Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
41 minuten geleden zei Urbeto:

Ik weet niet zo goed wat ik ervan moet vinden. Rutger heeft ongetwijfeld een betere kijk in de keuken van de club dan jij en ik, maar het is inmiddels ook wel duidelijk dat hij niet zonder rancune te werk gaat. 

Zo'n lijstje als hieronder is wel interessant, evenals de positieve geluiden over Ruijl, maar ik neem het wel met een korreltje zout. Wat denk jij? 

In deze kan ik m volgen hoor, alleen weet ik niet zo goed wat ik moet met scouting/DtK? Bedoelen ze daar dus eigenlijk Ruijl samen met DtK? Of is dat nog voor Ruijl?

• Antwoorden 18,1k
  • Weergaven 671,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Wauw, serieus? Wat knap dat je dat altijd zo goed verborgen kan houden dan

• Zo, flink kleine oogjes nu op kantoor na een bijzonder avondje Kuip. Gisteravond niet helemaal de energie meer om er nog iets over te posten, maar doe nu toch een poging. Hoewel er al veel gezegd is u

• Feyenoord kreeg in november bij Slavia nog 3000+ kaarten, dus toen het lot ons weer naar Praag bracht leek niets een massaal uitvak weer in de weg te staan en boekte ik direct m'n vluchten etc. Eindst

Geplaatst
3 minuten geleden zei PJHoutman:

Lekker begin zo. Zou mooi zijn als het eens een keer geen billenknijpen wordt. 

Het scheelt al dat Unnerstall een keer geen prime Buffon is gedurende de hele wedstrijd. Afgelopen twee jaar had hij die van Paixao gewoon tegengehouden.

Geplaatst
5 minuten geleden zei ReneLeBlanc:

Trauner komt echt zwaar te kort zeg, holy shit.

Ja, die kan echt niet meer.

Voor de rest, goed de cadeau's uitgepakt in dit duel. Al zoekt Paixao hem wel echt heerlijk binnen.

Die pingel was wel weer vrij licht trouwens.

Geplaatst

Van Persie wisselt eindelijk Hadj-Moussa ook is, wat volledig terecht is. Read elke keer goeie overlap, eerste keer meteen hangen. Wat doet Hadj-Moussa vervolgens? Bij elke overlap gaat die dribbelen. ;c

Geplaatst
Op 26-4-2024 om 16:58 zei PJHoutman:

Ik heb liever spelers die wat toevoegen. Als je Smal haalt kan je net zo goed Lopez houden, en die heeft er al helemaal niks te zoeken.

Warren Sharp on X: "love it, go make em eat their words  https://t.co/pwxIQkpYly" / X

Geplaatst

Lekker hoor dat Sliti ook nog even scoort. Paixao, Smal en Read waren wel aan het ballen hoor vandaag.

Die assists van Read. :classic_love:

Geplaatst
12 minuten geleden zei MetalMichael:

Heel slim van Van Persie op een klein omweggetje via Duitsland te nemen met de bus. 

image.png.1dfa9fa1a115270051cf42fbf9194a37.png