Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
Martens is nu alweer onmisbaar gebleken na zijn paar korte invalbeurten. Hopelijk is hij zo snel mogelijk weer topfit, dan wordt het dé verrassing van het seizoen

Dat hij fit wordt/blijft zou inderdaad de verassing zijn.

• Antwoorden 2,3k
  • Weergaven 85,6k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

Geplaatst

Inderdaad heel vreemd. Je zou bijna zeggen dat er gisteren een directe aanleiding moet zijn geweest om Verbeek te ontslaan.

Geplaatst

Op RTVNH is live de persconferentie te volgen, het enige waar het volgens Stewart aan lag was de chemie. Verder wil hij er weinig over kwijt.

Geplaatst

:cab::cab::cab:

Gertjan is een parel voor het Nederlandse voetbal :(

Geplaatst
:cab::cab::cab:

Gertjan is een parel voor het Nederlandse voetbal :(

Ben ik met je eens, maar op coachend vlak kwam nog al eens wat te kort.

Geplaatst
Ben ik met je eens, maar op coachend vlak kwam nog al eens wat te kort.

Hoe bedoel je? Zijn resultaten zijn belachelijk goed, je weet wat je aan hem hebt al drie jaar en dan komt hij 'coachend' wat te kort :/

Geplaatst

Hij is wel een beetje contactgestoord en ik denk dat het ook erg moeilijk werken met hem is

Geplaatst

Opvallende zinsnede: "Het vertrouwen was geschaad". Nou weet ik dat Nederlands niet de moedertaal van Earnie is, maar dat impliceert dat er toch wel iets meer aan de hand was dan alleen gebrek aan chemie.

Geplaatst
Hoe bedoel je? Zijn resultaten zijn belachelijk goed, je weet wat je aan hem hebt al drie jaar en dan komt hij 'coachend' wat te kort :/

Eigenlijk zijn alleen spelers als Viergever, Maher en Altidore echt gegroeid onder Verbeek. Spelers die als talenten werden binnengehaald zoals Boymans, Falkenburg, Henriksen, Gorter en Beerens zijn nooit écht goed geworden, terwijl ze dat in potentie makkelijk konden halen.

Geplaatst

Boymans, Falkenburg, Gorter en Beerens zijn gewoon heel beperkte voetballers. Uit Henriksen valt wel wat te halen, maar die zit er ook nog niet zo lang. Dat hij Altidore aan het scoren heeft gekregen verdient al een standbeeld.

Geplaatst

Valt wel mee hoor, vind niet dat Verbeek daar nou meer uit had moeten halen.

- ok hierboven dus ;c

Geplaatst

Apart maar toch ook vrij logisch, Verbeek is gewoon een beetje een paardenlul. Lijkt me geen fijne vent om mee samen te werken.