Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 763
  • Weergaven 13,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Pfoe, wat een seizoen ook qua statistieken! Een overname overleef je veelal wel als het voorgaande seizoen positief is geweest. Het leukste zou zijn als een nieuwe eigenaar gelijk een zak met geld in de club pompt!

Geplaatst
  • Auteur

YoNUSi9.png

Harrogate

De kogel is door de kerk, want we hebben een nieuwe voorzitter en daar ben ik best wel blij mee. Paul Poole heeft de club namelijk overgenomen en gelijk vijfhonderd euro in de club gepompt. Dat is natuurlijk vrij weinig, maar ik ga er vanuit dat de beste man wel meer geld in de club wilt steken. Al wil de beste man natuurlijk dan wel resultaat zien, hopelijk kunnen wij hem aan het eind van het seizoen overtuigen dat er met miljoenen gestrooid moet worden. Over mijn functie was de beste man ook behoorlijk duidelijk, ik zal pas afgerekend worden op de resultaten die ik onder de heer Poole behaal. Dat betekent dus dat ik gewoon mag aanblijven bij deze mooie club en dat is toch wel de verdiensten van mijn spelers!

7N9eaTn.png

Nadat alle speculaties over de overname achter de rug waren, gingen we verder in de normale orde van de dag. De presentatie van de voorbereiding was één van die dingen die daarbij hoorde. We zullen negen oefenduels gaan spelen, waarna we de eerste voorronde van de FA Cup af gaan werken. We hebben een mix van tegenstanders samengesteld, zodat we goed kunnen kijken hoever we zijn. De zware oefenduels zullen gespeeld worden tegen moederclub Harrogate, AFC Wimbledon, Barnsley, Burnley -23 en Hereford. De overige oefenduels zullen we eigenlijk wel moeten winnen, maar dat zal ook nog een lastige klus worden. We willen namelijk alle jongens klaar gaan stomen voor het nieuwe seizoen en dus zal er veel gerouleerd moeten worden in de oefenduels. Tegen onze sterke tegenstanders zullen we dan ook met onze sterkst mogelijke opstelling gaan voetballen.

PeroGfZ.png

De aanwezige pers verliet de zaal voor de persconferentie, waarna voorzitter Poole naar mij toe kwam lopen. Paul vertelde mij dat er een aantal clubs geïnteresseerd waren in mijn diensten. Hij gaf direct aan dat ik zelf mocht kiezen wat ik wilde gaan doen, maar hij zou het nu al jammer vinden als ik de club zou gaan verlaten. Ik besloot om zeer goed na te denken over de aanbiedingen, maar de eerste club die aanklopte was er eentje van het negende niveau. Juist het niveau wat ik net had verlaten met Harrogate Railway. Zodoende besloot ik om de uitnodiging van Petersfield Town naar de prullenbak te verwijzen en niet op gesprek te gaan. De tweede uitnodiging waarmee Poole aan kwam zetten, die kwam vanuit het buitenland. Het Schotse Brora Rangers had gezien hoe gemakkelijk wij kampioen werden op het negende niveau en wilden graag met mij in zee voor een meerjarig contract. Echter is Brora Rangers ook een semi-prof club en staan zij er financieel heel erg zwak voor. Ik heb wel eventjes getwijfeld, maar ook de uitnodiging van Brora Rangers werd vakkundig in de prullenbak van mijn mailbox gesleept. De laatste aanbieding kwam weer vanuit Engeland, maar ook deze club speelt op het negende niveau. Ik heb echt geen moment getwijfeld over de uitnodiging van Burnham en die ging net zo hard achter de andere twee uitnodigingen aan de prullenbak in. Ik heb mijn contract bij Harrogate Railway met het volle verstand getekend en zal voorlopig daar nog niet van afwijken.

Mentions

@Titan @Marius @Makalakalane @Mordurette @Bramvinos @delichris @Koenbres @Rossi @Darkcrusader @komodo25 @Minitolluz @True_Legend @bas2204

De overname is vrij eenvoudig overleefd, maar ik had stiekem toch wel wat meer geld verwacht. Hopelijk kunnen we met goede resultaten de voorzitter overtuigen om er nog meer geld in te stoppen. Ik heb gehoord dat de beste man een behoorlijk bedrijf heeft en al heel lang een voetbalclub onder zijn hoede wilde hebben. Hopelijk kunnen wij hier de vruchten van plukken.

(Later in het seizoen kregen we inderdaad een kapiltaalinjectie, waardoor ik ineens een clubkas van een paar miljoen heb op dit niveau.... Al vind ik het nu al min of meer competitievervalsing aan het worden, want ik kan ineens spelers aantrekken vanaf het vierde niveau. Hier speel ik nu nog niet op in, maar ga wel al het geld steken in de complexen van de club, zodat ik zelf spelers kan gaan opleiden.)

Geplaatst

Mooi dat de overname uiteindelijk zo goed uitdraait, zowel voor jezelf als de club.

Geplaatst

Zo dan, het nieuwe City, of het nieuwe PSG, wat een injectie! :D Nee joh, mooi dat er een nieuwe voorzitter is die vertrouwen in je houdt, en dat er uiteindelijk middelen vrij zijn gekomen waarmee je bedachtzaam omgaat!

Geplaatst

De uiteindelijke injectie klinkt toch beter dan de 500€. Investeren in de faciliteiten is natuurlijk een goed idee voor de club op lange termijn. Goed dat je gewoon mag blijven zitten. Hoop niet dat hij een zelfde actie uitspookt als de eigenaar van Notts County:-D

Geplaatst

mooi dat je de overname hebt overleeft, en 500 euro is alsof je de jackpot hebt gewonnen zeg XD maarja elke euro extra in de kas is toch weer mooi meegenomen.

Geplaatst

Je maakte het aan het einde van afgelopen seizoen nog even flink spannend, maar je hebt het toch gelikt. Eens zien wat een divisie hoger haalbaar is voor je

Geplaatst

Je hebt de overname overleefd gelukkig! Die Poole is met zijn 500 euro wel een gulle man! 

Geplaatst

Die overname brengt altijd onzekerheid mee, maar die 500 € is wel een belachelijk laag bedrag, maar voor het niveau waarop je speelt is het misschien zo slecht nog niet ...  Ben benieuwd naar de resultaten in de oefenwedstrijden zodat we kunnen ontdekken of je team klaar is voor het nieuwe seizoen 

Geplaatst
  • Auteur

YoNUSi9.png

Harrogate

De voorbereiding van Harrogate Railway Athletic Football Club is reeds achter de rug. Zelfs de eerste maand van de competitie is al gespeeld en de ploeg heeft daarin wel aardig gepresteerd. Echter zijn er altijd wel een aantal verbeterpuntjes, maar daar is nog lang genoeg de tijd voor om aan te werken. Met name op de trainingen wordt er al veel voortgang geboekt. Hierdoor zullen in het verloop van het seizoen de resultaten enigszins gaan verbeteren, althans tot op heden zijn de resultaten al goed, maar er altijd nog wel een kleine verbetering mogelijk. De voorbereiding werd door mijn assistent gedaan, zodat ik me volledig kon concentreren op het resultaat van de trainingen. Want ik wilde alle kleine verbeteringen op de training ook terug zien in de wedstrijden, waardoor ik besloot om op de tribune plaats te nemen. Hierdoor had ik een beter overzicht over het veldspel van mijn ploeg en daarin zag ik de verbeteringen wel terug. De voorbereiding was qua resultaat niet alles, maar het ging mij meer om het veldspel. In die opzet zijn we wel geslaagd, waardoor we met een gerust gevoel het nieuwe seizoen in konden gaan.

wIvNalH.png

Het nieuwe seizoen begon ook gelijk meer dan goed voor mijn ploeg, want in de eerste maand liepen we maar tegen één nederlaag aan. Dat gebeurde helaas wel in de laatste wedstrijd van de maand, waardoor we met een enigszins rot gevoel naar de volgende voetbalmaand gaan. De resultaten in de voorronde van de FA Cup waren overigens wel fantastisch, we mogen ons inmiddels gaan opmaken voor het kwalificatietoernooi en daarin verwacht ik toch wel mooie dingen van mijn ploegje. Ik mag mezelf ook enigszins gezegend prijzen dat mijn topscorers van afgelopen seizoen ook zijn gebleven. Carl McGivney is namelijk wederom goed begonnen en nog altijd aan de lopende band aan het scoren, maar dat zelfde geldt ook voor George Conway. Ook hij blijft maar doelpunten aaneen rijgen, waardoor we er nu al direct zeer goed op staan. Het oorspronkelijke doel van handhaving blijft natuurlijk nog altijd staan, maar als we bovenin de ranglijst mee kunnen draaien dan zal ik daar zeker wel vrede mee hebben.

tyoiDqS.png

Tussenstand Evo-Stik Southern East

Daarnaast waren er ook nog twee nieuwtjes te vermelden, want als eerste heb ik mijn aflopende contract al verlengd. De nieuwe voorzitter Poole wilde daarmee direct het goede signaal naar de buitenwereld afgeven. Deze club moet stabiel worden en daar hoort natuurlijk een oefenmeester voor de groep te staan, die voor een langere tijd de scepter kan en wil zwaaien. Het feit dat Van den Brink de aanbiedingen van afgelopen zomer heeft afgewezen, geeft ook al wel aan dat hij voor een langere tijd voor de groep wil blijven staan. Met name de opleiding van eigen jeugdspelers zal centraal staan in de zoektocht naar glorie voor deze club. Het zal echter nog wel behoorlijk lang gaan duren, voordat de ploeg daadwerkelijk op het hoogste niveau actief zal zijn. Maar die weg is reeds ingeslagen, waardoor falen mag.

miILQzJ.png

Selectie Harrogate Railway AFC 2019-2020

Mentions

@Titan @Marius @Makalakalane @Mordurette @Bramvinos @delichris @Koenbres @Rossi @Darkcrusader @komodo25 @Minitolluz @True_Legend @bas2204

De vijfhonderd euro was een klein begin van de beste man, ik heb aan het eind van het seizoen echt een flinke injectie gekregen. Maar dat steek ik voorlopig in de technische staf en de complexen, zodat we met een goede ondergrond kunnen bouwen aan iets moois bij de club. Ik zal echt geen rare sprongen maken qua spelers halen, tenzij ik echt een speler op het oog heb die ik moet hebben.

Geplaatst

Het bewijs dat een voorbereiding niet alles zegt. De start is meer dan prima, zeker als promovendus.

Geplaatst

Goed doorgestoten in de FA Cup waar elke thuiswedstrijd welkom is. De competitie ben je ook prima begonnen, een verliespartij tegenover drie winstpartijen is verwaarloosbaar!

Geplaatst

Voorbereiding was wisselvallig maar de competitiestart is erg goed. FA Cup gaat je ook makkelijk af. Toevallig zie ik mijn huidige club bij je tegenstanders, Wembley. Twijfel om er naast Ujpest nog een novelle bij te maken. Heb voor de zekerheid wel het een en ander opgeslagen.

Geplaatst

Prima resultaten in de competitie. Lijkt erop dat je wel mee gaat doen voor de titel. Zag dat rushden & diamonds er ook inzitten. Dacht al van kan niet dat die zo ver zijn afgegleden maar is dus een herstart van fans na een faillissement 

Geplaatst

Oefencampagne was iets minder maar dat maakt zo te zien weinig uit... Je bent goed van start gegaan in zowel de competitie als de FA Cup

Geplaatst

De oefenwedstrijden wat wisselvallig, maar als je vervolgens zo netjes begin aan het seizoen is dat al snel vergeten