Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
Ja, maar je refereert naar de Asia Cup, dus die link snap ik niet helemaal ;x

Nou doordat hij daar heeft gespeeld en dus minder rust heeft gehad dan de andere spelers is hij minder scherp;)

• Antwoorden 2,3k
  • Weergaven 85,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

Geplaatst

Die keeper vond ik wel meevallen had geen bal klem maar ik denk dat het komt door de zenuwen want het schijnt een groot talent te zijn. Jammer AZ

Geplaatst

Jaaaaaa! 1-0 Wernbloom. Die keepert van AZ is trouwens niet goed bezig.

Geplaatst

Bij de wederopbouw van AZ na het vertrek van Dirk Scheringa hoort mogelijk een nieuw logo. In Alkmaar wordt gesproken over een wijziging van het huidige logo (foto) naar de originele variant.

Directeur van de Alkmaarders Toon Gerbrands reageert op de clubsite op een vraag van een supporter, die het klassieke logo met de Alkmaarse poort en een Zaanstreek-molen wil terugzien. "Ik wil dat graag voorleggen aan de Stichting Continuïteit AZ die het vetorecht hebben hierover. Het lijkt me mooi om de mogelijke wijziging van ons huidige logo (foto) nog dit jaar te bespreken."

"Het is overigens in mijn periode bij AZ nog nooit voorgekomen dat we het logo wilden veranderen", vervolgt Gerbrands. "Na gesprekken met de supportersvereniging concludeerden we dat het huidige logo een bepaalde traditie met zich meebrengt. Toen wilden we het dus houden."

BRON: ELFvoetbal.

Dit moet hem dan worden : http://www.voetballogo.nl/images/logo/az_1k.gif

Geplaatst
Laat ajb het oude logo gewoon blijven :cab:

idd, dat nieuwe logo ziet er niet uit.

Geplaatst

Ik ben het volledig met jullie eens. Jezus zeg. Ouwe logo is saai, het moet gezegd, maar het straalt tenminste nog een soort klasse uit. Dit ontwerp is gewoon waardeloos.

Geplaatst

Dat geloof je zelf toch niet hè? Dat ding is het lelijkste wat ik ooit heb gezien, hou lekker 't logo zoals het is. Niet dat dat nou zo geweldig mooi is, maar er is inmiddels internationaal ook wat bekendheid mee opgebouwd enzo..

Geplaatst

Gelukkig stoppen ze met vrouwenvoetbal. Dat stelde helemaal niks voor. In een oefenwedstrijd tegen onze B1(Foresters) werden ze met 10-0 afgedroogd terwijl ze gewoon met hun sterkste elftal speelden ;e

Geplaatst
  • Auteur
Gelukkig stoppen ze met vrouwenvoetbal. Dat stelde helemaal niks voor. In een oefenwedstrijd tegen onze B1(Foresters) werden ze met 10-0 afgedroogd terwijl ze gewoon met hun sterkste elftal speelden ;e

En ze waren nog een van de betere van NL he :mrgy: Maarja, vrouwenvoetbal op amateurniveau moet kunnen, maar niet gaan doen alsof het serieus is in NL. Lekker in Duitsland, Zweden en de VS gaan voetballen als je prof wilt worden..

Geplaatst
En ze waren nog een van de betere van NL he :mrgy: Maarja, vrouwenvoetbal op amateurniveau moet kunnen, maar niet gaan doen alsof het serieus is in NL. Lekker in Duitsland, Zweden en de VS gaan voetballen als je prof wilt worden..

Ben het helemaal met je eens :thumb:

Geplaatst

De oplossing zou natuurlijk zijn om de Nederlandse vrouwencompetitie te combineren met die van Duitsland. Dan zou het niveau werkelijk omhoog kunnen. Op zich vond ik het initiatief voor een profcompetitie voor vrouwen prima, maar het blijft lastig om het niveau echt goed omhoog te krijgen.

Geplaatst

Hehe, nee 't niveau stelde niet veel voor nee, ben wel eens gaan kijken omdat het hier aan de overkant gespeeld werd (Schoonenberg) Ik ben benieuwd hoe ze nu verder gaan met de vrouwen Eredivisie, Willem II is er ook mee opgehouden..

Geplaatst

Billenknijpen voor het leven hier, ***********.. Bossen is echt te slecht voor woorden, ongelofelijk!

EDIT: haha, bruggink erin ^^

Geplaatst

Idd, waardeloze beslissing van Bossen. Wilde waarschijnlijk wat goed maken t.o.v. Twente ofzo.