Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
  • Auteur

Sunderland.png.559c40842710914ae8a5e6b3b52056ac.png

Seizoen 2019-2020

Eindelijk gaat het seizoen beginnen. Ik ben zeer tevreden over onze voorbereiding. Ik heb eerst wat lokale wedstrijden gespeeld en daarna zijn we naar Schotland gegaan voor een trainingsstage. Daar hebben wij het tegen Schotse topploegen gespeeld. Daarna zijn we naar Doncaster gegaan om tegen hun te spelen. We sluiten onze voorbereiding af tegen Krasnodar, AA Gent, Boca en Antwerp. Daarna verwacht ik dat wij klaar zijn voor een heel zwaar seizoen. Ik zie in West Ham, Fulham en Cardiff de kanshebbers voor promotie. Dat komt omdat zij teruggekeerd zijn vanuit de Premier League. Ik ga ervan uit dat wij in de top 10 eindigen. In de Championship spelen wij tegen Fulham, Derby County, Brentford, Nottingham Forest, QPR en West Ham. In de League Cup spelen wij in de eerste ronde tegen Bury.

Voorbereiding

5c4da7d330fdf-voorbereiding.png

League Cup ronde 1 en 2

5c4da813d8089-leaguecupronde1.png

5c4da836419ae-leaguecupronde2.1.png

5c4da845bd29c-leaguecupronde2.2.png

5c4da85a261c2-leaguecupronde2.3.png

Augustus

5c4da888a8165-augustus.png

Stand Championship

5c4da89769f8d-stand1.png

5c4da8a90a971-stand2.png

Speler van de maand

5c4da8cc99fee-spelervandemaand.png

Loting League Cup

5c4da8e2ed1b9-leaguecuplotingronde3.png

Antwoorden op posts van users

@Marius Dat ik gekozen heb voor een moederclub is heel simpel. Ik kan zo gratis spelen gebruiken. Dit scheelt gewoon kosten. En wij krijgen ook nog eens geld. Misschien is dit maar voor één jaar maar zo kan ik wel goede spelers gebruiken. Ik ga er niet vanuit dat wij dit seizoen al mee gaan doen. Maar je weet het maar nooit.

@Mordurette Ik ben zeer tevreden met deze aankopen. Ik heb bewust voor een moederclub gekozen. Zo kan ik gratis spelers inpassen en ik krijg jaarlijks ook nog eens een bedrag. Voor ons is het een win win situatie.

@Rossi Lasogga gaat iedereen verrassen dat weet ik zeker.

@Titan Ik ken ook niet iedereen, maar ik zoek altijd naar leuke talenten en eventuele ervaren spelers.

@komodo25 Ik ben hier ook zeer tevreden over.

@FM_Lesly Ik heb niet met geld gesmeten en dat wilde ik perse niet gaan doen. 

@Minitolluz Ik ben hier ook zeer tevreden over.

@True_Legend Misschien niet realistisch, maar het levert ons geld en eventueel goede spelers op.

@Kavinos Ik hoop het echt.

bewerkt door delichris

• Antwoorden 890
  • Weergaven 23,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Prima begin van het nieuwe seizoen, al zou je die wedstrijd tegen West Ham natuurlijk wel over willen spelen. De resultaten in de EFL Cup zijn ook prima, veel succes tegen Watford!

Geplaatst

Oei ik moest ff bijlezen, even uit het oog verloren deze.

Je begint het seizoen alvast erg overtuigend. Je houdt er een evenwichtige kern op na, waar heel wat mee te doen valt zo blijkt.

Geplaatst

Daar had je je bijna verslikt in southend met de gelijkmaker vlak voor tijd. Gelukkig de penaltyreeks weten te winnen. In de competitie gaat het ook erg goed zo te zien, zonde van West Ham maar die zullen wel een sterke(re) selectie hebben.

Geplaatst

Sterke voorbereiding doorgetrokken bij de start van het seizoen, zowel in de Leauge Cup als de competitie. Je verslaat ook meteen Fulham waardoor ik wel durf aannemen dat je je mannetje kan staan in de top van het klassement. 

Geplaatst

Hele goede voorbereiding en start van de competitie! Helaas steekt West Ham er tot nu toe met kop en schouders bovenuit. 

Geplaatst

Sunderland hoort gewoon in de Premier League thuis. Je hebt je in ieder geval aardig versterkt!

Geplaatst
  • Auteur

Seizoen 2019-2020

En toen moest ik plotseling bij het bestuur komen. Ze zijn erg tevreden over mijn werk en bieden mij een nieuw contract aan. Ik heb uiteraard dit meteen getekend, want ik ben nog niet klaar met Sunderland. Deze maand spelen wij tegen Watford voor de League Cup. Zouden wij gaan stunten? In het Championship spelen wij tegen Blackburn, Norwich, Birmingham en Preston.

Nieuw contract

5c4f3bd5322d0-contract1.png

5c4f3c1c9095e-contract2.png

League Cup

5c4f3c399a552-leaguecup1.png

5c4f3c49cc513-leaguecup2.png

September

5c4f3c7cf3f04-september.png

Stand Championship

5c4f3ca4613f2-stand1.png

5c4f3cc685610-stand2.png

@FM_Lesly Ik ben erg tevreden over de start. West Ham is een heel sterk team.

@ivago We hebben een sterke kern en ik hoop ver te komen dit seizoen.

@komodo25 De start was heel goed, maar West Ham heeft gewoon spelers die thuis horen in de PL. Ik zie hun ook als één van de favorieten.

@Rossi Het was even slikken, maar het is goed gekomen. West Ham is heel sterk.

@Marius Ik denk ook serieus dat wij goed gaan meedraaien. 

@Titan Ik ben erg tevreden over de start van het seizoen.

@Mordurette West Ham heeft een heel sterk team. Misschien wel de sterkste van de hele competitie. Zij moeten weer terug naar de PL. Wij mogen nu terug naar de PL.

@Minitolluz We zijn erg goed, maar WHU is zoveel beter. 

@Jarich. Ik ga zeker mijn best doen om ze terug te brengen.

Geplaatst

Goed om te zien dat je prestaties met Sunderland beloond worden met een nieuw contract. Je blijft rustig bovenin meedraaien, wat op dit moment meer dan prima is.

Geplaatst

Op zich een prima maand met een winst en twee gelijke spelen die team die net boven of onder je staan. Preston is zonde dat je die niet hebt gewonnen. Lasogga scoort zo z'n doelpuntjes wel en lijkt een prima aanwinst. Watford net een maatje te groot nog. 

Het nieuwe contract bewijst dat je goed bezig bent en spreekt het vertrouwen van de club uit, dat is mooi.

Geplaatst

Mooi dat je je contract winst te verlengen.

Wat veel draws en een jammerlijke uitschakeling in de league cup, geen gloriemaand dus. Ook nog weinig aan de hand, je staat lekker mee bovenin.

Geplaatst

Mooi dat je nu al een nieuw contract hebt kunnen tekenen. Wel jammer dat je door een eigen doelpunt uiteindelijk het duel verloor!

Geplaatst

Slechts één overwinning deze maand. Dat gemiddelde moet je misschien toch wat opkrikken. Al sta je er natuurlijk nog steeds prima voor.

Geplaatst

Een iets mindere maand maar nog geen man overboord natuurlijk. Een keurige 3e plaats en een nieuw contract, erg positief! 

Geplaatst
  • Auteur

Seizoen 2019-2020

Deze maand zal een knaller zijn. Er zal namelijk veel gescoord gaan worden. We spelen deze maand alleen maar voor de Championship. Onze tegenstanders zullen Rotherham, Bristol City, Hull City, Luton Town en Charlton zijn.

Charlton - Sunderland

5c51cdccd297f-charltonsunderland1.png

5c51cdd98778f-charltonsunderland2.png

Oktober

5c51cdecc4bc1-oktober.png

Stand Championship

5c51ce1647c18-stand1.png

5c51ce890bb4d-stand2.png

@Titan Ik heb nu ook meer zekerheid voor de toekomst en ook al was de maand niet alleen maar winst doen we het gewoon erg goed.

@Rossi Het was niet echt een geweldige maand, maar ik ben tevreden erover en Lasogga is een topaankoop.

@Mordurette We doen het gewoon erg goed en met mijn contractverlenging ben ik tevreden.

@ivago De maand lijkt misschien niet top. Maar de uitschakeling tegen Watford was wel een PL club. Verder doen we het gewoon goed als promovendus.

@FM_Lesly Het was toch al met al een goede maand.

@Marius We hebben tenslotte niet verloren en dat is voor mij belangrijk.

@komodo25 We doen het gewoon goed en daar ben ik blij mee.

@Minitolluz Het gaat gewoon goed en dat hoop ik lang zo te houden.

@Kavinos De uitschakeling was balen, maar verder gaat het goed.

bewerkt door delichris

Geplaatst

Uitstekende reeks! Mooie wedstrijd tegen Charlton gehad en die Lasogga is een doelpuntenmachine 

Geplaatst

Er wordt genoeg gescoord! Je draait lekker mee bovenin.  Licht allemaal wel nog dicht bij elkaar. Staat het Championship vaak wel om bekend. Succes!