Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 2,3k
  • Weergaven 85,6k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

Geplaatst

Gefeliciteerd. (d)

Schaars is trouwens poepie slecht imo, die mag wel eens wissel gezet worden..

En zonde van dat gekanker op De Zeeuw :( En Pieter, heb jij een masker op ... vond ik ook niet zo geslaagd :mrgy:

Geplaatst

Klasse gespeeld, jullie hebben ze de spreekwoordelijke deksel op de NEUS gegeven. Gefeliciteerd en bedankt voor het mooie begin:P

Geplaatst
  • Auteur
Gefeliciteerd. (d)

Schaars is trouwens poepie slecht imo, die mag wel eens wissel gezet worden..

En zonde van dat gekanker op De Zeeuw :( En Pieter, heb jij een masker op ... vond ik ook niet zo geslaagd :mrgy:

Dat is al het hele seizoen en dat ie wissel moet dat zeg ik al het hele seizoen. Maar goed; vandaag speelde hij nog wel aardig trouwens.

Geplaatst

Mwa.. Aardig voor zijn doen misschien, maar ik heb hem aardig wat kansloze passes zien versturen..

Geplaatst
Klasse gespeeld, jullie hebben ze de spreekwoordelijke deksel op de NEUS gegeven. Gefeliciteerd en bedankt voor het mooie begin:P

We staan nog steeds boven jullie dus bek houden.

Geplaatst

Gefeliciteerd boys.

Jammer van jullie supporters, waren meer bezig met de spelers van Ajax en de scheids dan met de wedstrijd.

Nogmaals gefeliciteerd.:)

Geplaatst

Gefeliciteerd, zwaar verdiend deze overwinning voor jullie. Die Sigtorsson verdiend wel een basisplek boven die andere ijslander. Tweede wedstrijd al dat ik hem zie en dat hij goed speelt. Pelle is trouwens ook een held hoor.

Gefeliciteerd.

Geplaatst
Verklaar je nader? Ze fluiten de Zeeuw uit, so what? Ajax-fans fluiten nooit iemand uit natuurlijk, daar heb je wel gelijk in..

Alleen hun eigen spelers, na de eerste foute breedtepass bijvoorbeeld.

Vandaag eindelijk weer eens een fel strijdend AZ gezien, toch wel een verademing. Wat ik dan niet snap is dat ze tegen ajax wél hun duels winnen, en tegen pakweg De Graafschap niet. Misschien heeft het toch iets te maken met de actie van gisteren, wie weet. Mijn seizoen is in ieder geval weer goed.

Hoogtepuntje van vandaag: "Ryan heeft je wijf geneukt" :-D

Geplaatst
We staan nog steeds boven jullie dus bek houden.

Iets met een eierschaal:shhh:

Geplaatst
Europees voetbal, Feyenoord, wat? :shhh:

Ga nou niet zo sneu doen man, je kan gewoon niet tegen je verlies.

Geplaatst
Ga nou niet zo sneu doen man, je kan gewoon niet tegen je verlies.

Het gaat om het feit dat een Feyenoorder hier in principe niets te zoeken heeft omdat die alleen maar probeert te provoceren.

Tuurlijk kan ik niet tegen mijn verlies, daarom feliciteer ik AZ ook niet...

Geplaatst
Het gaat om het feit dat een Feyenoorder hier in principe niets te zoeken heeft omdat die alleen maar probeert te provoceren.

Tuurlijk kan ik niet tegen mijn verlies, daarom feliciteer ik AZ ook niet...

Ik provoceer niet, ik lok in eerste instantie niets uit maar een iemand kan het natuurlijk weer niet laten om zijn mening te moeten geven.

Dat europese voetbal intresseert me geen reet, anders kregen we weer 6 wedstrijden aan de reet, daar zit ik niet op te wachten.

En dan is er nog een spreekwoord met ketel en pot ofzo dat die zwart ziet.

Geplaatst

Dan moet je vooral op alles gaan reageren wat een beetje niet positief gezind is over ajax. Als jij zo snel op je teentjes getrapt bent kan je maar beter niet op een forum gaan zitten waar iedereen vrijuit zijn mening behoort te geven. Een huis samen met Sjek van Gelder zou misschien een oplossing zijn.

Geplaatst

Naamsverbasteringen zijn verboden. :LO:

Maar zoals ik al zei, geniet er lekker van dat AZ van Ajax heeft gewonnen, maar vergeet de ranglijst niet en trek je conclusies.

Geplaatst
Dan moet je vooral op alles gaan reageren wat een beetje niet positief gezind is over ajax. Als jij zo snel op je teentjes getrapt bent kan je maar beter niet op een forum gaan zitten waar iedereen vrijuit zijn mening behoort te geven. Een huis samen met Sjek van Gelder zou misschien een oplossing zijn.

Duidelijke naamverbastering;e :banana:

AZ verdiend gewonnen en gefeliciteerd, met pijn in me hart