Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 18,1k
  • Weergaven 671,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Wauw, serieus? Wat knap dat je dat altijd zo goed verborgen kan houden dan

• Zo, flink kleine oogjes nu op kantoor na een bijzonder avondje Kuip. Gisteravond niet helemaal de energie meer om er nog iets over te posten, maar doe nu toch een poging. Hoewel er al veel gezegd is u

• Feyenoord kreeg in november bij Slavia nog 3000+ kaarten, dus toen het lot ons weer naar Praag bracht leek niets een massaal uitvak weer in de weg te staan en boekte ik direct m'n vluchten etc. Eindst

Geplaatst

Met opgeheven hoofd Europa uit. Geen 7-1, gewoon gestreden tot het bittere einde. Ivanusec vond ik zowaar een keer oké spelen. Mag ook gezegd worden 

Geplaatst

Helaas. Mogen trots zijn op de CL-campagne dit jaar. Feyenoord prachtig op de kaart gezet, op en naaat het veld. Dat laatste mag ook zeker gezegd worden.

Geplaatst

Prachtige campagne gehad, zeker gezien hoe gehavend we eigenlijk vrijwel iedere wedstrijd aan hebben moeten treden. Dat je er tegen Inter uitvliegt is natuurlijk geen verrassing, maar het is prettig dat het geen echte afstraffing is geworden. 

Wel werd het weer pijnlijk duidelijk dat je Trauner echt door moet selecteren in de zomer, al vind ik dat Beelen ook totaal stagneert in zijn ontwikkeling dit seizoen. Achterin moet er wat mij betreft dus nog wel een echte topper bij deze zomer. Mitchell is dat immers niet. 

Geplaatst

Ik denk dat Beelen ten onder is gegaan aan de vele wisselingen om hem heen, in een dipje belandde, zich uit dat dipje heeft gewerkt maar dan helpen die vele wisselingen om hem heen niet mee. Je staat de laatste weken zonder echt middenveld te ballen want hij is nooit compleet, de rechtsback wijzigt om de haverklap en ook linksback rouleert door waar in de Eredivisie ook niet de sterkste nu speelt. Ik heb nog steeds alle vertrouwen in Beelen, mits je er een gelijkwaardige dan wel in potentie gelijkwaardige naam als Hancko naast zet. Zet daar een Marmol om bij m’n suggestie te blijven en ik zie m wel vliegen. 

Geplaatst
9 uur geleden zei PJHoutman:

Hallo @neva en @Grote Ree kunnen jullie even de regels omtrent strafpunten uitleggen? Wil graag een goed doordachte beslissing maken. 

Deze VAR lag al te slapen toen je de vraag stelde. En ik vermoed dat je nu geen behoefte meer hebt aan een uitleg. 

Geplaatst
10 uur geleden zei PJHoutman:

Hallo @neva en @Grote Ree kunnen jullie even de regels omtrent strafpunten uitleggen? Wil graag een goed doordachte beslissing maken. 

Bij het uitblijven van antwoorden ben je zelf overgegaan tot het maken van de juiste beslissing. Goed bezig!

Geplaatst
1 uur geleden zei ReneLeBlanc:

Ik denk dat Beelen ten onder is gegaan aan de vele wisselingen om hem heen, in een dipje belandde, zich uit dat dipje heeft gewerkt maar dan helpen die vele wisselingen om hem heen niet mee. Je staat de laatste weken zonder echt middenveld te ballen want hij is nooit compleet, de rechtsback wijzigt om de haverklap en ook linksback rouleert door waar in de Eredivisie ook niet de sterkste nu speelt. Ik heb nog steeds alle vertrouwen in Beelen, mits je er een gelijkwaardige dan wel in potentie gelijkwaardige naam als Hancko naast zet. Zet daar een Marmol om bij m’n suggestie te blijven en ik zie m wel vliegen. 

Het was gisteren uiteraard ook niet makkelijk voor Beelen met die zeeën van ruimte die er steeds lagen voor Inter. Probleem is echter dat we hem het hele seizoen al een onzekere indruk zien maken, óók in de Eredivisie. Van de speler die Lukaku vorig jaar in z'n broekzak had zie ik inmiddels weinig meer terug. 

Als ik Beelen was zou ik lekker dat lullige haardosje eraf scheren en de gym induiken. Dan hebben we na de zomer Ron Vlaar 2.0 achterin staan. Moet Thomas alleen Super Feyenoord nog even uit z'n hoofd gaan leren. 

Super Fijjjnoord, you meek us heeeeppie! 

Geplaatst
1 uur geleden zei neva:

Bij het uitblijven van antwoorden ben je zelf overgegaan tot het maken van de juiste beslissing. Goed bezig!

Als je overal ´ik vind´ voor zet mag je alles zeggen toch?

Geplaatst
2 uur geleden zei Urbeto:

Het was gisteren uiteraard ook niet makkelijk voor Beelen met die zeeën van ruimte die er steeds lagen voor Inter. Probleem is echter dat we hem het hele seizoen al een onzekere indruk zien maken, óók in de Eredivisie. Van de speler die Lukaku vorig jaar in z'n broekzak had zie ik inmiddels weinig meer terug. 

Als ik Beelen was zou ik lekker dat lullige haardosje eraf scheren en de gym induiken. Dan hebben we na de zomer Ron Vlaar 2.0 achterin staan. Moet Thomas alleen Super Feyenoord nog even uit z'n hoofd gaan leren. 

In een goed functionerend team (zie vorig seizoen) is Beelen gewoon een hele goede speler. In een matig team is het altijd lastig om te excelleren. Kijk bv naar een Sutalo vorig seizoen en dit seizoen. Beide zijn gewoon goede verdedigers die afhankelijk zijn van de rest. 

Geplaatst
38 minuten geleden zei neva:

Ik vind van niet.

Wat je vindt mag je houden

Geplaatst

En of we naar de politie gingen! Geen woooorden, maar dahaaaden, leve Feyenoord 1!

Geplaatst
13 minuten geleden zei Fantasy:

Hallo @PJHoutman waarom ontvang ik hier geen mention? Ik vind daar wat van :DW: 

Het zijn altijd dezelfden die strooien met strafpunten! 

Geplaatst
2 uur geleden zei Urbeto:

En of we naar de politie gingen! Geen woooorden, maar dahaaaden, leve Feyenoord 1!

Pfoe, weer wat nieuwe blessures voor Feyenoord dus?

Geplaatst
13 uur geleden zei Urbeto:

Qua uitstraling doet Beelen mij een beetje aan een jonge De Vrij denken. Het zou hem inderdaad goed kunnen doen door wat meer spiermassa te kweken.

Geplaatst

Pff, wel verliefd geworden op Milaan. Bizar mooi stadion, heerlijk eten, mooie vrouwen. Alleen het weer was minder. 

Geplaatst
13 minuten geleden zei ReneLeBlanc:

@007mark @Urbeto @Orrie en alle andere Feyenoorders hier. Hebben jullie de tweets van onze bevert weer gelezen? Die is lekker aan het zagen aan de poten van DtK :D 

Sjakie is het lek richting de Bever en die moet uit de wind blijven, allemaal zo doorzichtig joh. Denk dat Bever daarom ook uit 1908 is gekickt, ook al is verhaal naar buiten dat hij zelf een andere richting op ging. Bij 1908 zitten nu mensen die daadwerkelijk iets positiefs willen brengen rondom de club. En Rutgertje vind vooral zichzelf erg belangrijk. Wat dat betreft ook een prima match met Sintersjakie.

Geplaatst
19 minuten geleden zei ReneLeBlanc:

@007mark @Urbeto @Orrie en alle andere Feyenoorders hier. Hebben jullie de tweets van onze bevert weer gelezen? Die is lekker aan het zagen aan de poten van DtK :D 

Ik weet niet zo goed wat ik ervan moet vinden. Rutger heeft ongetwijfeld een betere kijk in de keuken van de club dan jij en ik, maar het is inmiddels ook wel duidelijk dat hij niet zonder rancune te werk gaat. 

Zo'n lijstje als hieronder is wel interessant, evenals de positieve geluiden over Ruijl, maar ik neem het wel met een korreltje zout. Wat denk jij?