Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 18,1k
  • Weergaven 671,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Wauw, serieus? Wat knap dat je dat altijd zo goed verborgen kan houden dan

• Zo, flink kleine oogjes nu op kantoor na een bijzonder avondje Kuip. Gisteravond niet helemaal de energie meer om er nog iets over te posten, maar doe nu toch een poging. Hoewel er al veel gezegd is u

• Feyenoord kreeg in november bij Slavia nog 3000+ kaarten, dus toen het lot ons weer naar Praag bracht leek niets een massaal uitvak weer in de weg te staan en boekte ik direct m'n vluchten etc. Eindst

Geplaatst

Zoals verwacht dus Smal en Beelen erin. Hopelijk kunnen we AZ en Twente op 7 punten zetten en Utrecht passeren!

Geplaatst

Vind 2-1 wel een heel matige afspiegeling van de krachtsverhoudingen. Denk een van de betere wedstrijden van het seizoen van onze kant, waarbij we de tegenstander echt de wil opleggen. Hoewel Valente nog wel gevaarlijk is en beter in de gaten moet worden gehouden. 

Geplaatst

Matig begin van de tweede helft zeg. Helpt niet mee dat Carranza de eerste aanname van een tjoekbalnet heeft, maar dan nog is het zaak dat je rustig blijft voetballen. 

Geplaatst
12 minuten geleden zei Thierryvane:

Wat is nou precies de hand van Van Persie? Groningen veel beter qua veldspel, missen alleen een afmaker voorin.

Ik vind Feyenoord vooral veel sneller diepte zoeken steeds, terwijl het onder Priske meer breien was. 

Geplaatst

Verschil van dag en nacht tussen de twee helften. Vond ze eerste helft namelijk echt wel goed spelen, mede door wat PJ aangeeft. Vrij direct spel en in redelijk hoog tempo naar voren. Paixao gaf al aan gewisseld te willen worden, maar fijn dat hij de enigszins bevrijdende 3-1 nog binnenschiet.

Verder fijn te zien dat Zerrouki niets veranderd is. Nog steeds alleen tikkies terug en je been terugtrekken bij elk dreigend duel. Lieve hemel.

Geplaatst

Ja hoor, hij kan op de bingokaart:

eerste goede balcontact in zeven maanden -> vingertje naar publiek

Geplaatst

Bij vlagen gewoon weer een goede wedstrijd vanavond. Het is maar goed dat de KNVB dit affiche in het belang van het Nederlandse voetbal verzet had. Groningen gaat weer gedesillusioneerd de bus in!

Geplaatst

Laatste dagen toch wat geruchten:

Valente van FC Groningen, deed het gister leuk (heb alleen samenvatting gezien), maar heeft wel echt een Ajax hoofd.

vd Berg van Zwolle, ken ik niet want wie kijkt er in godsnaam voor zijn lol Zwolle? Vind hem wel wat oud (25 jaar) en heeft niet een heel goed seizoen als ik die statistieken zo zie, lijkt mij een verhaal vanuit zijn zaakwaarnemer.
Vandaag Sikou Diakete. Fysiek sterke Frans- Malinese centrale verdediger, redelijk comfortabel aan de bal (in FM althans). Kijkt me wel wat!

Geplaatst
Op 1-4-2025 om 08:42 zei Arezo:

Eerste 2 geruchten volgens Krabby. Sem Steijn (;c) en Romulo van Göztepe (Ken jij hem @cimbomcu?). Ik vind het altijd een beetje kut om spelers van Twente te halen omdat die bejaarde adviseur een teringhekel aan Feyenoord heeft en de prijs altijd +3 miljoen is omdat het Feyenoord is. Heb dan liever dat middenveldertje van Go Ahead die nu blessa is. Zij hebben trouwens ook wel een aardig buitenspelertje. Die spits ken ik echt niet, maar zal vast beter zijn dan Carranza.

Op 1-4-2025 om 22:45 zei cimbomcu:

Hele goede aanvaller @Arezoen @007mark

Wel ruimte nodig voor zijn beste spel.

Wel de vraag hoe haalbaar hij in de zomer nog gaat zijn. Legt er in de beker tegen Besiktas vanavond ook weer 3 in :D

Sikou Niakaté een interessante naam. Nodige ervaring in ieder geval en lijkt mij als je bij Braga regelmatig speelt, dat je ook voor Feyenoord een prima speler bent. Misschien een wat makkelijke redenering, maar ken de beste man ook niet zo goed hehe.

Geplaatst
11 uur geleden zei Arezo:

Valente van FC Groningen, deed het gister leuk (heb alleen samenvatting gezien), maar heeft wel echt een Ajax hoofd.

vd Berg van Zwolle, ken ik niet want wie kijkt er in godsnaam voor zijn lol Zwolle? Vind hem wel wat oud (25 jaar) en heeft niet een heel goed seizoen als ik die statistieken zo zie, lijkt mij een verhaal vanuit zijn zaakwaarnemer.
Vandaag Sikou Diakete. Fysiek sterke Frans- Malinese centrale verdediger, redelijk comfortabel aan de bal (in FM althans). Kijkt me wel wat!

Ik vind Davy oprecht een goede voetballer. Flink wat stappen gezet de laatste jaren in Zwolle. Maar eerder voor een AZ/Twente, niet voor de top 3.

Geplaatst
16 uur geleden zei Arezo:

Davy is echt veel en veels te licht voor Feyenoord. Vorig jaar was hij een aantal keer heel slecht, toen ik in het stadion zat bij Zwolle. Misschien een leuke speler voor de Nederlandse middenmoot, hoogstens geschikt voor de subtop. Maar echt niet van het niveau dat Feyenoord moet nastreven, zelfde niet als selectiespeler. Dus lijkt me inderdaad slechts een gerucht vanuit de zaakwaarnemer.

Geplaatst
2 uur geleden zei Kelvin:

Sterker nog, hij is bij PEC niet eens onomstreden basisspeler.

Dat ligt toch wel iets genuanceerder? Hele seizoen basisspeler en veel aanvoerder geweest, maar wil zijn contract niet verlengen en daarom op de bank beland. Of heb ik dat mis? Niet dat ik hem bij Feyenoord hoef te zien hoor

Geplaatst
15 uur geleden zei bas huijsmans:

Dat ligt toch wel iets genuanceerder? Hele seizoen basisspeler en veel aanvoerder geweest, maar wil zijn contract niet verlengen en daarom op de bank beland. Of heb ik dat mis? Niet dat ik hem bij Feyenoord hoef te zien hoor

Dat in combinatie met dat Thomas eindelijk eens meer dan 2 weken achter elkaar fit is en het prima doet op zijn plek.

Geplaatst

HYPE IN THE CHAT. BAE IS EINDELIJK BINNEN!!!!!!!!

Vandaag dus AZ uit. Ben benieuwd of we eindelijk wat beter veldspel gaan zien ;c