Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 890
  • Weergaven 23,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst
  • Auteur

Sunderland.png.559c40842710914ae8a5e6b3b52056ac.png

Seizoen 2020-2021

We gaan heel goed sinds onze terugkeer in de Premier League. Tuurlijk hebben we mindere wedstrijden, maar als je van te voren had gezegd dat wij mee zouden doen bovenin dan had ik je voor gek verklaard. Ik heb wel besloten om twee spelers te gaan halen. Ik wil een linksback en een rechtsback halen. Mijn huidige spelers vindt ik toch niet goed genoeg. Deze maand spelen wij tegen Liverpool, Bournemouth, Everton en West Ham.

West Ham - Sunderland

es4y14.jpg

1ftyti.jpg

November

2dtrbmc.jpg

Stand Premier League

2rmbiht.jpg

Talent van de maand

2hzodtx.jpg

Loting FA Cup

mmqz2p.jpg

Antwoorden op posts van users

@Titan Chong is een belangrijke speler bij mij. Ik zal hem veel rouleren met Bergwijn.

@Minitolluz Inderdaad. Zo hoog had ik nooit verwacht.

@Marius Zoiets had ik niet verwacht. Ik dacht top 10 misschien top 12, maar dit nee dit had ik niet verwacht.

@Rossi We spelen heel goed. Misschien worden we onderschat, maar dat weet ik niet.

@FM_Lesly Ik mag niet klagen.

@komodo25 Die wedstrijd tegen Burnley hadden we moeten winnen. Maar goed er zijn nog genoeg wedstrijden te spelen.

@Mordurette We zijn op dit moment de verrassing van het seizoen.

@TeamWesil Ik had niet verwacht zo goed te spelen. Hopelijk krijgen wij geen dip.

Geplaatst

Op zich weer een prima maand achter de rug. Al beginnen de resultaten nu wel iets meer op de resultaten van een promovendus te lijken!

Geplaatst

Prima resultaten nog steeds. Je zou verwachten dat Chelsea en Spurs wel een keer over je heen gaan, maar je weet maar nooit natuurlijk. Blijven genieten ondertussen.

Geplaatst

Verliezen van Liverpool is geen schande. Grappig om te zien dat West Ham het ook prima doet als promovendus

Geplaatst
  • Auteur

Seizoen 2020-2021

Dan ben je vol bezig met Sunderland en kijken wat er volgend seizoen er bij moet komen en dan ineens krijg je een aanbieding van Udinese. Deze heb ik bedankt. Ik heb geen zin om naar Italië te gaan. Ik zit goed hier en waarom dan weggaan. Deze maand mogen wij tegen West Brom, Manchester City, Tottenham, Brighton en Huddersfield.

Afwijzing Udinese

rwihjp.jpg

Brighton - Sunderland

2sb0587.jpg

iqv2wl.jpg

December

rle5av.jpg

Stand Premier League

16h2j2w.jpg

@Mordurette Marin is één van mijn beste spelers. En ik hoop hem lang te behouden. We blijven lekker meedoen.

@FM_Lesly We moeten gewoon onze punten blijven pakken.

@komodo25 We zijn erg blij hoe het nu gaat. Maar we zijn er nog niet.

@Marius Zo lang wij punten blijven pakken maken we het hen erg moeilijk.

@Rossi We moeten punten pakken buiten de top zes en hopen op een wonder zo af en toe.

@Minitolluz En van West Ham moeten wij ook winnen en zo kunnen we goed presteren.

@Titan Ik ben erg tevreden hoe ons seizoen verloopt.

Geplaatst

Toch nog een puntje "gewonnen" bij Brighton. Verder zijn de resultaten gewoon prima. City en Spurs zijn een maatje te groot, so what.  Degraderen kan haast al niet meer, een leuke stunt als Europees voetbal sluit ik niet uit. De ploegen dicht bij je zullen ook niet alles winnen van de kleinere clubs.

Geplaatst

Weer twee overwinningen erbij. Spurs blijft wat hangen. Wie weet wat er nog in zit. Al duurt het seizoen natuurlijk nog wel even.

Geplaatst

Tegen de concurrentie pak je genoeg punten om bovenin mee te blijven draaien, maar is jouw oorspronkelijke doel gewoon 40 punten halen?

Geplaatst

Misschien wel de eerste echte teleurstelling van het seizoen door punten te laten liggen bij Brighton. Het zegt in ieder geval genoeg over de stormachtige ontwikkeling van de club. Zou Europees voetbal er nog inzitten na dit seizoen?

Geplaatst

Het wordt spannend om in die subtop te blijven kamperen, toch heb ik het gevoel dat het je wel zal lukken. 

Geplaatst

De wedstrijden die je 'moet' winnen, win je ook gewoon. Dat je dan vervolgens verliest van City en Spurs is geen schande en ondanks die nederlagen sta je gewoon nog op een mooie 6e plaats en de ploegen boven je vol in het vizier!  

Geplaatst
  • Auteur

Seizoen 2020-2021

We zijn nu een half jaar terug in de Premier League en doen het boven verwachting goed. Dit had ik zelf ook niet verwacht. Ik blijf voor de middenmoot gaan. Ik denk niet dat wij Europees voetbal gaan spelen. We hebben ook een nieuwe samenwerking gevonden. We gaan samen met een Chinese club. Dit geeft ons meer kans op verkoop van merchandise. Ook heb ik weer een afwijzing gegeven aan een club. Hannover wilde mij maar deze heb ik afgewezen. Deze maand gaan wij twee spelers halen een linksback en een rechtsback. James Wilson heb ik verkocht voor 17 miljoen euro aan Southampton en Martin Caceras gaat voor 5 miljoen naar Valencia.

Afwijzing Hannover

34sneol.jpg

Satellietclub

2aiomcn.jpg

Transfers uit

mh7fyp.jpg

Transfers in

1ebcqd.jpg

Spoiler

9k49wg.jpg

2qu4t1k.jpg

Sunderland - Preston

2d7tu1s.jpg

5cjsk.jpg

Sunderland - Newcastle

pq1qd.jpg

11lj061.jpg

Januari

14b6wyb.jpg

Stand Premier League

2wp5o1w.jpg

Speler van de maand

fm6vsn.jpg

Talent van de maand

2chxaaf.jpg

Loting FA Cup

2058ch2.jpg

@Mordurette Dat we meer gaan verliezen is logisch. We zijn nu even geen verrassing meer. 

@Rossi Willen we bovenin mee doen moeten we punten sprokkelen. Ik hoop nog steeds dat wij middenmoot gaan spelen.

@Marius Het is spannend voor ons. Ik hoop dat wij dit vol kunnen houden.

@FM_Lesly Mijn doelstelling is middenmoot en dat moet haalbaar zijn.

@Titan Ik hoop dat Europees voetbal er nog in zit. Maar dat weet ik nu nog niet.

@komodo25 Ik blijf altijd spelen zoals ik iedere wedstrijd doe. Ik pas mijn taktiek niet aan.

@TeamWesil Ik hoop dat je gelijk krijgt.

@Minitolluz Het is gewoon punten pakken tegen iedereen op de top 6 na. Daar moeten we hopen op extra punten.

bewerkt door delichris

Geplaatst

Doelpunten in overvloed, waardoor je voor niemand bang hoeft te zijn. Tegen Chelsea was het net iets té aanvallend? Die derby is ook een mooie!