Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

In de competitie raas je gewoon door op grote snelheid ! Tegen Kashima had je strafschoppen nodig, maar dat is het mooie aan bekertoernooien ... Wel verrassend trouwens hoe laag die in de stand staan 

• Antwoorden 182
  • Weergaven 4,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

Geplaatst

De competitie goed afgesloten zonder puntverlies in deze maand. De Antlers hadden je wel bijna verrast, met een gelukje vervolgens naar de volgende ronde. Al maakt dat niet meer uit als je de beker wint.

Geplaatst

23 punten verschil is niet normaal! Hopelijk weet je die laatste bekerwedstrijden ook te winnen. 

Geplaatst
  • Auteur

Shizzle to the Vissel Kobe

ヴィッセル神戸へのシズル

44d65fd57c2521bf3abfa2da796fd49b.png

Seizoen 2018/2019

Aangezien het seizoen eigenlijk al afgelopen is, spelen we enkel nog voor de beker. We moeten een aantal weken wachten tot de wedstrijd tegen Sanfrecce Hiroshima. In de tussentijd spelen we enkele oefenwedstrijden tegen universiteiten (welke niet de moeite waard zijn om te tonen, allen worden met ruime cijfers gewonnen). Mochten we de kwartfinale winnen zullen we ook gelijk de halve finale en eventueel ook de finale spelen binnen enkele dagen.

December

2616b53a97f886ea3e0513f45c420913.png

Een zakelijke overwinning met alle doelpunten binnen de eerste 20 minuten. We kwamen vervolgens niet meer in de problemen en toen zij 9 minuten voor tijd ook nog een rode kaart kregen wist ik genoeg. We zouden ons plaatsen voor de halve finale! Hierin is runner-up Kawasaki Frontale de tegenstander. Zij zijn natuurlijk uit op revanche na onze laatste (grote) overwinning. Ik wil gewoon die finale halen!

6b76ed755471c49561dfdc0403ef741f.png

Hahaha, wat een overwinning! Dik terecht ook, we waren gewoon veel te goed. Een doelpunt na 15 seconden zorgde voor een groot gejuich op de tribunes in het uit vak en het feest werd nog mooier toen ook in de 4e en 7e minuut het tweede en derde doelpunt gescoord werd. Halverwege de tweede helft wist onze aanvoerder ook weer een doelpunt mee te pakken. In de andere halve finale wist Ventforet Kofu te winnen. Zij komen uit op het tweede niveau.

Road to the finale Vissel Kobe

fcaf13dab2f66ffb95550ad393f12a53.png

Road to the finale Ventforet Kofu

ae7ac38bc076747ccfec25f61005fc54.png

Nieuwjaarsdag 2019

9149147782641f67156160a894e4ff4c.png

Het is ons gelukt. We hebben de dubbel te pakken! Een prachtig seizoen hebben we gedraaid en dit smaakt naar meer. Komend seizoen kunnen we ons opmaken voor vier prijzen en ik wil minimaal twee prijzen winnen om dit seizoen te evenaren.

Reacties van de users:

@bas2204 @delichris @Elano @FM_Lesly @Kavinos @komodo25 @Makalakalane @Marius @Minitolluz @Rossi @Titan @True_Legend

Ook de beker is gepakt en daar ben ik ook echt blij mee. Ook al was het tegen een team dat een niveau lager speelt, maar ze hebben toch wat sterkere teams verslagen. Nu vooruit kijken naar komend seizoen en ons richten op het versterken van ons elftal. Er zullen enkele spelers vertrekken dus die plekken moeten weer opgevuld worden.

Geplaatst

Gefeliciteerd met de dubbel! Daar heb ik me ook al eens over verbaasd in een oude game (met Ventforet Kofu, leuk om ze in de finale te zien staan!), hoe snel de bekerrondes plotseling op elkaar volgen. Klopt het dat de kampioen (of deelnemers CL) niet meedoen met een ander bekertoernooi in Japan?

bewerkt door Titan

Geplaatst
  • Auteur
8 minuten geleden zei Titan:

Gefeliciteerd met de dubbel! Daar heb ik me ook al eens over verbaasd in een oude game (met Ventforet Kofu, leuk om ze in de finale te zien staan!), hoe snel de bekerrondes plotseling op elkaar volgen. Klopt het dat de kampioen (of deelnemers CL) niet meedoen met een ander bekertoernooi in Japan?

Klopt, de Nabisco Cup gaat aan me voorbij komend seizoen (dat is wel balen, omdat ik die prijs dus niet gewonnen heb). Het rare is wel, het bestuur verwacht dat ik minimaal de finale bereik van dat toernooi terwijl ik dus helemaal niet meedoe door de deelname aan de CL.

Geplaatst
  • Auteur
1 uur geleden zei delichris:

Gefeliciteerd met de dubbel. Je hebt heel duidelijk geheerst in Japan. Is daar geen Supercup?

De Supercup is er zeker wel, dat zal de eerste officiële wedstrijd van het nieuwe seizoen worden. 

Geplaatst

Het lag natuurlijk een beetje in de lijn der verwachtingen nadat je al met gemak kampioen werd maar je moet het toch nog steeds doen. Gefeliciteerd met de dubbel! Ik ben vooral benieuwd naar de CL volgend seizoen.

Geplaatst

Met het spelersmateriaal dat je tot je beschikking hebt en de manier waarop je door de competitie bent geknald is het eigenlijk logisch dat je de dubbel pakt ! De Champions League gaat volgend seizoen een mooie uitdaging worden want er zijn toch een aantal goede aziatische teams die je weerstand kunnen bieden 

Geplaatst
  • Auteur

Shizzle to the Vissel Kobe

ヴィッセル神戸へのシズル

44d65fd57c2521bf3abfa2da796fd49b.png

Einde seizoen 2018/2019

Het zit erop, we kunnen uitkijken naar het volgende seizoen, maar niet voordat we nog wat statistieken besproken hebben. Ook wil ik jullie het verloop van de Japanse teams in de AFC Champions League laten zien en het WK voor clubteams.

Zoals bekend was het een goed jaar voor Vissel Kobe en dat is ook terug te zien in de individuele prijzen en statistieken van het team.

Team statistieken

cc8862655d6264c4a48b151a7347cbc9.png

Gescoorde doelpunten

d062e87258c6992aa108c5dd6f89cad7.png

Tegendoelpunten

aac1b1091f250650920a0accf2a0f928.png

Most Valuable Player

4c752bd4933ea6cc8c89cece1f81c375.png

Top goalscorer

4bb72adbcb341b07caab7eaa3d74951f.png

Rookie of the Year

96fb600115e682ff1892c30e9e34449e.png

Manager of the Year

1a8ff84216d79e6f32d3f78c0240e318.png

Best Eleven

c8aedf5a44c2e36074d23b3328fbe568.png

AFC Champions League

Namens Japan deden er vier teams mee in het belangrijkste toernooi van Azië. Kashima Antlers, Kawasaki Frontale, Cerezo Osaka en Kashiwa Reysol waren gelukkigen. Allen haalden ze de Knock-out fase, wat natuurlijk al een mooie prestatie is, maar als er vervolgens vier teams tegenover elkaar staan valt de helft natuurlijk af. Hieronder het parcours van alle Japanse deelnemers.

Kashiwa Reysol

Spoiler

d72b285202a484ee3ce367475ef12a6c.png

Kawasaki Frontale

Spoiler

822077b860bdb529e091936009d0c826.png

Cerezo Osaka

Spoiler

2fe81e87f770ad5f960d8f736b6430a2.png

Kashima Antlers

Spoiler

01f861a784d3a2c13430151dcb41c500.png

Zoals jullie kunnen zien is het dus net niet gelukt om namens Japan de Champions League te winnen, laat staan de finale te halen. Deze eer werd uitgevochten door Shanghai SIPG uit China en Al-Duhail uit Qatar. Ook de finale zal uit twee wedstrijden bestaan, dus niet op neutraal terrein zoals we in Europa gewend zijn. Uiteindelijk wisten de Chinezen aan het langste eind te trekken in de finale.

45862ac8779997f616b739afcd589e94.png

WK clubteams

Als we het vervolgens hebben over een ander toernooi weten we wie Azië zal vertegenwoordigen op het WK voor clubteams. Shanghai SIPG zal instromen in de kwartfinale en ontmoet daar Shabab Al-Ahli uit de Verenigde Arabische Emiraten. Deze werd vrij eenvoudig met 3-1 gewonnen door de Chinezen. In de andere kwartfinale waren Deportivo Guadalajara uit Mexico en Mamelodi Sundowns uit Zuid-Afrika aan elkaar gekoppeld. Na een moeizame strijd wisten de Afrikanen met 2-1 te winnen. Zij ontmoette vervolgens de kampioen van Europa (Real Madrid) en Shanghai SIPG mocht aantreden tegen de kampioen van Zuid-Amerika (Santos). Zowel Real Madrid (3-0) als Santos (1-0 in extra tijd) wisten de finale te bereiken. Zoals vaker kwamen de Europeanen als winnaar van het veld na een kleine overwinning (1-0). Voor Shanghai SIPG was er nog wel een troostprijs. Zij wisten de troostfinale te winnen en werden derde.

7dc6e5162b5f920a67bcf70fba21bba6.png

Commercieel en financieel nieuws Vissel Kobe

Natuurlijk was er ook nog financieel nieuws te melden bij de club. Qua sponsoring hebben we een flinke stijging gemaakt en zoals het er naar uit ziet zullen we de komende jaren blijven groeien. Het is dan ook geen verrassing dat zoals Andrés Iniesta als Lukas Podolski de twee meest gekozen namen waren op de shirtverkoop.

Een ander positief verhaal is het feit dat er plannen zijn om het Kobe Wing Stadium te kopen. Dit zal, indien alles vlekkeloos verloopt, plaats vinden op 20 februari 2020. Goed nieuws voor alle mensen die betrokken zijn bij de club. Als laatste heb ik aangedrongen om ons verder te richten op onze jeugd. Na een kort gesprek met de voorzitter werden zowel het Youth Recruitment als het Junior Coaching budget verbeterd. Een stap waar ik heel erg blij mee ben.

598376c47e1b32c2081521ef646a67ca.png

1758c17063fcdee4b0e92be6e998332d.png

Reacties van de users:

@Makalakalane @Marius @Minitolluz @Rossi @Titan @True_Legend

@bas2204 @delichris @Elano @FM_Lesly @Kavinos @komodo25

bewerkt door Mordurette

Geplaatst

Vaak helpt het met de tags om dan de pagina even opnieuw te laden @Mordurette Ik heb zelf ook vaak dit probleem bij de metions van mijn novelle.

Leuke overzichtelijke update. Nakamura en Iniesta echt fluitend nog mee ondanks hun leeftijd. Mooi ook dat er wordt geïnvesteerd in de club en de toekomst (zowel qua jeugd als qua club zelf).

Geplaatst

Acht spelers in het team van het jaar in de J-League zegt genoeg over je nationale dominantie. In de Aziatische CL is Japan in ieder geval goed vertegenwoordigt maar het lijkt erop dat je toch op wat tegenstand zal stuiten. Het WK voor clubs winnen als Aziatisch elftal is natuurlijk zeker een uitdaging.

Geplaatst

15 assists van Iniesta! Wel opvallend dat Podolski geen enkele assist heeft gemaakt dit seizoen.