Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
Het publiek zong dat toen Demy de Zeeuw erin kwam.

Hm ok hadden ze het over Ryan donk ofzo? aangezien ik geen andere Ryan ken?

• Antwoorden 2,3k
  • Weergaven 85,7k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

Geplaatst

:checkit:

Geplaatst

Yesss

Gefeliciteerd Az Fans

Bedankt jongens een mindere wedstrijd dit keer van mijn held Pelle

Geplaatst
Sorry hoor maar als dat het hoogtepunt is als je van Ajax wint.;e

Beetje laat, maar toch maar ff reageren: ik bedoel natuurlijk dat het één van de vele hoogtepunten was. Ik moe(s)t er in elk geval erg om lachen. Net zoals om die gestolen overwinning van gister.

Geplaatst
Beetje laat, maar toch maar ff reageren: ik bedoel natuurlijk dat het één van de vele hoogtepunten was. Ik moe(s)t er in elk geval erg om lachen. Net zoals om die gestolen overwinning van gister.

Gestolen?

Geplaatst

:checkit:

Haha hoezo dat dan? :cab:

Geplaatst
Yesss

Gefeliciteerd Az Fans

Bedankt jongens een mindere wedstrijd dit keer van mijn held Pelle

Voor welke club ben jij nou eigenlijk?

Geplaatst

Hulde voor AZ trouwens. Ik zag het aan het begin van dit seizoen heel somber in voor ze, vooral na de wedstrijd tegen NAC. Maar ze zijn begin aan een beer van een reeks en doen weer mooi bovenin mee, zeer knap van Verbeek om met dit elftal dergelijke prestaties te leveren :)

Geplaatst
Gestolen?

Mwoa, gekheid is niet nodig, AZ was bepaald niet de bovenliggende partij, zelfs niet tegen 10 man. Niet dat FCT heel gevaarlijk kon worden, dus dat hebben ze wel weer goed gedaan, maar het had net zogoed andersom kunnen zijn, en ik denk dat als het 11 tegen 11 was gebleven dat Twente had gewonnen. Het eerste half uur van AZ was namelijk weer om te huilen.

Hulde voor AZ trouwens. Ik zag het aan het begin van dit seizoen heel somber in voor ze, vooral na de wedstrijd tegen NAC. Maar ze zijn begin aan een beer van een reeks en doen weer mooi bovenin mee, zeer knap van Verbeek om met dit elftal dergelijke prestaties te leveren :)

Misschien ben ik te negatief, maar zoals ik het zie zijn de goede resultaten nergens op gebaseerd. Wat ik bedoel is dat het vertoonde spel niet het vertrouwen geeft dat er (bijna) elke wedstrijd meer scoort dan dat je er tegen krijgt, er lijkt niet echt een plan achter te zitten. Het is té veel gebaseerd op bevliegingen, hopen dat een balletje een keer goed valt, maar dit wordt redelijk gemaskeerd doordat de resultaten vrij goed zijn.

Geplaatst

Ach ja, ik kijk ook alleen maar af en toe de samenvatting :P Wat geluk heb je nodig, maar om op deze manier dan elke keer je punten binnen te slepen is ook een kunst. Ik vind ons PSV ook wel (in mindere maten weliswaar) in je omschrijving passen, maar die zijn zo wel meermaals kampioen geworden. Dus ja...

Geplaatst

Terecht gelijkspel, alleen jammer dat het zo'n beetje de laatste bal van de wedstrijd is.

Wat een lucky goal trouwens, die 2-2, ik zie het nu pas.

Geplaatst

Ik ben blij met het gelijkspel want Heerenveen verdiende in mijn ogen absoluut te winnen.

Geplaatst
Ik ben blij met het gelijkspel want Heerenveen verdiende in mijn ogen absoluut te winnen.

Het had bij rust ook 3-0 kunnen zijn.

Geplaatst
Het had bij rust ook 3-0 kunnen zijn.

Daar heb je ook gelijk in, maar aan het begin van de tweede helft was de verdediging gatenkaas bij AZ.