Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
3 uur geleden zei Sick Blik:

Maar belachelijk duur. Plus weinig release titels, dus wordt geen pre order voor mij.

Dit. Niet bijster enthousiast. Al die online troep had van mij niet gehoeven. Nintendo is met vrienden op de bank gamen. 

Voelt heel erg aan als de ps5 release.

• Antwoorden 379
  • Weergaven 17,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

Geplaatst

Mario Kart zag er wel subliem uit en de Gamecube games zijn heeeeeeeeel welkom. Echt precies op tijd, want anders had ik deze week waarschijnlijk Wind Waker en F-Zero GX gekocht. Aantal van de aangekondigde games zijn ook super duur, zoals Pokemon XD: Gale of Darkness en Fire Emblem: Path of Radiance, dus dat is mooi. Donkey Kong zag er ook wel geinig uit, al ben ik totaal geen fan van DK zijn redesign.

Maar eens inderdaad, denk niet dat ik veel gebruik ga maken van al die microfoon dingen, hooguit een potje Mario Party, aangezien mijn vriendengroep niet zo van het gamen is, meer van bordspellen. Dus die speel ik wel met wat lui online. 

Dus eens ja. Maar blijkbaar is het waar wel geld mee verdiend wordt.

Geplaatst
13 uur geleden zei Sick Blik:

Mario Kart zag er wel subliem uit en de Gamecube games zijn heeeeeeeeel welkom. Echt precies op tijd, want anders had ik deze week waarschijnlijk Wind Waker en F-Zero GX gekocht. Aantal van de aangekondigde games zijn ook super duur, zoals Pokemon XD: Gale of Darkness en Fire Emblem: Path of Radiance, dus dat is mooi. Donkey Kong zag er ook wel geinig uit, al ben ik totaal geen fan van DK zijn redesign.

Maar eens inderdaad, denk niet dat ik veel gebruik ga maken van al die microfoon dingen, hooguit een potje Mario Party, aangezien mijn vriendengroep niet zo van het gamen is, meer van bordspellen. Dus die speel ik wel met wat lui online. 

Dus eens ja. Maar blijkbaar is het waar wel geld mee verdiend wordt.

Zeker. Mario Kart gaat een geweldige game worden. Maar voor deze prijzen(het is niet alleen de console & mario kart, maar ook nog een tweede controller) en je een goede 600 euro kwijt bent, dan moet je echt wel aankomen met een betere catalogus. Ik begrijp dat je dus ook moet bijbetalen om de opgepoetste versie van bijvoorbeeld een Mario Party van de switch op de switch 2 te spelen. Dat verwacht ik van Microsoft & Sony. ;c Niet van Nintendo om eerlijk te zijn.

Verder had heel die muis in de controller van mij ook niet gehoeven. Gaan we weer zien dat er veel games á la wii worden uitgebracht. 

Opa zeurt en klaagt veel. Maar wat zijn we toch verwend met die Nintendo switch 1 hé. 

Geplaatst

Ik ben het echt met alles wat je zegt volledig eens. :D

Switch heeft genoeg geweldige games om te spelen, dus zeker geen haast ermee hebben. Nintendo moet niet te gemakzuchtig worden.

Geplaatst

Heb er toch even goed over nagedacht en ben enigszins van mening veranderd. Hardware is wel echt van een stuk hoger niveau dan verwacht. Plus de bundel met Mario Kart is qua prijs helemaal geen verkeerde deal. Gamecube NSO bespaart me een hoop geld, heb lekker een preorder gedaan.

Geplaatst
2 uur geleden zei Sick Blik:

Heb er toch even goed over nagedacht en ben enigszins van mening veranderd. Hardware is wel echt van een stuk hoger niveau dan verwacht. Plus de bundel met Mario Kart is qua prijs helemaal geen verkeerde deal. Gamecube NSO bespaart me een hoop geld, heb lekker een preorder gedaan.

En je gaat genieten met de Pokemon games zonder geen frame skips etc. 

Ik ga em ook zo bestellen :D 

Geplaatst
1 uur geleden zei La Pulga:

En je gaat genieten met de Pokemon games zonder geen frame skips etc. 

Ik ga em ook zo bestellen :D 

Ik ga ZA Legends wss niet spelen. Trekt me totaal niet tot nu toe.

Colosseum ga ik wel aan beginnen dan.

Geplaatst
5 minuten geleden zei Sick Blik:

Ik ga ZA Legends wss niet spelen. Trekt me totaal niet tot nu toe.

Colosseum ga ik wel aan beginnen dan.

Naja heb ook beelden gezien dat Scarlet en Violet dan ook weer normaal gaan werken dus veel fijner zijn om te spelen. 

Geplaatst
1 uur geleden zei La Pulga:

Naja heb ook beelden gezien dat Scarlet en Violet dan ook weer normaal gaan werken dus veel fijner zijn om te spelen. 

Als ze Tera Raids gefixed hebben en alle overgangen minimaal 2x zo snel werken is dat misschien een optie. Had vd week even de Indigo Disk uitgespeeld en het was echt hels.

Geplaatst

Is Zelda op Switch leuk voor een kind van 8? Mn dochter is volgende week jarig. Ze heeft onlangs Princess Peach uitgespeeld en dat vond ze soms moeilijk en soms makkelijk.

Geplaatst
Op 23-5-2025 om 18:47 zei Chiemel:

Is Zelda op Switch leuk voor een kind van 8? Mn dochter is volgende week jarig. Ze heeft onlangs Princess Peach uitgespeeld en dat vond ze soms moeilijk en soms makkelijk.

Echoes of Wisdom zou misschien nog wel kunnen. Breath of the Wild en Tears of the Kingdom lijken me nog wel te moeilijk.

@La Pulga een Switch 2 of?

Volgende week komt 'ie uit! Ben benieuwd. Mario Kart World en Wind Waker ga ik vooral mee beginnen.

Geplaatst
9 uur geleden zei Sick Blik:

Echoes of Wisdom zou misschien nog wel kunnen. Breath of the Wild en Tears of the Kingdom lijken me nog wel te moeilijk.

@La Pulga een Switch 2 of?

Volgende week komt 'ie uit! Ben benieuwd. Mario Kart World en Wind Waker ga ik vooral mee beginnen.

Ja Switch 2 inderdaad! Lekker racen en ondertussen Pokémon opnieuw spelen. Kijken of ik Violet van een vriend kan lenen, geen zin om mijn Pokédex weer te moeten deleten

Geplaatst
55 minuten geleden zei Sick Blik:

Hmm ben wel klaar met Violet. Slechte game man.

Wat vind je er niet goed aan?

Geplaatst

Het spel ziet er niet uit, het draait echt waardeloos (pop ins, door werelden heen vallen, Pokémon die verdwijnen, dikke frame drops), super grind heavy in een tijd waar er zoveel games zijn die de hele gameplay loop beter doen. Die BB Quests zijn echt een complete verspilling van je tijd en dan beginnen we nog niet over Tera Raids wat het allerallerallerslechtste is dat Gamefreak ooit heeft ontworpen. Dat kan echt niet meer in deze tijd. Teveel glitches en bugs om op te noemen, plus complete tijdverspilling. Nee ik ga liever goede games spelen, zoals Expedition 33, Astro Bot, Pizza Tower en hopelijk Mario Kart World bijv.

Geplaatst

Kebab Bar Tycoon? :D wat een rotzooi hahaha. Kakarot wel goede dingen over gehoord.

Ik doe het voorlopig met MK World alleen. Mogelijk nog Kunitsu Gami erbij. En anders gewoon Gamecube NSO games. Wind Waker.

Geplaatst
28 minuten geleden zei Sick Blik:

Kebab Bar Tycoon? :D wat een rotzooi hahaha. Kakarot wel goede dingen over gehoord.

Ik doe het voorlopig met MK World alleen. Mogelijk nog Kunitsu Gami erbij. En anders gewoon Gamecube NSO games. Wind Waker.

Hahaha ja vrienden van mij zijn Turks -D Captain Tsubasa is ook echt heel nice hoor!

MK11 wil ik wel zien op de nieuwe Switch, lijkt me wel lachen. DBZ is natuurlijk altijd goed en kart racers is ook wel lachen. Overigens gister ook nog Tomb Raider aangeschaft -D

Geplaatst
4 uur geleden zei La Pulga:

Hahaha ja vrienden van mij zijn Turks -D Captain Tsubasa is ook echt heel nice hoor!

MK11 wil ik wel zien op de nieuwe Switch, lijkt me wel lachen. DBZ is natuurlijk altijd goed en kart racers is ook wel lachen. Overigens gister ook nog Tomb Raider aangeschaft -D

Bro wat een meuk heb jij aangeschaft zeg hahahaha. Heerlijk. Ben benieuwd hoe de nieuwe Switch is.

Geplaatst
43 minuten geleden zei ReneLeBlanc:

Bro wat een meuk heb jij aangeschaft zeg hahahaha. Heerlijk. Ben benieuwd hoe de nieuwe Switch is.

Hahah was denk ik in totaal 20 euro kwijt, dan is het vast wel waard -D

Ja ik zoek nog vrienden op de switch om te traden, voeg me toe

Geplaatst
20 uur geleden zei La Pulga:

Hahah was denk ik in totaal 20 euro kwijt, dan is het vast wel waard -D

Ja ik zoek nog vrienden op de switch om te traden, voeg me toe

Tijd is schaarser dan geld :P