Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 18,1k
  • Weergaven 671,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Wauw, serieus? Wat knap dat je dat altijd zo goed verborgen kan houden dan

• Zo, flink kleine oogjes nu op kantoor na een bijzonder avondje Kuip. Gisteravond niet helemaal de energie meer om er nog iets over te posten, maar doe nu toch een poging. Hoewel er al veel gezegd is u

• Feyenoord kreeg in november bij Slavia nog 3000+ kaarten, dus toen het lot ons weer naar Praag bracht leek niets een massaal uitvak weer in de weg te staan en boekte ik direct m'n vluchten etc. Eindst

Geplaatst

Voor milambo ben ik bang dat het nog te vroeg komt, maar voor Feyenoord wel echt een goede prijs zeg. Natuurlijk liever gezien dat die nog wat jaartjes bleef en een paar seizoenen in de dubbele cijfers komt qua goals en assists maar dit is natuurlijk niet te weigeren

Geplaatst
21 minuten geleden zei bas huijsmans:

Voor milambo ben ik bang dat het nog te vroeg komt, maar voor Feyenoord wel echt een goede prijs zeg. Natuurlijk liever gezien dat die nog wat jaartjes bleef en een paar seizoenen in de dubbele cijfers komt qua goals en assists maar dit is natuurlijk niet te weigeren

Ik denk dus dat dat er nooit in gaat zitten, die dubbele cijfers qua goals en assists. Ik ben het met RVP eens dat Milambo meer een 8 dan een 10 is. Verbindingsspeler, geen beslisser a la Kokcu bv. 

Geplaatst

25 miljoen en een doorverkooppercentage inderdaad niet slecht.

Kunnen inmiddels niet meer via de 3e plek direct de CL in. Mochten we wel voorronde CL moeten spelen zijn nu LOSC Lille, RB Salzburg, Fenerbahce en Viktoria Pilzen de virtuele tegenstanders. Verliezen betekent League Phase EL en winnen betekent een play-off tegen mogelijk Benfica of Club Brugge. Of weer één van de vier die ik eerder noemde, mochten die verrassend de hogere seed uitschakelen.

Ondanks de vroege versterkingen die eraan lijken te komen en het aantrekken van Sem Steijn, alsnog geen tegenstanders die je zomaar even wint. Ook al hebben we dit jaar grotere ploegen verslagen.

Geplaatst

Het verschil tussen Feyenoord o21 voordat Bosschaart naar 1 ging en daarna is opmerkelijk. O21 kampioenschap is nog ver weg. Spelen vandaag tegen de aanstaande kampioen in de voorjaarscompetitie Cambuur en staan 0-4 achter. Op de counter enorm kwetsbaar en voorin te veel aan het breien.

Bij de kampioenswedstrijd moet je echt spelers als Giersthove en Sliti mee gaan laten doen. 

bewerkt door MetalMichael

Geplaatst

Heel mooi hoe snel we de bal achter de laatste linie van PSV krijgen steeds. Daar valt nog wel meer te halen. 

Geplaatst
Zojuist zei Urbeto:

Makkelie mag zich de ogen uit de kop schamen hier. Waardeloze scheids. 

Moet t nog ns terugzien, maar het leek me niet dat Lang met opzet hands maakte. Die mag trouwens wat mij betreft al geel krijgen als hij t veld opkomt, maar dat is een andere discussie.

Geplaatst
5 minuten geleden zei Urbeto:

Makkelie mag zich de ogen uit de kop schamen hier. Waardeloze scheids. 

Waarom? Ik vind hem tot nu toe feilloos eigenlijk. 

Geplaatst

Die Moussa moet toch frustrerend zijn voor zn medespelers? Simpel passen zit er bij hem er niet in volgens mij.

Geplaatst

Iets scherper en vlotter met die ballen in de diepte in de 2e helft graag. Ligt soms echt veel ruimte en valt wel meer uit te halen nog.

Geplaatst
17 minuten geleden zei PJHoutman:

Moet t nog ns terugzien, maar het leek me niet dat Lang met opzet hands maakte. Die mag trouwens wat mij betreft al geel krijgen als hij t veld opkomt, maar dat is een andere discussie.

Arm gaat al omhoog voordat de bal er is, hetgeen opzet indiceert. Onnatuurlijke houding én voordeel eruit gehaald. Het ultieme schoolvoorbeeld van een gele kaart, ronduit belachelijk dat Makkelie hem niet geeft. 

17 minuten geleden zei Arles:

Waarom? Ik vind hem tot nu toe feilloos eigenlijk. 

Zie hierboven. 

Geplaatst
2 minuten geleden zei Urbeto:

Arm gaat al omhoog voordat de bal er is, hetgeen opzet indiceert. Onnatuurlijke houding én voordeel eruit gehaald. Het ultieme schoolvoorbeeld van een gele kaart, ronduit belachelijk dat Makkelie hem niet geeft. 

Ah ik dacht dat hij geel kreeg maar die was blijkbaar voor Wellenreuther, was met mijn aandacht vooral bij allerlei groepsapps. 

Geplaatst

Je krijgt er bovenal al een tijdje helemaal geen druk meer op tijdens hun opbouw. Daar speelt PSV echt heel makkelijk onder vandaan na rust. 

Het contrast tussen passeerbeweging en vervolg is bij Hadj Moussa ook nog nooit zo groot geweest als vandaag hé?