Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 18,1k
  • Weergaven 671,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Wauw, serieus? Wat knap dat je dat altijd zo goed verborgen kan houden dan

• Zo, flink kleine oogjes nu op kantoor na een bijzonder avondje Kuip. Gisteravond niet helemaal de energie meer om er nog iets over te posten, maar doe nu toch een poging. Hoewel er al veel gezegd is u

• Feyenoord kreeg in november bij Slavia nog 3000+ kaarten, dus toen het lot ons weer naar Praag bracht leek niets een massaal uitvak weer in de weg te staan en boekte ik direct m'n vluchten etc. Eindst

Geplaatst
44 minuten geleden zei MetalMichael:

Twee gestolen, maar megabelangrijke punten!

Je bedoelt van twee goals bestolen? Ik vraag me oprecht af of het buitenspel was van Ueda, maar een overtreding was het natuurlijk sowieso niet :D 

Geplaatst
1 uur geleden zei ReneLeBlanc:

Je bedoelt van twee goals bestolen?

Nee.

1 uur geleden zei ReneLeBlanc:

Ik vraag me oprecht af of het buitenspel was van Ueda, maar een overtreding was het natuurlijk sowieso niet :D 

Buitenspel was met het blote oog duidelijker dan de lijntjes. En bij die overtreding staan we zelf te klagen als hij hem in ons nadeel fluit, hoe licht ook. 

bewerkt door MetalMichael

Geplaatst
49 minuten geleden zei MetalMichael:

Nee.

Buitenspel was met het blote oog duidelijker dan de lijntjes. En bij die overtreding staan we zelf te klagen als hij hem in ons nadeel fluit, hoe ligt ook. 

Vroeg aan de zuip, ik hoor het al. Proost jongen!

Geplaatst

Buitenspel was het wel. Minimaal maar ja buitenspel is buitenspel. De tweede goal die afgekeurd wordt kan natuurlijk afgekeurd worden, maar vind dit wel een gevalletje dat de VAR niet zou ingrijpen als er eenpenalty voor gegeven zou moeten worden. Daarom een beetje de vraag of je dit als een grote fout van de scheidsrechter moet zien en of de VAR dus in zou moeten grijpen

Geplaatst

Die goal van Carranza had natuurlijk gewoon doorgang moeten vinden, maar uiteindelijk tellen enkel de punten. In Van Persie we trust! Het proces is leidend mannen!

Geplaatst

Schijnt tegenwoordig dat als je iemand ondersteboven gooit, dat je gewoon door mag. Benieuwd of jullie er tegen PSV net zo over denken.

Geplaatst

Tegen Eagles werd zo'n duw in de rug niet afgefloten en nu wel. Heel makkelijk afgekeurd die 0-2 van Carranza hoor. Zonde voor die jongen ook wel.

Anyway, minimaal 4e dit seizoen. Dat is inmiddels wel zeker. Toch fijn dat ook Twente punten heeft laten liggen. Nu Utrecht achter ons houden en wie weet kunnen we nog de aanval inzetten op PSV.

Geplaatst
13 uur geleden zei MetalMichael:

Ach laat ook maar, van sommige users moet je niet te veel verwachten.

Dat had ik inderdaad eerder moeten beseffen! Bedankt dat je dat nog even vermeld voor de volgende ‘discussie’ met jou. 

Zerrouki ook een lekkere tackle trouwens. Denk dat die gespaard wordt door de onterecht afgekeurde goal want dat was zuiver rood. 

Geplaatst
11 uur geleden zei Urbeto:

Ah, PJ moet weer tegendraads doen. Verrassend. 

Nee, PJ kent de spelregels en past die ook toe als het Feyenoord betreft. Carranza gebruikt zijn hand om zich af te zetten en duwt die speler daarbij in de rug. Dat is een overtreding, punt.

Geplaatst
7 minuten geleden zei PJHoutman:

Nee, PJ kent de spelregels en past die ook toe als het Feyenoord betreft. Carranza gebruikt zijn hand om zich af te zetten en duwt die speler daarbij in de rug. Dat is een overtreding, punt.

"Afzetten" en "ondersteboven gooien" zijn alleen geen stempels die hier van toepassing zijn. Dit is een duel waar je er tientallen van hebt in een wedstrijd. Die worden - terecht - vrijwel nooit afgefloten, het is immers een contactsport, en van een duidelijke fout is hier dus echt geen sprake. Het contact is echt minimaal maar Martins Indi springt naar de grond als een stervende zwaan. Zeker vanaf de zijkant zie je dat BMI zich ervoor parkeert en duikelt ondanks het uitblijven van serieus contact. Dat alles maakt dat de VAR niet in had moeten grijpen. Maargoed, jij waait het liefst tegen alle winden in dus het verbaast me niet dat je ook deze spelsituatie veel groter maakt dan 'ie is. Misschien is korfbal wel iets voor je in het vervolg?:mmm:

Geplaatst
Zojuist zei PJHoutman:

Ah cool, homofobie en korfbalgrap. Zeer volwassen weer.

Wat? Waar zie jij in vredesnaam homofobie in mijn post? 

Geplaatst
Zojuist zei Urbeto:

Wat? Waar zie jij in vredesnaam homofobie in mijn post? 

Wat dacht jij dat dat roze slappe hand-smileytje betekende dan? Staat voor ‘mietje’.

Geplaatst
2 minuten geleden zei PJHoutman:

Wat dacht jij dat dat roze slappe hand-smileytje betekende dan? Staat voor ‘mietje’.

Dat dat de betekenis is die jij graag aan die emoji hangt is jouw zaak, maar dergelijke walgelijke aantijgingen mag je in het vervolg voor je houden. Van homofobie is van mijn kant op geen moment sprake geweest en dat weet je zelf best. Althans, dat hoop ik toch echt voor je, daar het alternatief zorgelijker is. 

Geplaatst
10 minuten geleden zei Urbeto:

Dat dat de betekenis is die jij graag aan die emoji hangt is jouw zaak, maar dergelijke walgelijke aantijgingen mag je in het vervolg voor je houden. Van homofobie is van mijn kant op geen moment sprake geweest en dat weet je zelf best. Althans, dat hoop ik toch echt voor je, daar het alternatief zorgelijker is. 

Dat jij geen homofobe opvattingen hebt is bekend, maar homofobe stereotypen gebruiken is ook homofobie. Heb al vaker gevraagd wat die smiley nog op MU doet.

Verder maakt het me weinig uit hoor. Jij wil graag op de man spelen, prima, moet je zelf weten. Gaat die goal niet alsnog van goedgekeurd worden.

bewerkt door PJHoutman