Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Ja men staart zich echt blind op die goals. Het is nu niet dat je als team nu opeens 20 goals meer gaat scoren. Dat is allemaal in verhouding, zal waarschijnlijk ten koste van je aanvallers gaan.

• Antwoorden 18,1k
  • Weergaven 671,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Wauw, serieus? Wat knap dat je dat altijd zo goed verborgen kan houden dan

• Zo, flink kleine oogjes nu op kantoor na een bijzonder avondje Kuip. Gisteravond niet helemaal de energie meer om er nog iets over te posten, maar doe nu toch een poging. Hoewel er al veel gezegd is u

• Feyenoord kreeg in november bij Slavia nog 3000+ kaarten, dus toen het lot ons weer naar Praag bracht leek niets een massaal uitvak weer in de weg te staan en boekte ik direct m'n vluchten etc. Eindst

Geplaatst
8 minuten geleden zei Sick Blik:

Ja men staart zich echt blind op die goals. Het is nu niet dat je als team nu opeens 20 goals meer gaat scoren. Dat is allemaal in verhouding, zal waarschijnlijk ten koste van je aanvallers gaan.

Dat zou natuurlijk wel degelijk gewoon kunnen, aangezien Feyenoord in de afgelopen twee seizoenen meer scoorde dan dit seizoen het geval is geweest. Dat komt mijn inziens gedeeltelijk voort uit het feit dat je dit seizoen door de blessures van Stengs een te weinig doeltreffend middenveld hebt gehad waardoor het openbreken van wedstrijden veelal op het bordje van onze vleugelspelers terechtkwam. Zie het een beetje in de context van Feyenoord in 20/21 en 21/22. In die tussenliggende zomer vertrok onze niet nader te noemen topscorer, maar tegelijkertijd zie je dat de doelpuntendistributie in het seizoen 21/22 hierdoor véél beter over je elftal verspreid was én je dus beduidend meer scoorde, hetgeen mijn inziens niet geheel los van elkaar gezien kan worden. 

Want vergeet niet: in de afgelopen seizoenen klom Feyenoord qua doelsaldo steeds een stapje verder in de goede richting, tot dit jaar. Daar kun je natuurlijk diverse redenen voor aanwijzen, maar ik denk dat het gebrek aan creativiteit en doelpunten vanuit het middenveld wel een behoorlijke rol speelt in deze neergang. Met de komst van Steijn denk ik dat je weer een stap in de goede richting zet wat betreft een gelijkere doelpuntendistributie en dus verminderde afhankelijkheid van Paixao (vertrekt toch waarschijnlijk) en Hadj Moussa. Dat heeft niet zoveel met blindstaren op doelpunten te maken, maar wel op het toevoegen van een type speler dat de huidige (fitte) selectie ontbeert. 

Geplaatst

Wederom een prima overwinning zonder ook maar een moment in de problemen te zijn geweest. Milambo, Read en Hadj Moussa de echte uitblinkers vandaag. Vooral wel lekker dat je wederom makkelijk scoort terwijl je ook nog de nodige mogelijkheden laat liggen. Dat is wel een heel pak anders dan onder Priske. 

Alleen iemand moet die Osman ff uitleggen dat 'ie dat hooghouden in een wedstrijd nooit meer mag doen. 

Geplaatst
13 uur geleden zei Urbeto:

Alleen iemand moet die Osman ff uitleggen dat 'ie dat hooghouden in een wedstrijd nooit meer mag doen. 

Dat heeft die van de week geleerd op de training en wou even laten zien dat die meer kan dan hard rennen. Snap hem wel. Als ik wat nieuws leer wil ik het ook wel laten zien/merken aan anderen ;)

Geplaatst

Nou mannen, zeg het maar. Hancko wel of niet naar de zandbak? Zal ongetwijfeld een mooi bedrag opleveren, maar het is geen geweldige reclame voor je club; geen extra uithangbord bij een Europese topclub die waarde kan aantonen van je spelers. En natuurlijk altijd jammer als oud-spelers niet meer te volgen zijn.

Geplaatst
7 uur geleden zei Rogier.:

Nou mannen, zeg het maar. Hancko wel of niet naar de zandbak? Zal ongetwijfeld een mooi bedrag opleveren, maar het is geen geweldige reclame voor je club; geen extra uithangbord bij een Europese topclub die waarde kan aantonen van je spelers. En natuurlijk altijd jammer als oud-spelers niet meer te volgen zijn.

Gaat hij (natuurlijk) niet doen, maar is wel een welkome speler in de race om tot een nog mooier bedrag te komen voor Feyenoord.

Geplaatst

Tja als club moet je gewoon de business keuze maken en het geld accepteren. Persoonlijk hoop ik wel dat het alles behalve de zandbak wordt ja.

Geplaatst
Op 5-5-2025 om 23:33 zei Rogier.:

Had het er toevallig met Thierry over van de week. Zeg maar is nee tegen 15 miljoen per jaar waarbij je dus de twee generaties na je ook financieel veilig speelt.. Weet niet uit wat voor een welgesteld gezin Hancko komt maar Slowakije is niet per se een land wat bij me opkomt als je denkt aan financiele vrijheid of iets dergelijks. Bijkomend iets: je mag een jaar (of twee) samen met CR7 spelen. Pfoe. 

Buiten dit heeft de vrouw van David haar professionele tenniscarriere laten lopen voor Hancko door met hem mee te gaan naar Rotterdam. Als Hancko besluit de zandbak op te zoeken gooi je dus eigenlijk twee carrieres weg. Het geld maakt een hoop goed maar ik verwacht dat het sportieve plaatje toch de doorgang gaat geven. Drijft wel mooi de prijs weer een beetje omhoog. :<

Geplaatst
1 uur geleden zei ReneLeBlanc:

Had het er toevallig met Thierry over van de week. Zeg maar is nee tegen 15 miljoen per jaar waarbij je dus de twee generaties na je ook financieel veilig speelt..

Misschien denk ik er te makkelijk over, maar Hancko kan ook bij een Europese topclub genoeg verdienen om financiële zekerheid te bewerkstelligen, dus dat lijkt me geen moeilijke keuze eigenlijk. 

Bijkomend iets: je mag een jaar (of twee) samen met CR7 spelen. Pfoe. 

Wij kijken heel anders naar CR7 denk ik ;c Lijkt me geen leuke teamgenoot. 

Buiten dit heeft de vrouw van David haar professionele tenniscarriere laten lopen voor Hancko door met hem mee te gaan naar Rotterdam. Als Hancko besluit de zandbak op te zoeken gooi je dus eigenlijk twee carrieres weg.

Ze hebben vooral een kind gekregen. Tennissen kan je ook vanuit Nederland; je huurt een au-pair in en je kan door. Dit lijkt me eerder een bewuste keuze om even niet te focussen op het tennis.

Hoop zelf in ieder geval dat hij lekker in Europa blijft, maar erg lekker natuurlijk voor de transferprijs :<

Geplaatst
4 uur geleden zei Rogier.:

Misschien denk ik er te makkelijk over, maar Hancko kan ook bij een Europese topclub genoeg verdienen om financiële zekerheid te bewerkstelligen, dus dat lijkt me geen moeilijke keuze eigenlijk. 

Wij kijken heel anders naar CR7 denk ik ;c Lijkt me geen leuke teamgenoot. 

Ze hebben vooral een kind gekregen. Tennissen kan je ook vanuit Nederland; je huurt een au-pair in en je kan door. Dit lijkt me eerder een bewuste keuze om even niet te focussen op het tennis.

Hoop zelf in ieder geval dat hij lekker in Europa blijft, maar erg lekker natuurlijk voor de transferprijs :<

Eens, maar er zit een verschil in financiële zekerheid en zo godsgruwelijk veel geld hebben, dat je van gekkigheid niet weet wat je moet doen. 

Wij kunnen ons dat niet voorstellen, omdat wij niet elke week 100k over gemaakt krijgen. Maar je uitgave patroon gaat natuurlijk net zo hard mee. Dikke keet, dure kleding, dure auto's. Als je dan moet kiezen tussen 100k per week, of 300k per week, dan kan ik me voorstellen dat die keuze wel degelijk heel moeilijk is. 

Geplaatst
Op 1-4-2025 om 12:38 zei ReneLeBlanc:

Steijn wordt eigenlijk overal wel ontkracht, lijkt me ook sterk dat Feyenoord weer dezelfde fout gaat maken als met Zerrouki maar goed als een club hier goed in is... ;c Romulu lijkt me dan wel weer een heerlijke aankoop. Die zie ik graag komen.

Hartman schijnt wel op zoek te zijn naar een nieuwe sportieve uitdaging. Lijkt me overigens voor beide partijen het beste. Jammer dat hij maar een jaar vast ligt maar ik denk niet dat je deze zomer mega veel meer voor hem had gevangen als hij nog 2/3 jaar langer had vastgelegen. Bueno lijkt me onhoudbaar dus er moet sowieso een extra linksback bij komen. Twee mogelijke opties:

https://www.transfermarkt.nl/simun-hrgovic/profil/spieler/921553

https://www.transfermarkt.nl/ebenezer-annan/profil/spieler/861221

Lezen we even mee @007mark

https://www.voetbalzone.nl/nieuws/feyenoord-wil-ghanees-international-voor-miljoenenbedrag-naar-de-kuip-halen/blt1d9e922f3d051794