Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 1,4k
  • Weergaven 44k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

Geplaatst

thijskeeper, voeg maar toe als je wil, speel alleen deathmatch, search and destroy en heel soms headquarters pro. Quickscope kan ik echt niet, maar is otch voor de lol dus boeit me niet zoveel...

Geplaatst

Daarnet was ik ff de host online, iedereen natuurlijk een kutconnectie, krijg ik een berichtje: Stop lag glitching idiot.:cab:

Wtf is lag glitching nou weer:cab:

Geplaatst

Weet niet zeker, maar volgens mij dat de andere mensen een lag hebben door de slechte verbinding, terwijl jij gewoon 'normaal' kunt rondlopen en daardoor makkelijker kills kan maken.

Geplaatst

Laatste tijd ben ik echt goed bezig, zit nu onderhand al in de 3e prestige en heb ongeveer elke game een Pavelow, nu ga ik voor die Pavelow emblem, haal minstens 20 kills ofzo per potje, gaat echt nice.

Geplaatst

Liever chopper of AC130 eigenlijk, maar op dit moment doe ik toch even pavelow want ik ben pas weer net terug van vakantie. Weer even wennen dus.

Geplaatst

Speel nu bijna alleen nog maar met Intervention. Heb nu die gouden emblem voor 500 headshots. Ga nu voor die gouden title, waar je alle attachments moet hebben. Moet nog 18 bullet penetration kills voor Extended Mags.

Geplaatst
iemand die ongeveer om 4 uur MW2 wil spelen op de ps3?

Wat is je Psn?

Geplaatst
Eigenlijk een keer met 6 man ofzo team deatmatch of domination/ search and destroy gaan overheersen.. :P

Doe ik bijna dagelijks, vind het wel relaxed hoor, heb je niet van die noobs ertussen die het verneuken voor je.:)

Geplaatst

Weet iemand hoe jeje nat type van moderate naar open kan zetten?

Geplaatst

Nooit zelf geprobeerd, misschien heb je hier wat aan:

[YOUTUBE]6PUmw0Fq-Ws[/YOUTUBE]

Geplaatst

Maxxiiem, was jij dat net die S&D kwam doen met Klijn4 en mij? 1 potje was wel lachen, 4 afterlife kills met claymores :-D

Geplaatst
Mogelijkheid om parties te hosten

EN sowieso een betere connectie, je zoekt dus sneller games e.d.

Geplaatst

Je kan het ip van je PS3 toevoegen aan de DMZ van je router. Werkt snel en efficiënt. Of je router DMZ ondersteund moet je zelf uitzoeken.

Geplaatst
EN sowieso een betere connectie, je zoekt dus sneller games e.d.

Dus betekent dat dan ook dat je vaker 4 bars hebt?

Ik heb namelijk laatste tijd echt alleen maar games met 3bars waar ik OF commando'd of gen00btubed wordt en dan krijg ik alleen maar hitmarkers als ik probeer te schieten.....