Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 18,1k
  • Weergaven 671,6k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Wauw, serieus? Wat knap dat je dat altijd zo goed verborgen kan houden dan

• Zo, flink kleine oogjes nu op kantoor na een bijzonder avondje Kuip. Gisteravond niet helemaal de energie meer om er nog iets over te posten, maar doe nu toch een poging. Hoewel er al veel gezegd is u

• Feyenoord kreeg in november bij Slavia nog 3000+ kaarten, dus toen het lot ons weer naar Praag bracht leek niets een massaal uitvak weer in de weg te staan en boekte ik direct m'n vluchten etc. Eindst

Geplaatst

Zonde dit. Eigenlijk afgestraft voor het feit dat we durven aan te vallen. Nu gaat t een stuk lastiger worden.

Geplaatst
2 minuten geleden zei Sick Blik:

Wellenblunder :-D

Al ging daar echt heel veel fout. Het is echt schandalig slecht.

Hij kan ook niet echt iets anders doen. 

Geplaatst

Geweldig verdedigd weer. Nieuwkoop, Trauner en Hancko zitten alle drie te slapen. En dan vervolgens weer een geweldige redding van onze keeper... 

Sowieso bakt Trauner er echt weer helemaal niets van vandaag

bewerkt door aron24

Geplaatst

Verder wel typisch. Ziet er niet zo slecht uit, maar weten zelf ook geen enkele goede kans bij elkaar te spelen. Zie ons nog niet zo 1,2,3 een doelpunt maken vandaag.

Geplaatst

De haat op Wellenreuther is ook wel echt bizar. Het begint bij Trauner, vervolgens staat Hadj-Moussa te verdedigen als een F’je dat is echt crimineel hoe hij daar stond, en vervolgens staan Trauner Hancko en Nieuwkoop (WAAR WAS DIE IMBECIEL ÜBERHAUPT) te slapen. Brobbey kan alleen maar scoren omdat die bal tegen m aan wordt getikt want hij zat helemaal stuk en stond daar gewoon voor de sier. 

Geplaatst

Wat me het meest stoort is dat je van tevoren al uit kon tekenen hoe deze wedstrijd zou verlopen. Na rust nog even een 2-0 dankzij een grove individuele fout en dan kan Ajax de muur rondom haar zestien weer optrekken. Het is niet om aan te gluren, maar het werkt wel. Priske heeft, net als in oktober, totaal geen antwoord. Het lijkt me de hoogste tijd om Priske na de wedstrijd op Schiphol af te zetten. 

Geplaatst
3 minuten geleden zei ReneLeBlanc:

De haat op Wellenreuther is ook wel echt bizar. Het begint bij Trauner, vervolgens staat Hadj-Moussa te verdedigen als een F’je dat is echt crimineel hoe hij daar stond, en vervolgens staan Trauner Hancko en Nieuwkoop (WAAR WAS DIE IMBECIEL ÜBERHAUPT) te slapen. Brobbey kan alleen maar scoren omdat die bal tegen m aan wordt getikt want hij zat helemaal stuk en stond daar gewoon voor de sier. 

Rechtsvoor, aan het aanvallen. En als Ueda daar gewoon een normale loopactie maakt in plaats van de krant staan te lezen komt er nog een kans uit ook.

Geplaatst
1 minuut geleden zei PJHoutman:

Rechtsvoor, aan het aanvallen. En als Ueda daar gewoon een normale loopactie maakt in plaats van de krant staan te lezen komt er nog een kans uit ook.

Ooit gehoord van omschakelen? Als je de replay zag had hij op het moment dat de bal in het netje lag Makkelie niet eens ingehaald, en die stond buiten de 16. Ik snap dat jij een zwak hebt voor Nieuwkoop maar dit was echt heel, maar ook echt heel slecht. 

Geplaatst
Zojuist zei ReneLeBlanc:

Ooit gehoord van omschakelen? Als je de replay zag had hij op het moment dat de bal in het netje lag Makkelie niet eens ingehaald, en die stond buiten de 16. Ik snap dat jij een zwak hebt voor Nieuwkoop maar dit was echt heel, maar ook echt heel slecht. 

Ik heb helemaal geen zwak voor Nieuwkoop, hij schakelt ook veel te traag terug. Maar ik vind het een beetje raar om hem de schuld te gaan geven als er drie man achter hem niet ingrijpen. Hadj Moussa kan daar Hato gewoon even een tikkie geven, dan is er helemaal niets aan de hand.

Geplaatst
7 minuten geleden zei ReneLeBlanc:

Nieuwkoop moet gewoon overgenomen worden door iemand. Wat wel gebeurt, maar Hadj Moussa krijgt vervolgens geen rugdekking. Dat is echt dramatisch. Wellenblunder legt m vervolgens lekker voor de voetjes van Brubbie neer. En ik snap wat je bedoelt, maar keepersinstinct is dus zulke dingen aanvoelen. Hij moet de situatie om zich heen al weten, blijven kijken en dan op basis daarvan de beste keuze maken. Op het hoogste niveau verwacht je gewoon meer. Dan is alleen maar dingen proberen niet genoeg.

Geplaatst

In de 27e minuut moest Paixao ook de bal afleggen op Ueda. Van zo'n fout van Sutalo moet je toch profiteren of op zijn minst tot een fatsoenlijke kans komen. Zo dom om daar te schieten. Sowieso is het lafjes en verdedigend weer eens zwak ook.

1 minuut geleden zei ReneLeBlanc:

Nog een lagere workrate dan Karsdorp bij deze omschakeling. Ik had hem hiervoor gewisseld. Dat geldt ook voor Hadj Mousa.

Geplaatst
5 minuten geleden zei PJHoutman:

Ik heb helemaal geen zwak voor Nieuwkoop, hij schakelt ook veel te traag terug. Maar ik vind het een beetje raar om hem de schuld te gaan geven als er drie man achter hem niet ingrijpen. Hadj Moussa kan daar Hato gewoon even een tikkie geven, dan is er helemaal niets aan de hand.

Heb je mijn post gelezen? Want je hebt het alleen over Nieuwkoop terwijl ik 4 andere namen ook noem. :D Duidelijk dat die zwak er dus wel is. 

Geplaatst

Goede redding van Timon. Maar die moet er wel vanaf nu.

Maar je hebt zelf de aftrap en binnen 20 seconden gaat Weghorst 1 op 1. Hoe krijg je dat nou weer voor elkaar?

bewerkt door aron24

Geplaatst
Zojuist zei ReneLeBlanc:

Heb je mijn post gelezen? Want je hebt het alleen over Nieuwkoop terwijl ik 4 andere namen ook noem. :D Duidelijk dat die zwak er dus wel is. 

Joh, van mij mag die nog liever gisteren dan vandaag weg. 

Geplaatst

Wat ik mij afvraag,  trainen ze überhaupt wel op druk zetten? Het ziet er namelijk echt uit kelderklasse. Geen samenhang, geen patronen