Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
  • Auteur

YoNUSi9.png

Harrogate

De records voor Harrogate Railway AFC blijven maar binnen stromen. Nadat we in de vorige maanden een record pakten voor het meeste aantal overwinningen in één seizoen, hebben we deze keer het record gepakt voor het meeste aantal punten. Dat was al bij 69 punten, terwijl we na deze maand inmiddels al ruimschoots daar voorbij zijn geschoten. Want het recordaantal haalden we al direct aan het begin van de maand, bij onze eerste overwinning. Daarnaast zagen we halverwege de maand nog een speler debuteren, het was één van onze eigen jeugdproducten die het mocht proberen. Jason Brady mocht namelijk in de 85e minuut van het duel met Eccleshill United invallen, waardoor hij zijn professionele debuut maakte. Daarnaast had ik op de transfermarkt ook nog een klein buitenkansje, ondanks dat Carl McGivney echt fantastisch voetbalt. Kreeg ik de kans om een betere linksbuiten aan te trekken, althans ik denk dat hij beter is. Kealan Steenson komt uit de jeugdopleiding van Accrington Stanley en had geen club meer, toen hij op proef speelde bij ons maakte hij al veel indruk. Vandaar dat ik heb besloten om hem een contract aan te bieden.

Na deze drie nieuwtjes gaan we direct kijken naar onze resultaten in de maand maart. We mochten zeker niet klagen, want er werden vijftien punten behaald uit vijf duels. We begonnen de maand in eigen huis tegen Maltby Main, waar we na de rust flink uitliepen. Kealan Steenson maakte zijn debuut als invaller en scoorde ook direct, daarvoor had George Conway ons op voorsprong gezet en besloot Will Hutton met onze derde treffer in de 3-0 overwinning. Door zijn goede invalbeurt, mocht Kealan het duel erna in de basisopstelling beginnen. Van die keuze kreeg ik geen spijt, want de linksbuiten was met drie treffer verantwoordelijk voor de grote overwinning op Athersley Rec. George Conway kwam ook weer op het scorebord te staan in de 0-4 overwinning. Toen we Eccleshill United op bezoek kregen hadden we wel een paar personele problemen, maar daar was op het veld niets van te merken. Kealan Steenson zette ons op 1-0, waarna hij wel geblesseerd het veld moest verlaten. Hakkinen Anani zette ons vanaf de stip op 2-0, waarna Will Hutton de derde treffer nog voor de rust wist te maken. Na de rust kwam Will opnieuw tot scoren in onze 4-0 overwinning. Helaas konden we niet de gehele maand de nul houden, want op bezoek bij Hemsworth MW kregen we in de slotfase een treffer om de oren. Carl McGivney zette ons op 0-1, waarna we pas na de rust verder uitliepen. George Conway maakte de 0-2 en Will Hutton zelfs de 0-3, echter werd het via Zak Atkinson nog 1-3, maar de overwinning kwam nooit in gevaar. Ook Barton Town kwam tegen ons tot scoren, maar ook pas nadat we al met 3-0 voor stonden. Kealan Steenson maakte de 1-0 en de 3-0, waar tussen George Conway de 2-0 maakte. Tom Fisher was verantwoordelijk voor onze tweede tegentreffer van deze maand. Echter was de 3-1 overwinning meer dan genoeg om de koppositie nog steviger in handen te nemen.

aikriNQ.png

Tussenstand Baris Premier

We sluiten het seizoen af in de maand april, waar we nog vier wedstrijden voor de boeg hebben. De voorsprong op onze achtervolger Bridlington bedraagt zeven punten, waardoor we best wel een keertje een punt mogen pakken en dan nog niet in gevaar zullen komen. Echter denk ik dat deze jongens niet gewend zijn om onder grote druk te voetballen, waardoor we nog best wel veel last kunnen gaan krijgen in de kampioenswedstrijden. Hopelijk kunnen we de spanning onder controle houden en zien we uiteindelijk de titel in de Baris Premier naar Harrogate vertrekken. Maar voordat het zover is, moeten we eerst nog vier duels afwerken.

xqmFT3J.png

Mentions

@Titan @Marius @Makalakalane @Mordurette @Bramvinos @delichris @Koenbres @Rossi @Darkcrusader @komodo25 @Minitolluz @True_Legend @bas2204

De jeugdlichting was inderdaad wel aardig goed, maar niet goed genoeg voor jaren lang op een eventueel vierde of vijfde niveau van Engeland. Hopelijk kan de club meegroeien met de resultaten die we boeken. Voorlopig staan we er financieel ook nog wel erg goed voor en dat scheelt ook enorm veel!

• Antwoorden 763
  • Weergaven 13,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Na zo'n reeks ben je natuurlijk nu de favoriet bij uitstek voor de titel, meer zelfs, het is een kwestie van tijd voor deze zal binnengehaald worden!

Geplaatst

Nog even 5x overtuigend gewonnen en de titelambities kracht bijgezet! Van die vier tegenstanders zie ik geen eentje een punt bij je afsnoepen. 

bewerkt door Minitolluz

Geplaatst

Een heerlijke maand die ertoe heeft geleid dat je eindelijk een gat hebt weten te slaan met de achtervolgers. Nog even volhouden!

Geplaatst
  • Auteur

YoNUSi9.png

Harrogate

Harrogate Railway AFC mag zich volgend seizoen gaan opmaken voor een niveautje hogerop, maar de ploeg had wel de nodige problemen om het kampioenschap over de streep te trekken. De recordregen bleef overigens ook nog niet stoppen, want nadat er al twee records waren verbroken. Kwam er zelfs nog een derde record bij, deze keer was het de meeste treffers in één seizoen. Daarnaast had Ryan McGorrigan niet het gewenste aantal speelminuten bij onze ploeg, hij kwam overigens wel tot een aardig gemiddelde voor de club. Hij scoorde vijf treffers in acht competitieduels, maar sinds George Conway in vorm is. Kwam de aanvaller amper meer aan het spelen, waardoor hij zijn brood ergens anders wilde gaan verdienen. Hall Road Rangers bood de 26-jarige aanvaller een contract aan en daarmee komt zijn korte avontuur bij ons ten einde.

Maar dan gaan we toch even kijken naar de laatste vier wedstrijden van het seizoen. We begonnen de maand april wel uitstekend met een overwinning op Liversedge, waarin George Conway ons wederom op voorsprong wist te zetten. Via Will Hutton werd het ook nog 0-2, maar de slotfase werd toch nog wel penibel door een late treffer van Enoch Asante. Gelukkig voor ons kwam de 1-2 niet meer in gevaar en zetten we wederom een stapje richting de titel. Maar de spanning werd de spelers toch een beetje te veel, alle afspraken die we maakten voor de wedstrijden werden niet meer nageleefd en de zenuwen namen de overhand. Thackley dacht daarvan te kunnen profiteren, want via Leon Loftus stond de ploeg al na vier minuten op voorsprong. Na de rust kreeg Will Hutton zijn tweede gele kaart, waardoor we met tien man verder moesten spelen. Zeven minuten na de rode kaart van Will, zagen we via Reece Kelly als nog een treffer op de borden verschijnen. Daarna werd het tegenhouden en werd de 1-1 over de streep getrokken, nog twee gelijke spelen en we zijn kampioen. Ook op bezoek bij Albion Sports hadden we veel te veel zenuwen, wederom zagen we de tegenstanders op een voorsprong komen. Ben Cohen wist vanaf de strafschopstip de gastheren op 1-0 te zetten. Maar weer was het rechtsbuiten Reece Kelly die na de rust de stand weer in evenwicht bracht, echter had er meer in gezeten voor ons. Maar de afronding was toch te zwak, mede door alle zenuwen. Gelukkig konden we wederom de 1-1 over de streep trekken en hebben we nu echt aan een puntje genoeg om de titel veilig te stellen. Dat moest dan gebeuren in eigen huis tegen Staveley MW, waar we weer na vier minuten spelen tegen een 0-1 achterstand aan keken. Austin Broadbent zette ons op een 0-1 achterstand, waardoor we nog nerveuzer begonnen te worden. Vooral toen we hoorden dat Bridlington op voorsprong kwam. Echter hebben we een behoorlijk grote voorsprong in doelsaldo, waardoor we ons nog geen zorgen hoefden te maken. George Conway werd uiteindelijk de kampioensman voor ons, want hij wist vlak na de rust de gelijkmaker aan te tekenen. De Schotse spits zette de stand in evenwicht en na negentig minuten spelen werd de 1-1 over de streep getrokken. Harrogate Railway AFC mag zich kampioen van het negende niveau noemen en kan zich gaan opmaken voor een zwaar volgend seizoen.

M2lKiu1.png

Eindstand Baris Premier

Mentions

@Titan @Marius @Makalakalane @Mordurette @Bramvinos @delichris @Koenbres @Rossi @Darkcrusader @komodo25 @Minitolluz @True_Legend @bas2204

Het werd uiteindelijk toch nog wel eventjes billenknijpen voor ons, maar we hebben het dan toch gered. Volgend seizoen zullen we in de Evo-Stik Southern East actief zijn!

Geplaatst

Poeh nog flink spannend gemaakt maar gelukkig trek je aan het langste eind. Gefeliciteerd!

Geplaatst
  • Auteur

YoNUSi9.png

Harrogate

Als je dacht dat de recordregen van Harrogate Railway AFC al opgedroogd was, dan heb je het natuurlijk mis. De ploeg speelde echt een topseizoen en mag zich uiteindelijk de terechte kampioen van de Baris Premier noemen. Op het einde leek het toch nog even mis te gaan, omdat de spanning en zenuwen behoorlijk hoog opliepen. Maar de titel werd uiteindelijk over de streep getrokken en de daarbij behorende promotie is een feit. Maar de records bleven ons dus om de oren vliegen, waarbij het laatste record ook werd verbroken. Doordat het een topseizoen was, werd het record voor het seizoen met de minste nederlagen ook verbroken. We verloren maar drie wedstrijden, waardoor ook dat record een feit is.

Halverwege het seizoen leek Carl McGivney hard op weg naar de topscorerstitel van de club, maar de linksbuiten werd uiteindelijk in de tweede seizoenshelft voorbij gestreefd door George Conway. De Schotse spits van Harrogate Railway wist ineens aan de lopende band te scoren en zijn teller stokte pas op negenentwintig treffers, wat echter geen record is. Carl greep uiteindelijk ook naast de titel van assistenkoning, want die ereprijs viel ten prooi aan Reece Kelly. De andere vleugelaanvaller was verantwoordelijk voor zeventien assists, tegenover de dertien van Carl. In het gecombineerde staatje staan Carl en George bovenaan, beiden komen ze uit op drieëndertig, waarvan er dus negenentwintig treffers en vier assists van George zijn. Carl kwam uit op twintig treffers en dertien assists. Reece volgt op een keurige dertig, waar er dertien treffers te vieren vielen en zeventien assists. Daarbij heb ik wel mijn drie beste spelers van het afgelopen seizoen opgenoemd.

Statistieken Harrogate Railway AFC

De fans hebben ook hun stem laten gelden. Want zij hebben een eigen  verkiezing gehouden over de spelers van het afgelopen seizoen. Ryan Foster kwam bij hen als winnaar uit de bus, de huurling van Harrogate speelde echt een topseizoen centraal op het middenveld van ons. Wij gaan ook proberen of we hem nog een seizoen kunnen houden, want we hebben wel de ervaring en het talent van Ryan nodig in het volgende seizoen. Carl McGivney greep dus ook bij de supporters naast de hoofdprijs, maar hij kon wel een plaatsje nemen op het podium. Carl eindigde op de tweede plaats, maar wel op een gepaste achterstand van Ryan. Brandon Potts eindigde op de derde plaats, vlak achter Carl. Brandon speelde ook een zeer goed seizoen als defensieve middenvelder, waarbij we hem natuurlijk nog langer zullen behouden bij de club. Echter wordt er wel aan bijna al mijn spelers getrokken door andere clubs, maar voorlopig blijven de jongens hun huidige werkgever trouw.

Duxt96Q.png

Maar nadat we het seizoen volledig hadden afgerond, kwam er best wel slecht nieuws. De transferperiode staat op het punt om geopend te worden, maar voorzitter Tom Cranston besloot de club in de verkoop te doen. Het gevolg zal een transferverbod gaan worden, waardoor we momenteel ons nog niet kunnen versterken voor het hogere niveau. Een paar dagen later kregen we echter wel redelijk goed nieuws, want er lijkt behoorlijk wat schot in de onderhandelingen te zitten. Een groep investeerders wil namelijk de club over gaan nemen, maar ik weet nu niet wat dat voor mijn positie gaat betekenen. Voorlopig leven we allemaal dus in onzekerheid, maar het scheelt wel dat ik een contract heb tot het einde van het volgende seizoen. Hierdoor kan ik eventueel te duur zijn om gelijk ontslagen te worden, maar je weet natuurlijk nooit wat die nieuwe voorzitter van plan is met de club. Op dit moment heb ik wel het bericht gekregen dat de nieuwe voorzitter een klein bedrag in de club wilt steken, maar dat we voorlopig wel onder een transferverbod gaan leven. Dat is iets waar ik al bang voor was, maar ik hoop dat de overname zeer snel is afgerond. Des te eerder kunnen we de transfermarkt op, om te zoeken naar eventuele vervangers voor jongens die gaan/willen vertrekken.

UcklAil.png

Mentions

We hebben het inderdaad met zeer veel moeite bereikt, maar daar gaat het uiteindelijk om. Ik ben benieuwd wat we volgend seizoen klaar kunnen spelen!

Geplaatst

Conway en McGivney hebben een goed seizoen gedraaid. Foster ook zo te zien. Ben benieuwd of je Foster weer gaat proberen huren  en daarnaast hoe je twee topscorers het gaan doen een treetje hoger.

Overname is wel erg weinig geld al zal dat op jouw niveau welkom zijn. Hopelijk blijft het eventuele nieuwe bestuur achter je staan.

Geplaatst

Gefeliciteerd met de promotie. De overnameperikelen brengen wel het één en ander met zich mee. Hopelijk draait het toch zo snel mogelijk positief uit.

Geplaatst

Poeh hopelijk “overleef” je de overname. Al lijkt het me sterk dat de nieuwe bazen je er uitgooien na zo’n jaar