Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
1 uur geleden zei ReneLeBlanc:

Het kan wel eens heel lastig gaan worden voor Q om weer terug te komen. Er zit gewoon heel weinig meer in op dit moment. Spelen ook al wedstrijden zonder spits want die Carranza kan er bagger weinig van. 

Carillo vond ik wel goed invallen gisteren. Daar zit veel meer in.

Ik vond die Kroaat vooral heel slecht.

• Antwoorden 18,1k
  • Weergaven 671,6k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Wauw, serieus? Wat knap dat je dat altijd zo goed verborgen kan houden dan

• Zo, flink kleine oogjes nu op kantoor na een bijzonder avondje Kuip. Gisteravond niet helemaal de energie meer om er nog iets over te posten, maar doe nu toch een poging. Hoewel er al veel gezegd is u

• Feyenoord kreeg in november bij Slavia nog 3000+ kaarten, dus toen het lot ons weer naar Praag bracht leek niets een massaal uitvak weer in de weg te staan en boekte ik direct m'n vluchten etc. Eindst

Geplaatst
9 minuten geleden zei Vitesse88:

Die jongen op het middenveld met het shirtje in de broek. Mooi, speelde een goede 2e helft. Eigen jeugd?

Nee, nieuwe aankoop deze winter, gekomen van Le Havre dacht ik. Speelde voor Marokko op de OS. Vrij goedkoop opgepikt, wel blessure gevoelig. Speelde prima.

Geplaatst
1 uur geleden zei aron24:

Carillo vond ik wel goed invallen gisteren. Daar zit veel meer in.

Ik vond die Kroaat vooral heel slecht.

Ja daar zit veel meer in dan die Japanner en Argentijn samen. 

Haha, over die Kroaat ga ik niets meer schrijven. 

Geplaatst

De enige zenuwen die ik heb zijn voor zo'n gigantische afstraffing als PSV gisteren heeft ontvangen. :D Hopelijk blijft ons dat bespaard, en geen nieuwe blessures zou ook wel eens lekker zijn. :D 

Geplaatst
15 minuten geleden zei ReneLeBlanc:

De enige zenuwen die ik heb zijn voor zo'n gigantische afstraffing als PSV gisteren heeft ontvangen. :D Hopelijk blijft ons dat bespaard, en geen nieuwe blessures zou ook wel eens lekker zijn. :D 

Als dit allebei lukt hé? Krijgen we dan een bonus coefficienten punt? Alles minder dan 0-3 is klasse. Volgens mij hebben we letterlijk 11 A selectiespelers?

Geplaatst
23 minuten geleden zei Arezo:

Als dit allebei lukt hé? Krijgen we dan een bonus coefficienten punt? Alles minder dan 0-3 is klasse. Volgens mij hebben we letterlijk 11 A selectiespelers?

Moet je even aan @007mark vragen!

Geplaatst
40 minuten geleden zei Arezo:

16 minuten geleden zei ReneLeBlanc:

Moet je even aan @007mark vragen!

Elke ronde die je verder komt is 1,5 punten extra. In de EL is dat 1,0 en in de UCL is dat 0,5.

Ben benieuwd vanavond. Ergens ook bang voor zo'n afstraffing als PSV gister.

Geplaatst

Nee joh. 

A) Wij gaan geen naïef Peter Boosz voetbal spelen

B) Inter is minder goed dan Arsenal en minder aanvallend ingesteld

C) In de Kuip word je nooit echt afgestraft. Ook Europees niet.

Geplaatst

Nou Jeyllandje met zijn basisdebuut. Volgens mij wordt die enorm overschat en is vooral cult. Zal wel rood paken met zijn druistige gedoe.

En Osman ;e

Maarja, geen Ivansec dan weer (y)

Die bank trouwens hahahaha

Geplaatst

Ik ga er vanavond ook weer zonder enige verwachtingen in. Dat bevalt in de CL best aardig tot dusverre. 

Verder ben ik wel benieuwd naar Mitchell. Tegelijkertijd is het imo zonde dat Paixao weer op 10 staat. Daar vind ik hem echt niet lekker uit de verf komen. 

Geplaatst

Ik word niet heel vrolijk van deze opstelling. Osman komt niks vanaf en Mitchell zie ik wel rood pakken of een pingel veroorzaken.

Geplaatst
37 minuten geleden zei Sick Blik:

) In de Kuip word je nooit echt afgestraft. Ook Europees niet.

Leverkusen Thuis niet gezien?

2 minuten geleden zei Sick Blik:

k word niet heel vrolijk van deze opstelling. Osman komt niks vanaf en Mitchell zie ik wel rood pakken of een pingel veroorzaken

Hoe had je het anders gedaan?

Geplaatst

Het zou me verbazen als die seriemoordenaars van Inter allemaal door de dopingcontrole komen.

Geplaatst

We ogen niet onder de indruk van de tegenstander. Mooi om te zien. En als dan ook nog eens spelers als Barella bal na bal in gaan leveren.. 

Geplaatst
13 minuten geleden zei La Pulga:

Net pizza gegeten, nu jullie nog! 

Heb gisteravond 10 pizza's Hawai laten bezorgen in het spelershotel van Inter.

Geplaatst

Feyenoord komt eigenlijk prima voor de dag. Geconcentreerd en een periode ook brutaal. Beelen laat zich wat gemakkelijk wegzetten bij de goal, maar voor de rest niet ontevreden.

Inter oogt wel als een ai FM elftal he. Beetje topzwaar in de 30+ categorie.

Geplaatst

Eeuwig zonde, deze tussenstand. Beide teams oogden gelijkwaardig. Jammer dat Beelen nog niet geleerd heeft als een echte man te verdedigen.

Geplaatst
3 minuten geleden zei MetalMichael:

Feyenoord komt eigenlijk prima voor de dag. Geconcentreerd en een periode ook brutaal. Beelen laat zich wat gemakkelijk wegzetten bij de goal, maar voor de rest niet ontevreden.

Inter oogt wel als een ai FM elftal he. Beetje topzwaar in de 30+ categorie.

2 minuten geleden zei Grote Ree:

Eeuwig zonde, deze tussenstand. Beide teams oogden gelijkwaardig. Jammer dat Beelen nog niet geleerd heeft als een echte man te verdedigen.

Grote fout maar voor de rest speelt hij gewoon vrij aardig. Afgelopen wedstrijden ook gewoon erg stabiel en zo’n Thuram is wel even andere koek, als we Lautaro dan nog even daar laten.