Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Thuram is te sterk en te slim voor onze laatste linie, was een kwestie van tijd. Maar gaat verder prima, als we zo blijven spelen houden we het in ieder geval spannend.

• Antwoorden 18,1k
  • Weergaven 671,6k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Wauw, serieus? Wat knap dat je dat altijd zo goed verborgen kan houden dan

• Zo, flink kleine oogjes nu op kantoor na een bijzonder avondje Kuip. Gisteravond niet helemaal de energie meer om er nog iets over te posten, maar doe nu toch een poging. Hoewel er al veel gezegd is u

• Feyenoord kreeg in november bij Slavia nog 3000+ kaarten, dus toen het lot ons weer naar Praag bracht leek niets een massaal uitvak weer in de weg te staan en boekte ik direct m'n vluchten etc. Eindst

Geplaatst

We hebben het vrij aardig staan, al weten we er de laatste 10/15 minuten wel minder goed voetballend onderuit te komen. Toch liggen er best kansen. Die keeper oogt zeker voetballend heel onzeker dus die moet je lekker onder druk blijven zetten na rust. Verder is het hopen op een bevlieging van Paixao of Hadj Moussa, al krijgt zeker laatstgenoemde vrijwel iedere keer dubbele dekking wanneer hij een actie inzet. Kortom; het moet echt net een keertje goed vallen. 

Geplaatst

Inter heeft ook net teveel kwaliteit voorin. Die goals zijn beide zeer knap afgerond. Zou mooi zijn als je nog de 1-2 kan maken.

Geplaatst

Zou je ook Moder na zijn blessure niet eraf moeten halen? 60 minuten lijkt mij dan wel voldoende, toch? Ook al heb je in het weekend geen wedstrijd.

Hup Ayase.

Geplaatst

Als je dan iets meer geluk hebt met Moder zit je weer een beetje in de wedstrijd. Zonde, want we spelen verder echt niet slecht. 

Geplaatst
2 minuten geleden zei 007mark:

Zou je ook Moder na zijn blessure niet eraf moeten halen? 60 minuten lijkt mij dan wel voldoende, toch? Ook al heb je in het weekend geen wedstrijd.

Hup Ayase.

Afhankelijk van wat de blessure was wellicht. Heeft er niet zo lang uitgelegen. Weinig andere opties.

Wordt een lullige pingel dit.

bewerkt door MetalMichael

Geplaatst
2 uur geleden zei 007mark:

Nou Jeyllandje met zijn basisdebuut. Volgens mij wordt die enorm overschat en is vooral cult. Zal wel rood paken met zijn druistige gedoe.

1 uur geleden zei Sick Blik:

Ik word niet heel vrolijk van deze opstelling. Osman komt niks vanaf en Mitchell zie ik wel rood pakken of een pingel veroorzaken.

Bingo, pingel dus ;e 

Geplaatst

Ik trek het zo slecht dat scheidsrechters hier penalty’s voor geven. Wordt een soort hockey op deze manier. 

Geplaatst

Timon (y)

Toch al een tijdje geen fouten gemaakt. En pakt ook prima ballen. 0-3 was ook wel heel geflatteerd geweest.

Geplaatst

Tsja, moet je er van zeggen. Begonnen goed, maar Inter is niet heel erg in de problemen geweest. Denk dat ze ook lang niet op 100% speeden vandaag. Was ook niet nodig, daar zette Feyenoord simpelweg niet genoeg kwaliteit tegenover.

Wedstrijd van Osman deze keer wel veelbelovend. Op deze manier in ieder geval een stuk beter dan Ivanusec. Ook al mag die door de schorsing van Osman het waarschijnlijk over 6 dagen weer proberen..

Jeyllandje uiteindelijk toch bijna 2e geel he ;c 

Geplaatst
1 minuut geleden zei 007mark:

Tsja, moet je er van zeggen. Begonnen goed, maar Inter is niet heel erg in de problemen geweest. Denk dat ze ook lang niet op 100% speeden vandaag. Was ook niet nodig, daar zette Feyenoord simpelweg niet genoeg kwaliteit tegenover.

Wedstrijd van Osman deze keer wel veelbelovend. Op deze manier in ieder geval een stuk beter dan Ivanusec. Ook al mag die door de schorsing van Osman het waarschijnlijk over 6 dagen weer proberen..

Die is wel gespaard door de scheids ja.

Voor de rest heeft Inter net wat teveel kwaliteit. Qua fitheid zat er ook te weinig in en op de bank niet echt veel kwaliteit. Denk dat het tactisch niet dramatisch stond. Jammer, maar helaas

Geplaatst
7 minuten geleden zei 007mark:

Osman begon weliswaar veelbelovend maar dat is echt helemaal niets. Alles gaat op goed geluk, ik vraag me oprecht af waar Brighton hem op gescout heeft. Kan me niet voorstellen dat het iets anders is geweest dan snelheid, waar ik dat ook wel mee vind vallen als hij de bal moet meenemen want dan pleurt die er weer overheen 

Mitchell is wel echt cult. In de Eredivisie heeft die binnen 5 wedstrijden 4 x geel en 2 x rood. Die gast is helemaal loco. Wel mooi kereltje hoor maar die is een aantal jaar te laat geboren. Had beter in het tijdperk Wolfie geboren kunnen zijn ;c 

Geplaatst

Gezien wie we beschikbaar hadden vanavond heb je er vanavond het maximale uitgehaald. Met iets meer geluk schiet Moder die 1-2 nog binnen, maar uiteindelijk was Inter kwalitatief simpelweg veel beter. Ik hoop dat we volgende week qua inzet weer hetzelfde kunnen brengen, want dan kun je het Europese toneel (waarschijnlijk) met opgeheven hoofd verlaten. 

Die Mitchell is wel echt een ongeleid projectiel. Zit wel potentie in, maar moet echt veel beter leren zijn momenten van doorpakken of inhouden te herkennen want anders loop je bij een andere scheids gewoon tegen rood aan. Dat moet ik ook nog wel kwijt: de scheids was wederom prima. Dat is toch wel een prettig contrast met al die krotenkokers die we in recente jaren in de CFL en EL zijn tegengekomen. 

Geplaatst
1 uur geleden zei lennard95:

Iemand nog een leuke tietenbar in Milaan?

Ik hoorde dat Lautaro Martietnez er een heeft. En anders kun je altijd nog terecht in de TietenBarella

Geplaatst

Ach weet je een afstraffing is ons bespaard gebleven. Je moet nu gewoon zorgen dat je je spelers die terugkomen wat minuten laat maken volgende week om tegen Twente weer helemaal terug te zijn. Een Milambo, Hwang hopelijk een Trauner aangezien Hancko geschorst is. 

Ook wel even een dikke vette SO naar Smaldini hoor. Zag het echt niet in hem zitten maar tering die heeft zich echt ijzersterk herpakt. _O_