Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Wist niet dat die bestond, maar wat een heerlijke emoji :mmm: Hup Roze Kameraden, op naar de tweede plek!

• Antwoorden 18,1k
  • Weergaven 671,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Wauw, serieus? Wat knap dat je dat altijd zo goed verborgen kan houden dan

• Zo, flink kleine oogjes nu op kantoor na een bijzonder avondje Kuip. Gisteravond niet helemaal de energie meer om er nog iets over te posten, maar doe nu toch een poging. Hoewel er al veel gezegd is u

• Feyenoord kreeg in november bij Slavia nog 3000+ kaarten, dus toen het lot ons weer naar Praag bracht leek niets een massaal uitvak weer in de weg te staan en boekte ik direct m'n vluchten etc. Eindst

Geplaatst

Volgend jaar gewoon Sauer en Sliti op linksbuiten. Eventueel nog een Edvardsen/Driouech actige aankoop daarachter als je het niet ziet zitten in Sliti, maar moeten Sauer gewoon minuten gaan geven 

Geplaatst
Op 6-4-2025 om 20:12 zei Bolderbast:

Nooit gedacht dat Urbeto iets tegen homo's heeft. Je leert elke dag wel weer iets.

Dat is al de 2e keer deze maand

Geplaatst
Op 8-4-2025 om 07:56 zei Erwin.:

Dat is al de 2e keer deze maand

Dat  Urbeto iets tegen homo's heeft of dat ik iets bijleer?

Geplaatst
1 uur geleden zei Bolderbast:

Dat  Urbeto iets tegen homo's heeft of dat ik iets bijleer?

Of dat jij iets post. Zoveel vragen, hopelijk komen straks de antwoorden

Geplaatst

Don Leo overleden. Mooie herinneringen aan zijn elftal, zal zonder twijfel een mooie herdenking krijgen bij de volgende thuiswedstrijd.

Geplaatst
5 uur geleden zei PJHoutman:

Don Leo overleden. Mooie herinneringen aan zijn elftal, zal zonder twijfel een mooie herdenking krijgen bij de volgende thuiswedstrijd.

RIP Leo inderdaad. 

Geplaatst

Ik ben er van overtuigd dat je met Zerrouki geen enkele goede wedstrijd meer gaat spelen. Hopelijk kan Hwang er zo in dus. 

Geplaatst

De scheids bewijst al de hele wedstrijd alles verkeerd te zien, dus dit verrast me niet. Wel lekker voor ons natuurlijk. Nu gewoon zakelijk uitspelen en Buijs weer lekker horen leeglopen na de wedstrijd. 

Geplaatst
1 uur geleden zei Kelvin:

Welkom terug in Enschede. Altijd fijn om een tevreden klant weer terug te zien. Bevalt Zerrouki een beetje?

Voor 8 miljoen ga je als Feyenoord geen verlies op Steijn maken lijkt me, ook als hij uiteindelijk tweede keus wordt op 10. 

bewerkt door MetalMichael

Geplaatst

Hmm aan de ene kant voegt Steijn wel iets toe aan het middenveld van Feyenoord namelijk doelpunten. Maar als die 8 miljoen moet kosten zie ik liever wat andere posities eerst versterkt worden voordat we naar de CAM positie kijken. Lijkt me namelijk dat Stengs wel echt eerst moet vertrekken voordat we een extra CAM nodig is

Geplaatst

Veel negativiteit rondom een transfer van Sem Steijn, maar heeft er gewoon al 23 in liggen dit seizoen. Ik zou het een Dirk Kuyt achtige transfer vinden, hij is niet goed, maar staat wel garant voor 15 goals en een top mentaliteit. 

Voor 10 miljoen lijkt me dat een topaankoop. Valente kan bijvoorbeeld wel beter voetballen, maar we missen doelpunten. Op 6 en 8 zit het bij Feyenoord wel goed.

En als Feyenoord zijn plafond is, maar hij maakt er in de Eredivisie ieder jaar 15, dan is dat voor mij ook prima.

Geplaatst

Steijn is wel precies een type speler die je nu niet hebt. Ik ben er niet zo negatief over. Hij heeft wel 2 seizoenen op rij geleverd bij een team dat heel wisselvallig is.

bewerkt door aron24

Geplaatst
16 uur geleden zei Brozai:

En als Feyenoord zijn plafond is, maar hij maakt er in de Eredivisie ieder jaar 15, dan is dat voor mij ook prima.

‘Als’ Feyenoord zijn plafond is wel, ja. Als Twente zijn plafond is, wat ik gezien zijn balbehandeling en gebrek aan snelheid verwacht, dan zit je straks weer met een peperdure speler die niet levert. Zeker omdat ik niet denk dat we een andere AMC gaan halen als we ook Steijn halen, dus feitelijk zit je dan een heel jaar aan die jongen vast.

Scoort inderdaad veel, maar dat kan iedereen als je elke bal aangespeeld krijgt. Twente heeft realistisch gezien materiaal voor de 10e plek en Steijn steekt er daar bovenuit. Ik denk dat hij bij ons enorm door de mand gaat vallen.