Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Die twee nederlagen zetten een domper op de goede periode die je meegemaakt hebt ... Maar het is een kwestie om dan alles zo snel mogelijk terug op de rails te krijgen ! Maar ben benieuwd naar je toekomstige resultaten 

• Antwoorden 763
  • Weergaven 13,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Geen slechte start van het seizoen. Hopelijk zorgen de twee nederlagen niet voor een minder moraal, maar kunnen jullie doorpakken op de eerder behaalde resultaten.

Geplaatst
  • Auteur

YoNUSi9.png

Harrogate

Harrogate Railway AFC heeft na de twee nederlagen in de Baris Premier toch de draad weer goed op weten te pikken. Want we zitten inmiddels in de "winterstop" van Engeland, halverwege het seizoen. Daar heeft de ploeg eigenlijk nog maar één wedstrijd verloren, waardoor ze ineens op een keurige derde plaats op de ranglijst tevoorschijn komen. Ik pik even de belangrijkste duels er uit, want we hebben echt gigantisch veel duels afgewerkt. Waaronder ook een drietal duels in de FA Vase, waar we de doelstelling van het bestuur inmiddels al lang en breed hebben gehaald. Want we wonnen vrij eenvoudig van Corinthian in de eerste ronde, waarna we onze titelconcurrent Bottesford eventjes vakkundig opzij schoven. De doelstelling was de derde ronde, maar na een goede overwinning op Hamworthy betekende een vernieuwde doelstelling. We willen nu minimaal tot de kwartfinales gaan reiken en dat is ook mogelijk door de loting van de vierde ronde. Want Leicester Nirvana heeft lang niet ons niveau, waardoor een vijfde ronde al aan de horizon gloort.

In de Baris Premier lieten we helaas vijf punten liggen, maar dat is wel over elf duels gezien. Natuurlijk moet je dan tevreden zijn, maar ik wil altijd meer. Ik eis vrij veel van mijn ploeg en dat laten de jongens soms op de trainingen ook wel eens merken. Maar doordat ik zoveel eis, spelen we nu wel het spelletje dat ik voor ogen had met de ploeg. Het spelletje is vrij verzorgd en vrij direct en aanvallend, waardoor we de tegenstanders vaak al zeer vroeg onder druk kunnen zetten en hen fouten laten maken. Hierdoor komen we vrij makkelijk aan het voetballen en maken we vaak onze kansen ook nog wel af, waardoor we de overwinningen vaak in de schoot krijgen. Over de elf wedstrijden kregen we ook maar acht tegentreffers en hielden we in vijf duels de nul, dat zijn best wel aardige statistieken voor een negende klasser. Toch vind ik dat we altijd nog wel wat beter kunnen presteren, maar ik ben ook een perfectionist.

3zR0GcO.png

Tussenstand Baris Premier - Statistieken selectie halverwege

Daarnaast waren er ook nog wel een aantal nieuwtjes te vermelden. Als eerste kregen we begin december een nieuwtje dat het duel met Albion Sports werd uitgesteld naar midweeks, dat kwam omdat ons voetbalveld van Station View was veranderd in een modderpoel/zwembad. Zelfs de varkens zou je nog niet eens loslaten op het waterballet, laat staan wat je met het vee zou gaan doen. Maar dat was helaas niet het enige duel wat werd uitgesteld, want een paar dagen later kregen we te horen dat het duel met Goole ook werd uitgesteld. Ook deze keer was het veld van Station View de boosdoener, maar hadden we de pech dat er in 2018 niet genoeg dagen meer waren om het duel in te halen. Hierdoor staan we één wedstrijd achter op de nummer twee van de ranglijst, waardoor we op verliespunten tweede staan. Het duel met Goole werd overigens in 2019 ook nog meermaals uitgesteld, omdat ons veld het niet toeliet om te voetballen. Echter eindigen we met het belangrijkste nieuws, want ik kan bekend maken dat ik mijn aflopende contract heb verlengd met nog één seizoen. Ik sta nu tot en met de zomer van 2020 onder contract bij deze mooie club, maar ik ben niet van plan om ook na dat seizoen te vertrekken. We zijn begonnen aan een lange missie en die wil en ga ik afmaken.

35HmN1u.png

Mentions

@Titan @Marius @Makalakalane @Mordurette @Bramvinos @delichris @Koenbres @Rossi @Darkcrusader @komodo25 @Minitolluz @True_Legend @bas2204

Geplaatst

Maar twee keer puntverlies, heel erg knap! Helaas ben je niet de enige die het zo goed doet want de twee ploegen boven je maken nóg minder fouten.

Geplaatst

Wat een uitstekende periode heb je achter de rug. Virtueel sta je gewoon eerste. Opmerkelijk dat je duels zo vaak uitgesteld worden. Zo vaak ben ik dat nog niet tegen gekomen in FM.

Geplaatst

Dat zijn zeer puike resultaten. Met een inhaalwedstrijd voor de boeg zou je zomaar de eerste positie kunnen veroveren, maar dan zit alles nog altijd heel dicht bij elkaar!

Geplaatst
  • Auteur

YoNUSi9.png

Harrogate

Het seizoen heeft nog negen duels op de rol staan, maar voor Harrogate Railway Athletic Football Club kan het seizoen niet lang genoeg duren. De ploeg van Van den Brink is echt bezig met een topseizoen op het negende niveau en staat al bijna aan de vooravond van een promotie naar het achtste niveau. Echter zit achtervolger Bridlington de ploeg wel op de hielen, maar na een serie van heel veel wedstrijden zonder nederlaag. Heeft de ploeg inmiddels de koppositie in handen genomen en is men van plan deze niet meer uit handen te geven. Daarnaast stromen de records ook binnen, het record van meeste overwinningen in één seizoen is reeds verbroken en dat terwijl het seizoen nog altijd niet voorbij is.

Helaas was er ook negatief nieuws te vermelden, want de ploeg werd uitgeschakeld in de strijd om de FA Vase. Echter werd er in de vierde ronde nog wel eenvoudig gewonnen van Leicester Nirvana. George Conway nam de ploeg bij de hand en was met twee treffers verantwoordelijk voor de volle buit, waar Carl McGivney ook weer wist te scoren. De 1-3 overwinning was genoeg om de vijfde ronde te bereiken. Daarin moesten we op bezoek bij Walsall Wood, waar we met dezelfde cijfers van het veld wisten te stappen. Echter ging het wel moeizaam, want bij de rust keken we nog tegen een 1-0 achterstand aan. Na de rust waren Ryan Foster, Leandro Browne en George Conway verantwoordelijk voor onze treffers en was het ticket voor de kwartfinale geboekt. De kwartfinale werd ons eindstation, want Consett was met 1-0 te sterk. We kwamen in dat duel ook geen moment in ons eigen spelletje en dat bracht het verschil uiteindelijk op de borden.

Tijdens de wedstrijden voor de Baris Premier hadden we uiteindelijk ook vrij weinig moeite met onze tegenstanders, alleen lieten we wel zes punten liggen. Bottesford, Goole en Bridlington wisten ons namelijk op een gelijkspel te houden. Bottesford wist twee maal te scoren tegen ons, waar Goole er zelfs drie in het netje legde. Bridlington kwam echter maar één maal tot scoren. Defensief laten we nu ook wel wat meer steekjes vallen en kunnen we niet makkelijk meer de nul houden. Dat baart mij toch wel wat zorgen, maar gelukkig weten de jongens nog wel flink er op los te scoren. Hierdoor komen de overwinningen vaak niet echt in gevaar, maar mocht de productie ineens ophouden, dan hebben we zeker wel een groot probleem.

qQv6ccL.png

Tussenstand Baris Premier

Als laatste kregen we ook onze nieuwe jeugdlichting te zien, daar werd ik op zich wel erg vrolijk van. Er zitten een aantal zeer goede talenten tussen, waardoor we de komende jaren wel verzekerd zullen zijn van jeugdige talenten in de wedstrijdselectie. Met name centrale middenvelder Eddie Gorman en rechtsbuiten Graham Pratt zullen een grote toekomst hebben. Zij zullen echter nog wel de eerste jaren in de jeugdselecties van de club blijven voetballen, omdat we op dit moment genoeg talent in het eerste elftal hebben zitten. Ik wil namelijk dat ze ieder weekend op het veld staan om te voetballen en dat kan ik ze op dit moment nog niet garanderen bij het eerste elftal. Maar in de loop der jaren zullen er zeker een aantal jongens gaan debuteren in het eerste elftal, misschien zal Eddie of Graham wel de eerste zijn. Maar ik kan ook zomaar een andere jongen laten debuteren, dat geeft wel aan dat ik ga kijken naar de jeugd en misschien heeft het ook een positief gevolg voor de trainingsarbeid van de andere jongens. Dat ze willen werken en willen laten zien dat ze klaar zijn voor minuten in het eerste elftal, dat is wel iets wat ik wil bereiken bij deze club. Eigen jeugd moet de kans krijgen om te voetballen!

Jeugdlichting Harrogate Railway AFC

Mentions

@Titan @Marius @Makalakalane @Mordurette @Bramvinos @delichris @Koenbres @Rossi @Darkcrusader @komodo25 @Minitolluz @True_Legend @bas2204

De resultaten zijn inderdaad meer dan prima. We hebben de goede lijn ook nog eens voort weten te zetten. McGivney is overigens niet mijn spits, maar mijn linksbuiten. Hij scoort echt aan de lopende band, maar gelukkig begint spits Conway het net nu ook behoorlijk goed te vinden.

Geplaatst

In de top wil tot dusver nog geen team afhaken, wat vermoedelijk een spannend competitieslot gaat opleveren! De kleine voorsprong heb je in ieder geval al.

Geplaatst

Wederom een heerlijke periode en je hebt nu lekker de koppositie overgenomen! De jeugdinstroom ziet er ook erg goed uit. 

Geplaatst

Je gaat nog altijd zeer goed, hopelijk kan je dit volhouden! De jeugdspelers lijken op het eerste oog prima spelers, al zullen wij waarschijnlijk nutteloos worden mocht je promoveren.

Geplaatst

Goede periode toch alweer. Als resultaat netjes op kop en ik vermoed dat er wel kans is dat de ploeg dit kan volhouden. De jeugdinstroom is zeker kwalitatief, maar eenmaal je promoveert komt dat natuurlijk in een ander daglicht te staan zoals @Mordurette ook al aangeeft.

Geplaatst

Een erg drukke periode. vooral januari, goed doorgekomen. Je hebt ook een kleine voorsprong op nummer twee weten op te bouwen. Jeugdinstroom ziet er potentieel prima uit, ben benieuwd of we een of meerdere van deze jongens gaan terug zien.