Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 763
  • Weergaven 13,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst
  • Auteur

YoNUSi9.png

Het nieuwe seizoen zal mooi gaan beginnen;

Het vorige seizoen ligt nog vers in het geheugen, de tweede titel in twee jaar tijd. Het geluk lijkt momenteel niet op te kunnen bij Harrogate Railway AFC, maar er zullen wel wat veranderingen doorgevoerd gaan worden. Maar we kregen eerst aan het eind van het seizoen nog een mooi bericht, want we zijn verkozen tot de revelatie van de FA Cup, daarnaast werd George Conway met tien treffers ook nog eens de topscorer van het toernooi. Hierdoor wakkerde de interesse in George nog verder aan, maar we konden hem toch nog behouden voor de club.

Daarnaast konden we ook de voorbereiding op het nieuwe seizoen presenteren aan de aanwezige pers. We zullen echt een karrenvracht aan oefenduels gaan spelen om het juiste gevoel te creëren voor het aankomende seizoen. De zwaarste oefenduels zijn toch wel de eerste twee, waar we in eigen huis aan zullen treden tegen AFC Wimbledon en AFC Bournemouth. Ik wil wel eens zien hoe goed mijn ploeg echt op de kaart staat, vooral nu we best wel wat geld te besteden hebben. Echter besteed ik het geld dus volledig aan de faciliteiten van de club, waar iedereen het juist in de selectie zou steken! Daarnaast zullen de oefenduels met Grimsby Town, Morecambe en Stockport ook van een redelijk hoog niveau zijn, waar we ook een aantal zwakkere broeders in de voorbereiding hebben opgenomen. Ik ben echt zeer benieuwd hoe mijn ploeg zal presteren!

jYgrkmu.png

Dan hebben we ook nog de presentatie van de selectie, we zullen deze keer iedereen apart gaan belichten. Want ik heb een evenwichtige selectie gemaakt, die op iedere positie een extra keuze heeft. We beginnen met de doelmannen, waar Matthew Patterson toch echt ruimschoots de eerste keus zal zijn. De pas 18-jarige doelman keepte het afgelopen seizoen ook fantastisch en dat stak John Robinson toch wel een beetje. John zal zich vooral moeten richten op de duels van ons tweede elftal, daar moet hij wedstrijdfit blijven en mocht de kans zich voordoen zal hij best wel een aantal wedstrijden in het eerste elftal keepen.

sQZl5jh.png

In de defensie zijn de keuzes op zich ook vrijwel duidelijk, behalve voor de rechterkant van de verdediging. Want op de rechtsback-positie hebben we twee spelers die evenwaardig aan elkaar zijn. Brad Carroll zal het begin van het seizoen aanvangen als eerste rechtsback, waar Dapo Kayode zich voorlopig eventjes koest zou moeten houden. Aan de rechterkant van het centrale duo heb ik meerdere keuzes, maar wat de meesten niet zouden verwachten is dat mijn eigen jeugdproduct Alan Gardner de voorkeur zal krijgen boven Rian McLean en Sam Lilley. Echter zal Alan wel direct moeten presteren, anders zal Sam of Rian zijn plek over gaan namen. De onbetwiste man aan de linkerkant van het centrale duo zal echt Ethan Kaiser worden, de centrale verdediger is tweebenig en ik wil echt een linkspoot aan de linkerkant van mijn centrale blok hebben staan. Aan de linkerkant van mijn defensie is de keuze vrij duidelijk, na het verlies van Adam Laidler aan Colwyn Bay stond Reece McNally al in de basisopstelling en hij is drie klassen beter dan Jordan Chippendale. Reece zal voorlopig mijn eerste linksback zijn, maar ik ben nog wel aan het zoeken naar een evenwaardige linksback voor hem.

yFRN6bK.png

Op het middenrif heb ik vijf posities die ik in moet vullen. Hier heb ik ook veruit de meeste keuze in de spelers. Billy Fish zal de defensieve middenvelder worden in mijn selectie, waar hij de lijnen uit moet gaan zetten tussen de defensie en de aanval. Billy mag vrijuit voetballen en zal ook offensief zijn steentje bij gaan dragen. Voor Billy heb ik twee spelers staan, maar dat zal in een soort van roulatiesysteem gaan gebeuren. We zullen heel erg veel duels gaan spelen, waardoor ik wel met een fit middenrif wil gaan spelen. John Jones lijkt de onbetwiste nummer één op het centrale middenveld en mijn tweede keus zal uitgaan naar Reis Freeman, hij komt ook min of meer uit onze eigen jeugdopleiding en zal veel speeltijd te genieten hebben. Voor het centrale middenveld van drie man, zullen twee vleugelaanvallers staan. Op de rechterkant heb ik vrij veel keuze, Josh Wicks zal hier de voorkeur genieten boven Graham Pratt en Edson Prata. Edson hoeft echter niet te treuren, want Edson Prata zal dit seizoen mijn linksbuiten zijn. Hij krijgt daar de voorkeur boven Carl McGivney.

FtRFd81.png

We spelen maar met één centrale aanvaller en die keuze ligt ook behoorlijk dicht bij elkaar. Kies ik voor de jeugd, dan zou Max Norman mijn eerste spits worden of kies ik voor het goede gevoel en dan zal George Conway de aanvaller zijn. Ik besloot om op mijn gevoel af te gaan en juist mijn beste man de kans te gaan geven, maar mocht hij niet presteren dan zal snel de jeugd het over gaan nemen. George Conway zal dus de eerste spits worden van Harrogate Railway AFC.

IgI8t2T.png

Mentions

@Titan @Marius @Makalakalane @Mordurette @delichris @Koenbres @Rossi @Darkcrusader @komodo25 @Minitolluz @True_Legend @bas2204 @DerSieks @Kavinos

Het waren ineens zeer veel miljoenen, maar ik heb ze volgens mij wel redelijk goed besteed. Het nieuwe seizoen zal ook haar intreden weer gaan doen. Ik ben zeer benieuwd hoe mijn ploeg zich zal manifesteren!

Geplaatst

De kern ziet er behoorlijk jong uit. In ieder geval een oefenprogramma waar je veel uit kan leren.

Geplaatst

Te veel concurrentie voorin is ook niet goed, maar tegelijkertijd zijn de seizoenen in Engeland altijd erg lang. Misschien dat je nog hier en daar wat ervaring aan de selectie toe kunt voegen! 

Geplaatst

Gefeliciteerd nog met de titel! je hebt een hele jonge ploeg, daar houd ik altijd wel van, en ze hebben veel potentie.

Geplaatst
  • Auteur

YoNUSi9.png

Degelijke voorbereiding, maar schitterende start;

Harrogate Railway Athletic Football Club heeft een degelijke voorbereiding achter de rug. De ploeg wist in de zware oefencampagne tot vier overwinningen te komen, maar daar stonden ook vier nederlagen tegenover. Allereerst verloor de ploeg in eigen huis van AFC Wimbledon met 0-4, voor de bezoekers kwamen zowel Dominic Samuel als Joe Pigott twee maal tot scoren. Daarna zag Eddie Howe zijn ploeg vrij eenvoudig winnen op bezoek bij ons, AFC Bournemouth sloeg hard toe en er waren negen treffers te bespeuren in het oefenduel. Junior Stanislas maakte een hattrick, waarna Dominic Solanke, Rafa Soares, Lys Mousset en Diego Rico ook tot scoren kwamen voor de bezoekers. Dat betekent dat er al zeven treffers besproken zijn, maar dat betekent dus ook dat wij twee maal wisten te scoren. John Jones zette ons vanaf de strafschopstip op gelijke hoogte, waar Reece Kelly de voorlaatste treffer van de 2-7 nederlaag maakte. Ook Grimsby Town was in ons stadion veel te sterk voor ons, maar ik zag dat we wel beter in vorm beginnen te komen. Grimsby scoorde namelijk beide treffers in de eerste helft, waardoor de 0-2 ruststand ook de eindstand werd. In de tweede helft verdienden we eigenlijk nog wel een treffer, maar die viel helaas niet. Ik hoopte dat het vertrouwen niet veel minder was geworden door de drie nederlagen, maar dat bleek helaas wel zo te zijn. Maar onze mentale veerkracht hebben we nog steeds, want George Conway zette ons op voorsprong, waarna het na de rust gelijk werd. Brad Carroll wist uiteindelijk de 2-1 aan te tekenen, waardoor we er met de winst vandoor gingen. Tijdens het duel erna hadden we geen kind aan Albion Sports, we wonnen eenvoudig met 0-3. Alan Gardner zette ons op voorsprong, waarna Carl McGivney met twee treffers de eindstand bepaalde. Een paar dagen later kwam Morecambe op bezoek, waartegen we op voorsprong kwamen. Josh Wicks was daarvoor verantwoordelijk, maar het bleek uitstel van executie te worden. De bezoekers begonnen te voetballen , maar bij de rust was het nog gelijk. Na de rust liepen ze verder weg en wonnen ze eenvoudig met 1-5 bij ons. De voorbereiding werd afgesloten met twee goede overwinningen, want de 2-1 zege op Stockport had ik zeker niet verwacht. Alan Gardner en Carl McGivney zorgden voor onze treffers. Het tweede elftal van Harrogate Town werd vrij eenvoudig aan de kant geschoven, George Conway en Billy Fish hadden de eindstand op 3-0 gebracht.

dPIMvk4.png

De laatste twee oefenduels gaven ons echt zo veel vertrouwen, dat we zeer goed aan de competitie konden beginnen. We waren namelijk oppermachtig tegen Evesham United, de mede promovendi had niets in te brengen en ze keken na twaalf minuten al tegen een grote achterstand aan. Josh Wicks en George Conway waren verantwoordelijk voor die treffers, waarna Luke Hirst in de slotfase de eindstand op 2-1 zette. Een vijftal dagen later hadden we een zeer goed duel op bezoek bij Leiston, maar helaas konden we niet tot scoren komen. Desondanks kunnen we tevreden terug kijken op het duel, want we hielden er uiteindelijk een punt aan over. De beginstand van het duel werd namelijk ook de eindstand; 0-0. Een viertal dagen na het gelijkspel, kon doelman Patterson opnieuw de nul houden in het thuisduel met Stourbridge. Hij zag aan de andere kant zijn collega drie maal de bal uit het net vissen, Carl McGivney scoorde in de eerste helft. Waar Tyo Carter en Billy Fish de eindstand na de rust op 3-0 brachten. Ons FA Cup-avontuur begon drie dagen na de mooie overwinning op Stourbridge, waar we zeker geen moeite hadden met Tuffley, echter kon Matthew dit duel niet de nul houden. Carl McGivney, Josh Wicks en Reis Freeman scoorden voor ons, waar Jimmy Burton in de slotfase een eretreffer mocht maken in onze 3-1 overwinning. In de eerste kwalificatieronde wacht nu Bottesford. De overwinning betekende wel dat we minder kracht hadden voor het competitieduel, maar in de tweede helft begon het balletje goed te rollen. Edson Prata zette ons op voorsprong, maar twee minuten later viel de gelijkmaker via Rene Howe. Daarna was het woord aan Reis Freeman, hij was verantwoordelijk voor de 1-3 eindstand. Waarna we de eerste maand afsloten met een spektakelstuk in eigen huis, George Conway zette ons twee maal op voorsprong. Maar via Dylan Williams en George Hughes kwam St. Neots twee maal op gelijke hoogte. Na de rust zette Reis Freeman ons weer op voorsprong, maar deze keer pakte St. Neots door en via George Hughes en Romeo Akinola kwamen ze zelfs op voorsprong. Maar in de 93e minuut wist Carl McGivney de eindstand op 4-4 te zetten, waardoor we de eerste maand ongeslagen zijn doorgekomen.

e0wQm8A.png

Tussenstand Southern League - Ere C

Mentions

@Titan @Marius @Makalakalane @Mordurette @delichris @Koenbres @Rossi @Darkcrusader @komodo25 @Minitolluz @True_Legend @bas2204 @DerSieks @Kavinos

Ik heb bij het tweede elftal en zeker bij de jeugd nog wel een aantal aanvallers lopen, daarnaast versterk ik me eigenlijk het gehele seizoen door wel. Iedere maand komen er wel één of twee spelers bij, maar vertrekken er ook altijd wel een paar spelers. Dat is het nadeel van het spelen met spelers zonder contract, ik hoop echter dat het snel veranderd. Want op deze manier kan je niet echt een team bouwen en gaat de lol er snel van af!

Geplaatst

Zware voorbereiding met een paar forse nederlagen. Gelukkig is de competitiestart een ander paar mouwen!

Geplaatst
  • Auteur

YoNUSi9.png

Harrogate Railway AFC vestigt record na record;

Nadat we in het vorige seizoen al redelijk wat records aan het verbreken waren, konden we deze keer weer een paar nieuwe records bijschrijven. Alleen ging het niet om sportieve records, want we hebben het nu over de financiële voordelen van een goede FA Cup-run. Allereerst kwam het record vanuit ons thuisduel met Gloucester in de tweede kwalificatieronde van de FA Cup, dat betekende dus dat we Bottesford al hadden uitgeschakeld. Maar het duel met Bottesford was niet het eerste duel van de maand, want dat was de 1-3 overwinning op bezoek bij Brightlingsea. George Conway en John Jones hadden ons daar op een veilige voorsprong geschoten, waar de gastheren nog terugkwamen in de slotfase. Via Billy Fish werd de eindstand op de borden gebracht, dat gebeurde allemaal in de slotseconden van het duel. Het duel erna was het duel met Bottesford, waar we zelfs nog op achterstand kwamen. Maar door treffers van Carl McGivney, John Jones en George Conway werd er een 1-4 overwinning geboekt. Een paar dagen later werd koploper Bedworth in eigen huis met 2-0 verslagen door ons, George Conway en John Jones kwamen voor het derde duel op een rij tot scoren. Vier dagen later was het de beurt aan Josh Wicks, Billy Fish en Edson Prata om te scoren, we konden een aantal jongens rust geven voor het duel met Gloucester. Aan de andere kant wist Ben Last ook nog te scoren, waardoor de eindstand op 3-1 kwam in het duel met Stratford. Het duel met Gloucester was ons beste duel van deze maand, maar ik moet zeggen dat bij een 1-0 tussenstand de bezoekers wel een rode kaart kregen. Dat gebeurde ook al in de  veertiende minuut, waardoor we een hele makkelijke middag tegemoet gingen. Reis Freeman, Edson Prata, George Conway en Max Norman wisten de eindstand op 5-0 te brengen. Waarna we de maand afsloten met twee nederlagen, want op bezoek bij Aylesbury gingen we met 1-0 onderuit en in de eerste ronde van de Southern League Cup werden we na een 2-2 gelijkspel uitgeschakeld in de strafschoppenserie. George Conway en Reece McNally scoorden voor ons, waar in de strafschoppenserie Carl McGivney de enige was die een strafschop miste.

vjGEWzC.png

Toen we het vorige record hadden gebroken, wisten we dat we minimaal nog één ronde verder moesten komen om een nieuw record te kunnen vestigen. Want we hadden Lancaster uit geloot, waardoor we moesten winnen om een nieuw record te kunnen vestigen. Die kans kregen we eigenlijk niet, want we wonnen wel van Lancaster met 0-2 door treffers van Billy Fish en Josh Wicks. Maar de nieuwe loting wees uit dat we op bezoek moesten naar Wrexham, eigenlijk een schier onmogelijke loting voor ons. Tussendoor zagen we mijn ploeg nog met 2-1 verliezen op bezoek bij Dorking Wanderers, waar Carl McGivney een eretreffer wist te maken. Waarna we op bezoek bij Lowestoft niet tot scoren kwamen en de gastheren zelf één maal wisten te scoren. Ze wonnen dus van ons met 1-0 en dat betekende een derde nederlaag op een rij in de competitie. Gelukkig konden we wel een goede generale repetitie hebben voor het duel met Wrexham, want met tien man wisten we eenvoudig te winnen van Bromsgrove Sporting. Max Norman en Edson Prata waren verantwoordelijk voor onze 1-4 overwinning. Waarna we op bezoek in Wales niet tot scoren kwamen, maar gelukkig voor ons kon Wrexham ook niet scoren en werd er na het 0-0 gelijkspel een replay gepland. Hiermee kregen we onze kans op een nieuw record en die kwam er zeker. Het oude kaartverkooprecord werd verbroken met meer dan het dubbele. En in de slotfase van het duel wisten we via George Conway zelfs nog de volledige buit te pakken. Hij zorgde voor de 1-0 overwinning en daarmee het ticket voor de eerste ronde van de FA Cup, waar een duel met Hemel Hempstead op het programma zal staan. Ook voor de FA Trophy zijn we alweer aan het voetballen, waar Morpeth met 2-4 werd verslagen door treffers van Max Norman en Reis Freeman. We sloten de maand af met een overwinning en een nederlaag, allereerst wonnen we makkelijk op bezoek bij Redditch met 1-4 door treffers van John Jones, Max Norman en Jack Holmes. Maar op bezoek bij Royston sloeg de vermoeidheid van een volle maand keihard toe, we verloren ruim met 3-0 en dat betekende niet veel goeds voor de ranglijst. We zijn wat wisselvalliger geworden, maar dat komt ook door onze goede run in de FA Cup.

ytPIYDc.png

Ergens halverwege de goede maand kreeg ik ook nog een aanbieding uit een onverwachte hoek, want Stafford Rangers wilde graag met mij in gesprek over een functie bij hun club. Echter heb ik het zo goed naar mijn zin hier in Harrogate en ben ik volledig gewend geraakt aan het lage niveau, waardoor ik de uitnodiging resoluut naar de prullenbak heb verwezen en mij weer volledig ga richten op de ploeg. De enige ploeg waar ik eventueel de club voor wil verlaten, moet een ploeg zijn op het hoogste niveau in welk land dan ook. Als daar niets uit zal komen, dan moet ik me wel weer richten op het winnen van prijzen met deze mooie club.

vWkEZtT.png

Mentions

We zijn inderdaad goed begonnen aan het nieuwe seizoen, ook voor mij eindelijk wat bekendere clubs waar we tegen mogen spelen. Hopelijk kunnen we in de komende jaren heel wat leuke clubs tegenkomen. Voorlopig zitten we nog in de Counties, maar de National Leagues komen best wel hard dichterbij!

Geplaatst

De bekertornooien zorgen - niet onlogisch - voor het nodige puntenverlies, al sta je nog steeds keurig in de tussenstand.

Geplaatst

Toch een prima start als promovendus. Koploper staat wel erg ver weg maar promotie via play off is haalbaar. Wist niet dat Royston (Drenthe) een eigen club had :D

Geplaatst

Een goede start natuurlijk! Een mooie 5e plaats maar helaas is het gat naar boven toch wel erg groot. 

Geplaatst

Stafford Rangers is een aantrekkelijk aanbod, maar logischerwijs heb je het aan de kant geschoven. Blijven focussen op je eigen project, wat op dit moment erg goed verloopt!

Geplaatst

Stand is een beetje vertekenend aangezien je nog wat wedstrijden te goed heb. Win je deze sta je wellicht nog maar op vijf punten achter. Deze wedstrijden die je te goed heb zullen wel komen door de bekerwedstrijden in welke je het goed doet!

Geplaatst
  • Auteur

YoNUSi9.png

Coventry City roept Harrogate Railway tot een halt;

Coventry City is er in geslaagd om Harrogate Railway AFC uit de FA Cup te gooien. De ploeg uit de League Two wist namelijk vrij eenvoudig te winnen van de Counties-League club. Maar eerst wisten de bezoekers Hemel Hempstead uit te schakelen in de eerste ronde, maar daar was wel een replay voor nodig. De maand begon echter met een keurige 2-1 overwinning op Ossett United. Carl McGivney zette ons op voorsprong, maar na de gelijkmaker van Peter Wylie wist Ryan Jennings uit een strafschop de winnende treffer te maken. Het duel bij Hemel Hempstead volgde en eigenlijk leken we na tien minuten al kansloos. Edson Prata kreeg na negen minuten spelen een directe rode kaart en dat maakte het vrij lastig voor ons. Echter zette John Jones ons op voorsprong, maar nog voor de rust hadden Charlie Gregory en Fabio Lopes de gastheren al weer op voorsprong gezet. Met tien man wisten we na de rust de eindstand van 2-2 te bereiken, wederom was het middenvelder John Jones te scoren. De replay volgde pas na de FA Trophy, waarin we ook een replay nodig hadden. In eigen huis kwamen we niet verder dan 2-2 tegen Kempston, waar we eerst op achterstand kwamen. John Jones en Ethan Kaiser hadden ons daarna weer op voorsprong gezet, maar in de slotfase werd het toch nog gelijk. Tijdens de replay was het precies het omgekeerde, want nu kwamen wij op voorsprong en maakten we in de slotfase gelijk. Akeem Hinds was uiteindelijk de schlemiel door de laatste strafschop te missen. Hierdoor verloren we het duel met p2-2 en liggen we uit de FA Trophy. Een paar dagen later leek het volledig mis te gaan in de replay met Hemel Hempstead, bij de rust keken we al tegen een 0-3 achterstand aan. Maar na de rust kwamen we volledig terug. George Conway bracht ons vier minuten na de rust in het duel, waarna we pas in de 78e minuut op 2-3 kwamen via invaller Max Norman. Twee minuten voor tijd was de comeback compleet door een andere invaller Carl McGivney. In de verlenging wisten we in de 98e minuut de winnende treffer te maken, wederom was het Max Norman die de 4-3 eindstand op de borden schoot. Door de goede invalbeurt kreeg Max een basisplaats en hij wist in het duel met Alvechurch twee keer te scoren. Ook Edson Prata zette zijn naam twee maal op het scorebord, waar Andrew Cartwright en Akeem Hinds ook scoorden. Jack Holmes moest in de slotfase echter wel met twee maal geel het veld verlaten. Echter keken we in dit duel wel na twee minuten tegen een achterstand aan, maar de 6-1 overwinning kwam na de treffers nooit meer in gevaar. Al het bekervoetbal brak ons daarna wel op, want in het thuisduel met St. Ives kwamen we niet verder dan 0-0. Waarna we konden afreizen naar de Ricoh Arena, waar we best een aardig duel speelden. Uiteindelijk was het de conditie die ons in de steek liet en pas in de slotfase wist Coventry bij ons weg te lopen en met 3-0 te winnen.

VFwu4bY.png

Tijdens deze goede FA Cup-run die we hadden, stond ik ook ineens zwaar in de belangstelling van meerdere clubs. Weymouth was de eerste die aanklopte, maar deze aanbieding werd resoluut naar de prullenbak verwezen. Niet gek veel later kwam Hendon ook op bezoek bij voorzitter Poole, maar ik gaf gelijk aan Paul aan dat ik zeker niet van plan ben om te vertrekken. Datzelfde verhaal gold ook voor Truro City, alhoewel ik verliefd ben op het zuid-westen van Engeland, maar ik heb hier een missie en die laat ik door niets of niemand beïnvloeden. De laatste aanbieding kwam vanuit de buitenwijken van Londen, waar Kingstonian op zoek was naar een nieuwe manager. Ook deze aanbieding werd resoluut naar de prullenbak gesleept.

We hebben echt een hele zware periode achter de rug en ik had al een paar keer de kerk bezocht om hulp van boven. Die hulp van boven kwam uiteindelijk ook, want het duel met Evesham werd uitgesteld. Nu was het hun veld wat er uit zag als een zwembad en niet eens ons eigen veld. Het gaf ons iets meer rust in ons zware programma, maar ondanks dat konden we de laatste maand van 2020 ongeslagen doorkomen. Josh Wicks was met een hattrick verantwoordelijk voor de 5-0 overwinning op Banbury, waar ook Brandon Potts en George Conway wisten te scoren. Coalville dacht daarna goede zaken te kunnen doen door een vroege voorsprong, maar via Billy Fish en Edson Prata werd er toch nog een 1-2 zege geboekt. Een paar dagen later werd ook Biggleswade Town opzij geschoven, wederom stond Josh Wicks op het scoreformulier met twee treffers in onze 2-0 overwinning. Maar toen kwam de klad weer even in het spel, we kwamen niet verder dan een 1-1 gelijkspel in het thuisduel met Leiston. Waar we een vroege achterstand weg moesten werken. Op bezoek bij Leamington leek de zege lange tijd naar ons te gaan, maar de treffer van Edson Prata werd in de slotfase teniet gedaan en de 1-1 eindstand kwam zodoende op de borden te staan. In eigen huis tegen Kings Langley werd afgesloten zoals het duel begon, waardoor de 0-0 beginstand ook de eindstand werd. Maar in de slotwedstrijd van het jaar konden we op bezoek bij Stourbridge toch nog de zege stelen. Jack Sampson maakte in de blessuretijd van de eerste helft de 0-1 en die stand bleef de gehele tweede helft op de borden staan.

xPWDzkn.png

Mentions

Het ziet er inderdaad beter uit dan de tussenstand doet geloven, maar de FA Cup breekt ons in sommige gevallen wel op. Maar toch doen we het niet onaardig in de competitie. Ik hoop dat we deze lijn voort kunnen zetten!