Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 18,1k
  • Weergaven 671,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Wauw, serieus? Wat knap dat je dat altijd zo goed verborgen kan houden dan

• Zo, flink kleine oogjes nu op kantoor na een bijzonder avondje Kuip. Gisteravond niet helemaal de energie meer om er nog iets over te posten, maar doe nu toch een poging. Hoewel er al veel gezegd is u

• Feyenoord kreeg in november bij Slavia nog 3000+ kaarten, dus toen het lot ons weer naar Praag bracht leek niets een massaal uitvak weer in de weg te staan en boekte ik direct m'n vluchten etc. Eindst

Geplaatst
28 minuten geleden zei PJHoutman:

Scheidsie begint weer uitstekend. 

Scheidsie gaat weer uitstekend verder.

Geplaatst

Is Bijlow weer fit of is er een andere reden dat Wellenreuther zo belabberd staat te keepen vandaag?

Geplaatst
2 minuten geleden zei ReneLeBlanc:

:cab: Trauner man. Zo kinderlijk eenvoudig afgetroefd. 

Die kan echt niet meer. Ik heb nog liever Giel

Geplaatst
2 minuten geleden zei MetalMichael:

Traint weer mee zeggen ze net. :D 

Wellenreuther bottle merchant

Geplaatst

Iets wat we gedurende Priske eigenlijk nooit meer gezien hebben: druk zetten. Wordt zowel tegen Twente als vandaag beloond. 

Geplaatst

Wat een waardeloze vertoning weer zeg. Wanneer je zo onzuiver bent in de passing en tegelijkertijd zo statisch speelt ga je dit Go Ahead nooit verslaan. Integendeel. 

Geplaatst

Nou, blijkbaar kan het toch wel. Denk dat je goed wegkomt met een zeer matige wedstrijd vandaag. Winnaar van het weekend en op naar woensdag. 

Geplaatst

Woensdag kan je het gat naar PSV op 5 punten brengen. ;c Ongekend dat je met dit spel hier ook wint vandaag. Carranza moet je deze zomer echt lozen. Ueda voordeel van de twijfel, en die Redmond :D snap wel dat ze zijn contract nog niet verlengd hebben. 

Geplaatst
46 minuten geleden zei ReneLeBlanc:

Woensdag kan je het gat naar PSV op 5 punten brengen. ;c Ongekend dat je met dit spel hier ook wint vandaag. Carranza moet je deze zomer echt lozen. Ueda voordeel van de twijfel, en die Redmond :D snap wel dat ze zijn contract nog niet verlengd hebben. 

Volgens mij waren het ook echt alleen de clickbaitsites die daarop doken, want ik neem aan dat letterlijke iedere Feyenoordfan doorheeft dat Redmond gewoon geloosd moet worden. 

Geplaatst

Had gehoopt wat vooruitgang te zien in het spel van Hartman. Zo positief als hij net zelf was over zijn vooruitgang ben ik namelijk niet. Denk dat het hem ook mentaal rust kan geven als hij zijn contract met een jaar verlengt, want dat zal onbewust ook wel een druk zijn voor hem. 

Verder lekker stoppen met Redmond in laten vallen. Veel verder dan energie en drive kwam van Persie ook niet net na de wedstrijd om die invalbeurt te omschrijven. Niveautje Top Oss. 

Geplaatst
4 minuten geleden zei PJHoutman:

Volgens mij waren het ook echt alleen de clickbaitsites die daarop doken, want ik neem aan dat letterlijke iedere Feyenoordfan doorheeft dat Redmond gewoon geloosd moet worden. 

RvP is wel heel netjes en geeft hem nog credits voor zijn invalbeurt, en eerlijk is eerlijk, je ziet liever zo'n jochie invallen en zijn stinkende best doen dan zo'n Carranza die elk duel half in gaat en 90% van de tijd ligt te piepen.

Geplaatst

Je wint hier overigens op individuele kwaliteit van je buitenspelers (alweer), qua teamprestatie was GAE een stuk beter vond ik. Echt benieuwd wat Van Persie laat zien qua voetbal, na een goede voorbereiding en met een fitte selectie. 

Geplaatst

Eerste 2 geruchten volgens Krabby. Sem Steijn (;c) en Romulo van Göztepe (Ken jij hem @cimbomcu?). Ik vind het altijd een beetje kut om spelers van Twente te halen omdat die bejaarde adviseur een teringhekel aan Feyenoord heeft en de prijs altijd +3 miljoen is omdat het Feyenoord is. Heb dan liever dat middenveldertje van Go Ahead die nu blessa is. Zij hebben trouwens ook wel een aardig buitenspelertje. Die spits ken ik echt niet, maar zal vast beter zijn dan Carranza.

Geplaatst
13 minuten geleden zei Arezo:

Eerste 2 geruchten volgens Krabby. Sem Steijn (;c) en Romulo van Göztepe (Ken jij hem @cimbomcu?). Ik vind het altijd een beetje kut om spelers van Twente te halen omdat die bejaarde adviseur een teringhekel aan Feyenoord heeft en de prijs altijd +3 miljoen is omdat het Feyenoord is. Heb dan liever dat middenveldertje van Go Ahead die nu blessa is. Zij hebben trouwens ook wel een aardig buitenspelertje. Die spits ken ik echt niet, maar zal vast beter zijn dan Carranza.

Steijn...dan had je net zo goed Lingr kunnen behouden.

Romulo kwam in de winter ook al naar voren tussen alle geruchten. Ofja, volgens mij werd toen enkel Messi niet aan ons gelinkt. Dus zoveel zegt dat niet. Toen ik dezelfde vraag door Cimmie nooit beantwoord helaas.

Paixao - Romulo - Guilherme klinkt wel als geile Braziliaanse samba in de Kuip. (ook al gaat die eerste nooit blijven, maar dromen mag)

Geplaatst
3 uur geleden zei 007mark:

Steijn...dan had je net zo goed Lingr kunnen behouden.

Romulo kwam in de winter ook al naar voren tussen alle geruchten. Ofja, volgens mij werd toen enkel Messi niet aan ons gelinkt. Dus zoveel zegt dat niet. Toen ik dezelfde vraag door Cimmie nooit beantwoord helaas.

Paixao - Romulo - Guilherme klinkt wel als geile Braziliaanse samba in de Kuip. (ook al gaat die eerste nooit blijven, maar dromen mag)

Steijn wordt eigenlijk overal wel ontkracht, lijkt me ook sterk dat Feyenoord weer dezelfde fout gaat maken als met Zerrouki maar goed als een club hier goed in is... ;c Romulu lijkt me dan wel weer een heerlijke aankoop. Die zie ik graag komen.

Hartman schijnt wel op zoek te zijn naar een nieuwe sportieve uitdaging. Lijkt me overigens voor beide partijen het beste. Jammer dat hij maar een jaar vast ligt maar ik denk niet dat je deze zomer mega veel meer voor hem had gevangen als hij nog 2/3 jaar langer had vastgelegen. Bueno lijkt me onhoudbaar dus er moet sowieso een extra linksback bij komen. Twee mogelijke opties:

https://www.transfermarkt.nl/simun-hrgovic/profil/spieler/921553

https://www.transfermarkt.nl/ebenezer-annan/profil/spieler/861221