Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
37 minuten geleden zei PJHoutman:

Kan je misschien een beetje normaal doen? En ja, ik snap dat het niet serieus bedoeld is.

Oh gelukkig. Was toch vrij onschuldig? Al snap ik dat een heel klein oorlogsgrapje misschien wat gevoelig ligt bij een echte Zeeuw!

bewerkt door Arezo

• Antwoorden 18,1k
  • Weergaven 671,6k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Wauw, serieus? Wat knap dat je dat altijd zo goed verborgen kan houden dan

• Zo, flink kleine oogjes nu op kantoor na een bijzonder avondje Kuip. Gisteravond niet helemaal de energie meer om er nog iets over te posten, maar doe nu toch een poging. Hoewel er al veel gezegd is u

• Feyenoord kreeg in november bij Slavia nog 3000+ kaarten, dus toen het lot ons weer naar Praag bracht leek niets een massaal uitvak weer in de weg te staan en boekte ik direct m'n vluchten etc. Eindst

Geplaatst
16 minuten geleden zei Arezo:

Oh gelukkig. Was toch vrij onschuldig? Al snap ik dat een heel klein oorlogsgrapje misschien wat gevoelig ligt bij een echte Zeeuw!

Volgens mij bedoelde je "Sorry, zal niet meer gebeuren."

Geplaatst
7 minuten geleden zei PJHoutman:

Volgens mij bedoelde je "Sorry, zal niet meer gebeuren."

Volgens mij bedoelde ik wat ik typte. 

Geplaatst
38 minuten geleden zei Urbeto:

Kan jij misschien ook een beetje normaal doen? En ja, ik snap dat het niet serieus bedoeld is.

Daarnaast lijkt het mij ook een goed idee om ons in de zomer weer op de Scandinavische markt te begeven. Loopt genoeg leuks rond, al zij het misschien niet in de spits. 

Ik vind persoonlijk Kvistgaarden en Suzuki van Brondby wel interessant. Misschien door mijn voorliefde voor Brondby. 

Verder ook wel benieuwd of ze nog een keer gaan terug keren voor die Walle Egeli.

Geplaatst
39 minuten geleden zei bas huijsmans:

Contract van Roony Bardghji verloopt ook 31-12-25. Die gelijk maar even voor een spotprijsje oppikken. Met het herstellen van spelers hebben we inmiddels genoeg ervaring

Gaat zijn contract al verlengen met 2 jaar. Had wel bij de kruisband club gepast. 

Geplaatst
8 uur geleden zei MetalMichael:

Die zit net daarna, maar daar twijfel ik over. Niet aan zijn talent, maar of hij de stap kan gaan maken. 

Mentaal of fysiek?

Geplaatst
10 uur geleden zei Richarð.:

Mentaal of fysiek?

Vooral fysiek. Beetje in lijn met Achahbar en Azarkan, je moet wel heel goed zijn om op 10 door te breken met zo'n fysiek. Speelt als hij in een hoger elftal speelt vaak linksbuiten, maar daarvoor is hij eigenlijk niet snel genoeg imo. Mentaal zal nog moeten blijken. Wordt vanaf jongs af aan wel flink gehypt door oa Touzani op zn YT kanaal. Zal afwachten zijn hoe hij ook op dat vlak de stap naar het eerste maakt, als het een keer niet vanzelf gaat. Kan me ook voorstellen dat op profniveau hij behoorlijk wat schoppen te verduren gaat krijgen.

bewerkt door MetalMichael

Geplaatst

En toen waren Targhelline en 't Zand de enige fitte middenvelder, aangezien ook Milambo en Moder niet spelen morgen. Flinke puzzel voor het debuut van RVP. Verwacht zelf dan Paixao weer op 10 en Ivanusec op links. 'Feest'.

Geplaatst
2 minuten geleden zei 007mark:

En toen waren Targhelline en 't Zand de enige fitte middenvelder, aangezien ook Milambo en Moder niet spelen morgen. Flinke puzzel voor het debuut van RVP. Verwacht zelf dan Paixao weer op 10 en Ivanusec op links. 'Feest'.

Hmm beelen controlerend? Targhelline op spelmaker en T Zand die de meters maakt op 10? Lijkt me tegen Nec voldoende. En dan Giersthove of Mitchell op 3? 

Paixao kan echt alleen op 11. Sorry voor die Ajaxnurmering trouwens. Ik haat mezelf nu.

Geplaatst
3 minuten geleden zei Arezo:

Hmm beelen controlerend? Targhelline op spelmaker en T Zand die de meters maakt op 10? Lijkt me tegen Nec voldoende. En dan Giersthove of Mitchell op 3? 

Paixao kan echt alleen op 11. Sorry voor die Ajaxnurmering trouwens. Ik haat mezelf nu.

Beelen als 6 zou normaliter kunnen, maar Trauner is ook niet beschikbaar. Gonzalez evenmin. Of ze willen dan toch starten met Jeyllandje. Zie ik persoonlijk niet zo zitten. Hopelijk ziet Van Persie in dat we morgen echt moeten spelen naar de mogelijkheden. Die zijn zeeeer beperkt, dus dan maar lelijk de 3 punten binnenhalen.

Timon

Read, Beelen, Hancko, Bueno

Targhelline, Paixao, 't Zand

Hadj Moussa, Carranza, Osman

Zou zo starten, omdat Hartman tot nu toe veel te weinig laat zien en ik Smal het liefst woensdag weer wil zien starten. Of je linksbuiten dan Luka neerzet of Osman is om het even, want kunnen er beide helemaal geen kloten van. Middenveld vind ik op deze manier ook enorm matig.

PS: Dacht afgelopen week nog over Moder dat dit eraan zat te komen. Luttele minuten gemaakt bij Brighton en sinds zijn komst bij Feyenoord direct alles gespeeld. Kon niet lang goed gaan.

Geplaatst
18 minuten geleden zei 007mark:

Beelen als 6 zou normaliter kunnen, maar Trauner is ook niet beschikbaar. Gonzalez evenmin. Of ze willen dan toch starten met Jeyllandje. Zie ik persoonlijk niet zo zitten. Hopelijk ziet Van Persie in dat we morgen echt moeten spelen naar de mogelijkheden. Die zijn zeeeer beperkt, dus dan maar lelijk de 3 punten binnenhalen.

Timon

Read, Beelen, Hancko, Bueno

Targhelline, Paixao, 't Zand

Hadj Moussa, Carranza, Osman

Zou zo starten, omdat Hartman tot nu toe veel te weinig laat zien en ik Smal het liefst woensdag weer wil zien starten. Of je linksbuiten dan Luka neerzet of Osman is om het even, want kunnen er beide helemaal geen kloten van. Middenveld vind ik op deze manier ook enorm matig.

PS: Dacht afgelopen week nog over Moder dat dit eraan zat te komen. Luttele minuten gemaakt bij Brighton en sinds zijn komst bij Feyenoord direct alles gespeeld. Kon niet lang goed gaan.

Zou me ook niks verbazen als Mitchell een deel speelt als rechtsback omdat Read geschorst is tegen Inter. Alternatief is volgens mij iemand die Arnaud van achter heet op rechtsback. Of een linksback rechtsback zetten.

Geplaatst

Kaartje voor Inter uit ook in de pocket, als je nu niet gaat hoef je nooit meer te komen!1!1!

Geplaatst

Had nou die pot tegen Groningen maar laten staan. Want nu missen we Hancko tegen Twente...

Morgen even terugkijken, maar matig resultaat. Je kunt alleen ook weinig verwachten met zo'n opstelling en een nieuwe trainer.

Maar heey puntje ingelopen op PSV

bewerkt door 007mark

Geplaatst
7 uur geleden zei 007mark:

Had nou die pot tegen Groningen maar laten staan. Want nu missen we Hancko tegen Twente...

Morgen even terugkijken, maar matig resultaat. Je kunt alleen ook weinig verwachten met zo'n opstelling en een nieuwe trainer.

Maar heey puntje ingelopen op PSV

Er zat in ieder geval meer idee achter. De keuze voor Hartman is niet (meer) te verklaren, enige wat ik heb aan te merken. 

Geplaatst
45 minuten geleden zei Orrie:

Er zat in ieder geval meer idee achter. De keuze voor Hartman is niet (meer) te verklaren, enige wat ik heb aan te merken. 

Hoezo niet? Bueno gaat na dit seizoen weer weg, Smal speelde op het middenveld. Nu Hartman fit is moet je die gewoon weer opstellen. Als je het niet doet gaat zijn ritme ook niet beter worden lijkt me.

Geplaatst

Het kan wel eens heel lastig gaan worden voor Q om weer terug te komen. Er zit gewoon heel weinig meer in op dit moment. Spelen ook al wedstrijden zonder spits want die Carranza kan er bagger weinig van. 

Geplaatst

25 minuten geleden zei PJHoutman:

Hoezo niet? Bueno gaat na dit seizoen weer weg, Smal speelde op het middenveld. Nu Hartman fit is moet je die gewoon weer opstellen. Als je het niet doet gaat zijn ritme ook niet beter worden lijkt me.

Hartman is na dit seizoen ook weg. Aflopend contract in 26, was voor z’n blessure al nagenoeg vertrokken. 

En het belangrijkste: hij is er (nog) niet klaar voor.