6 minuten geleden zei Beppu:

Ik vind het maar ouwe meuk voor zo ver ik dat vanaf de tv kan beoordelen, maar wil er wel heen ja. Valt wel in de schoolvakantie dus even kijken of het wat wordt. Mijn neefjes gaan met de auto, daar heb ik weinig trek in eigenlijk:D. Misschien dat ik even de prijzen van vliegtickets aankijk als ik wat kan regelen met de kleine meid en gewoon lekker alleen heen vlieg en daar een hotelkamertje voor mezelf pak (padres houdt uw figlia's binnen).

Maar alleen als we aan wedstrijdkaarten kunnen komen, ga daar niet zonder ticket heen.

Dat laatste is voor mij ook de grootste bottleneck. Ik zie mezelf zonder uitkaart niet snel aan kaarten komen mochten we wél welkom zijn. Om daar op de bonnefooi heen te gaan vind ik ook net te kort dag en prijzig doordat ik nu ook gewoon vanuit Nederland zou moeten vertrekken. 

Wat betreft San Siro is het inderdaad een oud stadion met matige voorzieningen. Het is het enige stadion waar je langer in de rij staat dan bij de Kuip om wat drinken te halen. Tegelijkertijd is het wel een iconisch stadion en is het naast de Kuip het enige stadion waar ik de tribunes heb voelen bewegen. Zo worden ze tegenwoordig niet meer gemaakt! ;c

Geplaatst
Citaat

Feyenoord-doelman Justin Bijlow mist rest van het seizoen door knieblessure.

Wat ongelofelijk zonde.

Geplaatst

Pffff vreesde je al een beetje voor op basis van de beelden. Wat enorm kut weer. Gun je die jongen ook absoluut niet. Als we het zakelijk bekijken ook dramatisch voor de club. Dit schijnt namelijk een grootverdiener te zijn die 2,4 miljoen bruto per jaar pakt....

Hopelijk kiest Priske dan lekker voor Bossin of Andreev, anders gaan we nog de play-offs in ook.

Geplaatst

Bijlow lekker een pay-as-you-play-contractje aanbieden. Die gaat nooit meer een betere club vinden.

bewerkt door PJHoutman

Geplaatst
8 uur geleden zei Beppu:

Ga je nog heen @Urbeto? En anderen?

Geen zin om neergestoken te worden door van dat soort op scootertjes.

Geplaatst
2 uur geleden zei lennard95:

Geen zin om neergestoken te worden door van dat soort op scootertjes.

Ik begrijp dat je weggaat uit Katwijk?

Geplaatst

Had al weinig zin in morgen, maar het wordt er niet beter op. Ongekende aderlating. 

Geplaatst

Verwachten jullie nog een nieuwe spits? Of wordt dit geld voor de zomer gebruikt en eventueel gebruikt voor missen CL?

Geplaatst

Geen nieuwe eerste spits in ieder geval. Wellicht dat een deel van het geld wordt geïnvesteerd in een extra buitenspeler, maar over het algemeen kun je, zeker in de situatie waar Feyenoord zich in bevindt, in januari beter je geld op zak houden denk ik. Sowieso omdat Feyenoord een uitgaande transfer nodig had om een positief boekjaar te kunnen schrijven, maar ook om in de zomer niet eerst afhankelijk te zijn van een verkoop voordat je zelf op de markt iets kan doen.