Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 2,3k
  • Weergaven 85,6k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

Geplaatst
Gefeliciteerd aan alle (echte) AZ supporters!

Inderdaad, gefeliciteerd, dik en dik terecht natuurlijk!

@ Wout: :mrgy:

Geplaatst

Toch wel een faal dat Ari met een Brazilie vlag staat te wapperen.. ik weet niet wie ik op dit forum persoonlijk moet feliciteren met het kampioenschap dus dan maar in het algemeen; AZ gefeliciteerd, de terechte kampioen.

Geplaatst

Ja iedereen die AZ een warm hart toedraagt; Gefeliciteerd, dik verdiend. Echter wel even lachen toen ze zongen van: 'helemaal niets in Amsterdam'. Zeker toen van Gaal zo demonstratief voor de fotografen ging meezingen, toverde toch een glimlach op m'n gezicht.

Geplaatst

Beste Az-ers

Ik wil jullie bedanken met dit kampioenschap.

wel lol dat jullie die schaal zondag krijgen met Ajax-Az .

Ik hoop dat wij als ajax supporters ook mischien kunnen klappen voor az:d

Later

Geplaatst

Supporters van AZ van harte gefeliciteerd met het kampioenschap. moge feyenoord jullie volgend jaar van de troon stoten (H)

Geplaatst

Haha, die kapitein van Az was uitleg aan het geven ( weet naam niet ) en die Ari gooit zo water over dat hoofd en kijkt zo echt van ; Euj.

Lachen.

Gefeliciteerd!

Geplaatst

Rettekettetteket aaaaaaa zet ;e

Maar wel verdiend dit, al denk ik dat ze volgend seizoen de boot in gaan.

Geplaatst

Gefeliciteerd AZ :) Vond het scenario van gister wel grappig, ook omdat het me 14 euro opleverde, maar het is jullie zeker gegund.

Geplaatst

Gefeliciteerd Alkmaar!

Ben zelf niet zo´n fan van AZ maar ik vind wel dat de supporters dit zeker verdienen, aangezien wij er in 2007 nog vandoor gingen

Geplaatst

Met klappers de Champions League in!:) Wat een mooie dag vandaag. Wel lullig dat het op zo'n manier moest gaan, maar toch wel supermooi.

Ik heb trouwens ook aardig wat geld verdient met weddenschappen:)

Geplaatst

Gratz AZ-supporters! Ben blij dat mijn clubje dan toch nog een bijdrage heeft kunnen leveren aan jullie kampioenschap, maar volgend jaar die schaal gewoon weer richting Eindhoven :)

Geplaatst

Wel fair trouwens van supporters van andere clubs dat ze ons feliciteren. Dankjulliewel:)

En waarom heb ik trouwens nog geen Ajacied (van wie ik het weet) zien feliciteren?:m: (grapje hoor)

Geplaatst

AZ gefeliciteerd met jullie, meer dan terechte, landstitel. Hopen op mooie wedstrijden volgend jaar in de CL en dat jullie dit niveau maar nog lang vast mogen houden, dat maakt de Nederlandse competitie alleen maar leuker! Gefeliciteerd!

Geplaatst

Alle echte AZ mensen(Echte supporters, spelers etc) Gefeliciteerd met dit kampioenschap!!

Geplaatst
Daar ook met klapper gestaan ;e?

nee die klappers vind ik nutteloos :cab: maar vader van een vriend van me die heeft die nieuwe ontworpen dus dan mag ik weer mee de amstel lounge in volgend seizoen :mrgy: