Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 18,1k
  • Weergaven 671,6k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Wauw, serieus? Wat knap dat je dat altijd zo goed verborgen kan houden dan

• Zo, flink kleine oogjes nu op kantoor na een bijzonder avondje Kuip. Gisteravond niet helemaal de energie meer om er nog iets over te posten, maar doe nu toch een poging. Hoewel er al veel gezegd is u

• Feyenoord kreeg in november bij Slavia nog 3000+ kaarten, dus toen het lot ons weer naar Praag bracht leek niets een massaal uitvak weer in de weg te staan en boekte ik direct m'n vluchten etc. Eindst

Geplaatst

Heb mijn Mexicaanse vlag halfstok gehangen.

Kijk, voor dit bedrag moet je het doen. Financiële zekerheid creëeren, aangezien (grote) investeringen nu blijkbaar niet kunnen. Maar beetje zelfde als met Sinisterra; toch wel mijn favoriete spelers beetje geworden. Altijd jammer om te zien vertrekken.

Hopelijk houdt DTK het geld lekker op zak. Kijk je in mei waar je bent geeindigd. En maak je een nieuw plan met begroting o.b.v. Europese competitie die je (hopelijk) speelt.
EL betekent gewoon minder investeren, doorselecteren en lagere salarissen. Conference League nog lager uiteraard. Berichten zijn toch dat Feyenoord scherp aan de wind heeft gevaren en risico neemt op financieel gebied. Op lange termijn niet houdbaar als er seizoenen zoals deze tussen zitten.

In dat opzicht ook fijn dat er met Walemark en Osundina ook 2 huurspelers definitief vertrokken zijn. Met de Kasanwirjos en Van den Belten van deze wereld is daar ook nog veel werk te verrichten. Toch salarisposten die weet terug dreigen te komen over een paar maanden. Terwijl je er niets aan hebt.

Geplaatst
1 minuut geleden zei 007mark:

Heb mijn Mexicaanse vlag halfstok gehangen.

Kijk, voor dit bedrag moet je het doen. Financiële zekerheid creëeren, aangezien (grote) investeringen nu blijkbaar niet kunnen. Maar beetje zelfde als met Sinisterra; toch wel mijn favoriete spelers beetje geworden. Altijd jammer om te zien vertrekken.

Hopelijk houdt DTK het geld lekker op zak. Kijk je in mei waar je bent geeindigd. En maak je een nieuw plan met begroting o.b.v. Europese competitie die je (hopelijk) speelt.
EL betekent gewoon minder investeren, doorselecteren en lagere salarissen. Conference League nog lager uiteraard. Berichten zijn toch dat Feyenoord scherp aan de wind heeft gevaren en risico neemt op financieel gebied. Op lange termijn niet houdbaar als er seizoenen zoals deze tussen zitten.

In dat opzicht ook fijn dat er met Walemark en Osundina ook 2 huurspelers definitief vertrokken zijn. Met de Kasanwirjos en Van den Belten van deze wereld is daar ook nog veel werk te verrichten. Toch salarisposten die weet terug dreigen te komen over een paar maanden. Terwijl je er niets aan hebt.

Voor Walemark ook nog een flink bedrag terugverdiend las ik. Iets van 2,6 miljoen.

Geplaatst

Santi weg, morgen lekker het schip in tegen de drie-engheid Taylor, Klaassen, Berghuis. Ik gaat even wat anders doen dit weekend, zie jullie maandag Kameraden!

Geplaatst
Zojuist zei PJHoutman:

Santi weg, morgen lekker het schip in tegen de drie-engheid Taylor, Klaassen, Berghuis. Ik gaat even wat anders doen dit weekend, zie jullie maandag Kameraden!

Nu weet ik het zeker! 3-0 voor Feyenoord morgen! Tututututu, super-Feyenoord!

Geplaatst
12 minuten geleden zei MetalMichael:

Voor Walemark ook nog een flink bedrag terugverdiend las ik. Iets van 2,6 miljoen.

Investering was hoger én hiervoor hebben de Vrienden van Feyenoord weer bijgesprongen. Houden we dus verder niets aan over. Maar positieve, zoals ik eerder vermeldde, is dat er weer een salarispost voor seizoen 25/26 kan worden weggestreept.

Geplaatst
Zojuist zei 007mark:

Investering was hoger én hiervoor hebben de Vrienden van Feyenoord weer bijgesprongen. Houden we dus verder niets aan over. Maar positieve, zoals ik eerder vermeldde, is dat er weer een salarispost voor seizoen 25/26 kan worden weggestreept.

Maar je verliest er iig niet verder op. Anders had je nog met een restverlies gezeten.

Geplaatst

Ik vind 35 dus eigenlijk te weinig. AC Milan is wel een mooie club voor Santi, maar wel zonde dat hij het algauw tegen ons moet opnemen.

Voor morgen had ik al lage verwachtingen, maar zonder Santi en een goede spits van vergelijkbaar niveau achter hem, acht ik het een onmogelijke opgave. 

Geplaatst
1 minuut geleden zei aron24:

van vergelijkbaar niveau achter hem

Haak even op dit stukje in, want zie het online meer voorbijkomen. Ook als het gaat om het halen van een eventuele vervanger van vergelijkbaar niveau. Je kunt best twee spelers van vergelijkbaar niveau hebben die met elkaar concurreren, maar die zijn dan wel van minder niveau. Buiten de absolute topclubs in topcompetities is het een utopie om te denken dat je -a twee spelers van het niveau Gimenez kunt betalen, -b twee spelers van dat niveau tevreden kunt houden en -c twee spelers van dag kaliber zo ver kunt krijgen om daar genoegen mee te nemen. Je wissel, of vervanger, zal altijd van een wat minder niveau zijn. Zo werkt het nu eenmaal. 

Geplaatst

Als Feyenoord nu gericht weet in te kopen (lees een spelmaker en een rechtsbuiten) hoef je er niet per se heel veel minder op te worden. Zonder aanvoer gaat geen enkele spits renderen. Het is een godswonder dat Santi er nog wat inprikte want het was vrijwel iedere wedstrijd een kansloze missie voor hem. 1/2 kansjes als die geluk had. 

Geplaatst
3 minuten geleden zei MetalMichael:

Haak even op dit stukje in, want zie het online meer voorbijkomen. Ook als het gaat om het halen van een eventuele vervanger van vergelijkbaar niveau. Je kunt best twee spelers van vergelijkbaar niveau hebben die met elkaar concurreren, maar die zijn dan wel van minder niveau. Buiten de absolute topclubs in topcompetities is het een utopie om te denken dat je -a twee spelers van het niveau Gimenez kunt betalen, -b twee spelers van dat niveau tevreden kunt houden en -c twee spelers van dag kaliber zo ver kunt krijgen om daar genoegen mee te nemen. Je wissel, of vervanger, zal altijd van een wat minder niveau zijn. Zo werkt het nu eenmaal. 

Ik ben dit ook met je eens. Alleen met Ueda en Carranza ga je, zoals het nu lijkt, er echt hard op achteruit. Hetzelfde niveau als Santi op de bank is ook onmogelijk. Maar volgens mij is het niet vreemd om een 2e spits van het niveau Pepi, of een klein stukje minder, te hebben. Zelfs AZ heeft een betere 2e spits dan wij hebben.

1 minuut geleden zei ReneLeBlanc:

Als Feyenoord nu gericht weet in te kopen (lees een spelmaker en een rechtsbuiten) hoef je er niet per se heel veel minder op te worden. Zonder aanvoer gaat geen enkele spits renderen. Het is een godswonder dat Santi er nog wat inprikte want het was vrijwel iedere wedstrijd een kansloze missie voor hem. 1/2 kansjes als die geluk had. 

Spelmaker, vergelijkbaar aan Szymanski (want die is eigenlijk nooit vervangen) is wel nodig ja. Alleen ik denk niet dat je die nog kan halen in deze window. Dus dan ga je er hard op achteruit.

Geplaatst
3 minuten geleden zei aron24:

Ik ben dit ook met je eens. Alleen met Ueda en Carranza ga je, zoals het nu lijkt, er echt hard op achteruit. Hetzelfde niveau als Santi op de bank is ook onmogelijk. Maar volgens mij is het niet vreemd om een 2e spits van het niveau Pepi, of een klein stukje minder, te hebben. Zelfs AZ heeft een betere 2e spits dan wij hebben.

Mwa, ik denk dat Ueda echt wel een prima spits kan zijn. Toen hij hele wedstrijden begon te spelen zat er al snel veel verbetering in. Qua lopen was/is hij totaal anders dan Gimenez. Dat heeft hem in het begin echt parten gespeeld. Nu zal het aanvalsspel meer op zijn kwaliteiten toegespitst worden. 

Geplaatst
4 uur geleden zei ReneLeBlanc:

Man wat baal ik hier van. Gaat sowieso een shirtje van Milan met Santi komen nu. 

Mag toch hopen dat ze wel in het contract opnemen dat hij niet direct tegen ons mag spelen.

6 minuten geleden zei aron24:

Spelmaker, vergelijkbaar aan Szymanski (want die is eigenlijk nooit vervangen) is wel nodig ja. Alleen ik denk niet dat je die nog kan halen in deze window. Dus dan ga je er hard op achteruit.

Tsja, met Stengs heb je die. Alleen is dat net zo´n afgekeurde als Bijlow ongeveer. Speelt veel te weinig voor het salaris wat hij opstrijkt.

Geplaatst
3 uur geleden zei aron24:

Ik vind 35 dus eigenlijk te weinig. AC Milan is wel een mooie club voor Santi, maar wel zonde dat hij het algauw tegen ons moet opnemen.

Voor morgen had ik al lage verwachtingen, maar zonder Santi en een goede spits van vergelijkbaar niveau achter hem, acht ik het een onmogelijke opgave. 

Je hebt de pech dat hij een maand of acht uit vorm is geweest, anders wordt het tien miljoen meer. Maar wordt wel steeds duidelijker dat het voor Santi wel mooi geweest was bij ons. Tja. Als je dit seizoen nog ergens om speelde was het misschien aantrekkelijker geweest om nog een half jaartje te blijven. Kan me voorstellen dat zo'n kansloze 'strijd' om de tweede plaats niet motiveert.

Misschien dat het ook wel meespeelt dat hij bij Mexico niet bepaald onomstreden is, en hij met het oog op 2026 een definitieve sterrenrol wil afdwingen. Hoe dan ook, ik ben niet ontevreden met deze transfer. 

bewerkt door PJHoutman

Geplaatst

Het is ook best logisch dat je Santi verkoopt omdat hij bij ons wel redelijk uitgeleerd was, maar dat maakt het uiteindelijke bedrag niet minder schraal. 35 miljoen inclusief man, dat is nog minder dan Donny van de fucking Beek en Edson Alvarez opleverden voor Ajax. Ik begrijp dat er in die vergelijking een verschil in internationale clubreputatie bestaat, maar ik vind het desalniettemin vrij abominabel gehandeld door Te Kloese. 

Geplaatst
5 uur geleden zei 007mark:

Mag toch hopen dat ze wel in het contract opnemen dat hij niet direct tegen ons mag spelen.

Tsja, met Stengs heb je die. Alleen is dat net zo´n afgekeurde als Bijlow ongeveer. Speelt veel te weinig voor het salaris wat hij opstrijkt.

Stengs is een mietje. Daar heb je echt geen klote aan. 

Geplaatst
23 uur geleden zei PJHoutman:

Ik begrijp dat je weggaat uit Katwijk?

Ik woon al ondertussen in Leiden

Geplaatst

Henderson zakt meteen terug naast de centrale mannen. Staan dus met een soort van 5 mans verdediging en laten wij nou net zoveel creativiteit hebben :D 

Geplaatst
4 minuten geleden zei Sick Blik:

Het is niet om aan te gluren.

Mwah, begin was even overleven en zoeken. Staan ook gewoon weer 2 nieuwe spelers en 3 als je Timon meerekent in.