Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 18,1k
  • Weergaven 671,6k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Wauw, serieus? Wat knap dat je dat altijd zo goed verborgen kan houden dan

• Zo, flink kleine oogjes nu op kantoor na een bijzonder avondje Kuip. Gisteravond niet helemaal de energie meer om er nog iets over te posten, maar doe nu toch een poging. Hoewel er al veel gezegd is u

• Feyenoord kreeg in november bij Slavia nog 3000+ kaarten, dus toen het lot ons weer naar Praag bracht leek niets een massaal uitvak weer in de weg te staan en boekte ik direct m'n vluchten etc. Eindst

Geplaatst

Wat een aanfluiting weer. Kan na een kwartier gewoon 0-3 staan. Hopen dat die Bosschaart lekker opsodemietert na vandaag!!

#putdus

Geplaatst

Almere had er gewoon 3 of 4 kunnen moeten maken he. Wat een droevenis. 

maar gaat gewoon 5-1 worden straks.

Geplaatst

Wat was het een armetierige voetbalavond zeg. Geluk dat je hem nog over de streep trekt door onze Slowaakse geweldenaar, maar Almere verdiende eerlijk gezegd gewoon een puntje en dat is tekenend voor ons seizoen denk ik. Read was nog wel een lichtpuntje vanavond, echt een fijne speler. Maargoed, in ieder geval weer boven Utrecht, al zij het minimaal. 

Geplaatst
1 uur geleden zei Urbeto:

Wat was het een armetierige voetbalavond zeg. Geluk dat je hem nog over de streep trekt door onze Slowaakse geweldenaar, maar Almere verdiende eerlijk gezegd gewoon een puntje en dat is tekenend voor ons seizoen denk ik. Read was nog wel een lichtpuntje vanavond, echt een fijne speler. Maargoed, in ieder geval weer boven Utrecht, al zij het minimaal. 

Read aan de bal inderdaad erg indrukwekkend. Hartman aan de andere kant misschien toch nog even pas op de plaats maken. Was niks vandaag.

Targhelline wel veelbelovend moet ik zeggen. Beweegt en speelt makkelijk. Ivanusec en Osman aub nooit meer bij de selectie, verschrikkelijk.

Geplaatst
2 uur geleden zei Thierryvane:

Ik was echt hyped toen Ivanusec naar de Eredivisie kwam maar holy tieten zeg.

Ook echt zo benieuwd waar dit aan ligt.

Is het vertrouwen? Worden er verkeerde dingen van hem verwacht? Is het de druk van de Kuip en spelen voor de grootste club in Nederland? (qua verwachtingen) Aardt hij niet in Nederland? Echt zonde, toch een hoop geld voor betaald. Geldt in dezelfde mate voor Ueda. Duurste aankoop ooit..

Verder echt heel nice dat de mens van Persie terug is bij Feyenoord. Heel benieuwd wat hij als trainer gaat laten zien.

Geplaatst

Ik zou voor de beste trainer hebben gekozen als trainer, niet de beste speler. :nope:

Geplaatst

Jullie hebben een nieuwe trainer, wisten jullie dat?

ik gun trouwens Van Persie wel wat succes, succes Robin