Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
25 minuten geleden zei MetalMichael:

Wel blij dat deze pot niet om 9 uur afgetrapt werd. Is nu al een beproeving om je ogen bij open te houden. 

Zo idd zeg, op zaterdag na zelf voetballen heb ik dat sowieso al wat sneller, maar met zo'n wedstrijd al helemaal. Ben maar iets ernaast gaan doen.

• Antwoorden 18,1k
  • Weergaven 671,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Wauw, serieus? Wat knap dat je dat altijd zo goed verborgen kan houden dan

• Zo, flink kleine oogjes nu op kantoor na een bijzonder avondje Kuip. Gisteravond niet helemaal de energie meer om er nog iets over te posten, maar doe nu toch een poging. Hoewel er al veel gezegd is u

• Feyenoord kreeg in november bij Slavia nog 3000+ kaarten, dus toen het lot ons weer naar Praag bracht leek niets een massaal uitvak weer in de weg te staan en boekte ik direct m'n vluchten etc. Eindst

Geplaatst

In ieder geval nu wat kansen achter elkaar. Misschien raken ze bij NAC dan wat meer in paniek.

Geplaatst
2 minuten geleden zei PJHoutman:

Wil je daar mee ophouden ajb?

Zeker, ben overgeschakeld naar Atletico Madrid.

Succes de tweede helft, avondje Breda is nooit fijn. 

Geplaatst

Haha dit is wel heel licht he. Mja Higler.

En nog erbuiten ook, maar goed dat maakt tegenwoordig ook niet meer uit.

bewerkt door Sick Blik

Geplaatst
Zojuist zei Sick Blik:

Haha dit is wel heel licht he. Mja Higler.

Moder trapt 'm gewoon op zijn voet. Geheide overtreding. Is er alleen wel duidelijk buiten, maar nu krijg weer zo'n situatie als bij Ajax.

Geplaatst
3 minuten geleden zei PJHoutman:

Moder trapt 'm gewoon op zijn voet. Geheide overtreding. Is er alleen wel duidelijk buiten, maar nu krijg weer zo'n situatie als bij Ajax.

Echt helemaal niks aan de hand en de VAR ziet dat gelukkig ook, lekker doorvoetballen.

Geplaatst
Zojuist zei bas huijsmans:

Hmm Moder raakt hem toch wel lichtjes dus wel bijzonder dat het helemaal terug gedraaid wordt. Dat het er buiten was, was wel erg duidelijk ja

Heeft het geluk dat die aanvaller net zijn voet weer optilt dan. Dit was echt een overtreding.

Geplaatst

Ik denk overigens dat de redenatie van de scheidsrechter is dat die 44 zich laat hangen en het contact bewust opzoekt. Dat kan ik nog wel volgen, maar Moder was ook wel echt op zoek naar de voet imo. Ik denk dat we hier relatief goed weg komen, al was het er inderdaad altijd buiten geweest.

Geplaatst

ik ben gestopt met tellen maar hoe vaak we de VAR wel niet dubieuze beslissingen hebben zien nemen in ons nadeel is echt ongekend. 

Geplaatst
23 minuten geleden zei ReneLeBlanc:

ik ben gestopt met tellen maar hoe vaak we de VAR wel niet dubieuze beslissingen hebben zien nemen in ons nadeel is echt ongekend. 

Misschien moet je de glazen uit je bril even oppoetsen. Zitten wat rood-witte vlekken op. Je komt echt goed weg dat er geen penalty gegeven wordt. 

Geplaatst
1 minuut geleden zei Grote Ree:

Misschien moet je de glazen uit je bril even oppoetsen. Zitten wat rood-witte vlekken op. Je komt echt goed weg dat er geen penalty gegeven wordt. 

Jij zag de overtreding er binnen? Als enige waarschijnlijk. 

Geplaatst

Dit was weer helemaal niets, in aanvallend opzicht. Tweede helft was het verdedigend wel oké. Vraag me wel af waarom het 3 minuten duurt om een lijn te trekken.

Geplaatst

Niet winnen in Breda overkomt ook de kampioen jongens. Geen stress, die derde plek komt er wel.

Geplaatst
8 minuten geleden zei Grote Ree:

Geen penalty gegeven? Voor een overtreding buiten de zestien kan je toch geen penalty geven lieverd.

Geplaatst

Die selectie van Feyenoord leidt ook aan schizofrenie, of niet dan? Nu weer 0-0 tegen NAC, hoe dan?

Enkel de blessuretijd kunnen zien en commentator sprak nog over 2 lange var momenteb. Geen idee waarvoor?

Maar pijnlijk weer, zeker nu je kon inlopen.