Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 18,1k
  • Weergaven 671,6k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Wauw, serieus? Wat knap dat je dat altijd zo goed verborgen kan houden dan

• Zo, flink kleine oogjes nu op kantoor na een bijzonder avondje Kuip. Gisteravond niet helemaal de energie meer om er nog iets over te posten, maar doe nu toch een poging. Hoewel er al veel gezegd is u

• Feyenoord kreeg in november bij Slavia nog 3000+ kaarten, dus toen het lot ons weer naar Praag bracht leek niets een massaal uitvak weer in de weg te staan en boekte ik direct m'n vluchten etc. Eindst

Geplaatst
3 uur geleden zei PJHoutman:

Verademing om naar te luisteren die RvP.

Dit was neem ik aan een verwijzing naar alle perscos van nieuwe trianers van Ajax van afgelopen twee jaar?

Want ik vond het namelijk niet per se heel sterk. Sterker nog de punten die bijvoorbeeld Pieter Zwart eerder vandaag aangaf als valkuilen of mogelijke bezwaren om hem als trainer aan te stellen werden wel redelijk bevestigd.

Geplaatst
36 minuten geleden zei timpy00:

Dit was neem ik aan een verwijzing naar alle perscos van nieuwe trianers van Ajax van afgelopen twee jaar?

Want ik vond het namelijk niet per se heel sterk. Sterker nog de punten die bijvoorbeeld Pieter Zwart eerder vandaag aangaf als valkuilen of mogelijke bezwaren om hem als trainer aan te stellen werden wel redelijk bevestigd.

Jou ontgaat ook niets hè?

Geplaatst
3 uur geleden zei timpy00:

PJ doet gewoon mijn grapje na, en dat wordt gewaardeerd 

Geplaatst
7 uur geleden zei MetalMichael:

Kraaijeveld -> 2028. Binnenkort een groot deel van de middenveldbezetting uit eigen jeugd! Milambo, Zechiël, Kraaijeveld, van den Elshout.

EN STZ.

36 minuten geleden zei Richarð.:

En Ouarghi? Of zit die net daarna?

Die is pas net 17, terwijl Kraaijeveld 18 gaat worden dit voorjaar. Zitten wel allebei in de U19.

bewerkt door 007mark

Geplaatst
11 uur geleden zei MetalMichael:

Kraaijeveld -> 2028. Binnenkort een groot deel van de middenveldbezetting uit eigen jeugd! Milambo, Zechiël, Kraaijeveld, van den Elshout.

En Van Persie in de spits :D

Geplaatst
20 minuten geleden zei FlyD:

En Van Persie in de spits :D

Loopt er  nog wat rond in België om de boel op te vullen? Maar dan beter dan Ueda?

Geplaatst
20 minuten geleden zei Arezo:

Loopt er  nog wat rond in België om de boel op te vullen? Maar dan beter dan Ueda?

Banzuzi! Voor het middenveld dan, maar die is te duur voor Feyenoord.

Geplaatst
12 minuten geleden zei FlyD:

100 miljoen in de zomer hé! Hankco en Paixao gaan ons heel veel knaken opleveren. Wat moet ie kosten? 12? 13? 14. Noem het en wij betalen. 

Geplaatst
1 uur geleden zei FlyD:

Dat zal wel meevallen in de zomer met nog slechts 1 jaar contract.

1 uur geleden zei Arezo:

100 miljoen in de zomer hé! Hankco en Paixao gaan ons heel veel knaken opleveren. Wat moet ie kosten? 12? 13? 14. Noem het en wij betalen. 

Verdomme gewoon uit Zwijndrecht he, onder de rook van Rotterdam. Weer lekker lopen pitten!!1!!!

Geplaatst
7 uur geleden zei 007mark:

Verdomme gewoon uit Zwijndrecht he, onder de rook van Rotterdam. Weer lekker lopen pitten!!1!!!

Dat is het lot van een wereldtopclub. Wat er onder je ogen gebeurd zien we niet.

Geplaatst
7 uur geleden zei 007mark:

Zal toch 10-15miljoen worden volgens mij.

Geplaatst
5 uur geleden zei FlyD:

Zal toch 10-15miljoen worden volgens mij.

Recordverkoop van OHL is tot dusverre 5,5 miljoen, dus dan lijkt 10-15 miljoen met een eenjarig contract mij wel aan de hoge kant. Maargoed, jij kent de situatie daar natuurlijk beter dan wij :D Met wie zou je Banzuzi vergelijken qua speelstijl? Volg het Belgische voetbal niet goed. 

Geplaatst
2 minuten geleden zei Urbeto:

Recordverkoop van OHL is tot dusverre 5,5 miljoen, dus dan lijkt 10-15 miljoen met een eenjarig contract mij wel aan de hoge kant. Maargoed, jij kent de situatie daar natuurlijk beter dan wij :D Met wie zou je Banzuzi vergelijken qua speelstijl? Volg het Belgische voetbal niet goed. 

Die recordverkoop is niet correct, voor Mandela Keita hebben we +10miljoen gehad. En mijn bronnen zijn vrij goed in dit geval :D

Altijd moeilijk om te vergelijken, maar bij Feyenoord zou hij volgens mij perfect Q. Timber kunnen vervangen.

Geplaatst
7 minuten geleden zei FlyD:

Altijd moeilijk om te vergelijken, maar bij Feyenoord zou hij volgens mij perfect Q. Timber kunnen vervangen.

Heb jij dan toch goed gescout uit Nederland hoor @FlyD :D Zonde voor Feyenoord in ieder geval, een jongen van zo'n niveau uit Zwijndrecht zou altijd bij Sparta of Feyenoord moeten spelen.

Geplaatst
9 minuten geleden zei ReneLeBlanc:

Joh ons middenveld is al bomvol. Jakub speelt die Bazuzi helemaal de Moder in. We moeten aanvallers!!!!!

De eerste 2 aankopen van de zomer zijn al aanvallers. Sauer en Slory. SS voorin bij Feyenoord. Kan het mooier? 

Ik heb wel zin in een Scandinavische spits. En dan moeten we alleen Hancko vervangen. 

Geplaatst
21 minuten geleden zei Arezo:

De eerste 2 aankopen van de zomer zijn al aanvallers. Sauer en Slory. SS voorin bij Feyenoord. Kan het mooier? 

Ik heb wel zin in een Scandinavische spits. En dan moeten we alleen Hancko vervangen. 

S2. Hancko vervangen, alsof het niets is :D dat gaat me toch een kluif worden. Je moet ook wel een creatieve 10 halen ipv Stengsie. 

Geplaatst
26 minuten geleden zei Arezo:

SS voorin bij Feyenoord. Kan het mooier? 

Kan je misschien een beetje normaal doen? En ja, ik snap dat het niet serieus bedoeld is.

bewerkt door PJHoutman

Geplaatst
17 minuten geleden zei 007mark:

image.png.eed3741ddc56cf8d1bb6ae531af6d683.png

Dit bedoelde @Arezo toch gewoon?

Alle tegenstanders gaan dan zo het schip in, haha!

Kan jij misschien ook een beetje normaal doen? En ja, ik snap dat het niet serieus bedoeld is.

Daarnaast lijkt het mij ook een goed idee om ons in de zomer weer op de Scandinavische markt te begeven. Loopt genoeg leuks rond, al zij het misschien niet in de spits.