Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

ik kan het filmpje effe niet hierzetten alleen de link.

• Antwoorden 1,4k
  • Weergaven 44k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

Geplaatst

dit filmpje is van een gast uit mijn klas. Hij heeft op dit moment al 350 nukes en zijn doel is de 500. Kijk zie het onmogelijke_O_.

Jammer genoeg neemt ie alles op met een camera, dus is het amper te zien. Dat filmpje die je liet zien was gewoon blegh, beetje one man army tuben en gebruik maken van een gebroken spawn systeem. Z'n gameplay is niet zo super in de andere filmpjes ook, het hangt allemaal zeer af van wat z'n killstreaks doen wat dus totaal geen skill vergt maar oke. Ik zal weer wel een zeurpiet zijn etc.

Geplaatst

dit filmpje is van een gast uit mijn klas. Hij heeft op dit moment al 350 nukes en zijn doel is de 500. Kijk zie het onmogelijke_O_.

No offence hoor, maar zo een Nuke halen is gewoon triest.

@Sanchez. Ik sta volledig achter je mening. ;)

Geplaatst

Ik ken hem heel goed en hij tubed echt nooit. Dit is ook echt het enigste filmpje waarin die getubed heeft. Hij heeft er ook 1 met een sniper dat ie gwn een nuke haalt dit vind ik zeer knap maja das mijn mening.

Geplaatst
  • Auteur

Nuke is nooit knap. Een Nuke kan je het makkelijkst halen als je 7 normale kills hebt. 7 normale kills is niks, en al helemaal niet met noobtubes.

Geplaatst

Nou mij lukt het anders nooit een nuke te halen ook niet met nubetube. Dus zo makkelijk is het niet(Y)

Geplaatst
  • Auteur

Dat zegt denk ik meer over jou skills, of dat je gewoon niet speelt zoals je de game hoort te spelen. Namelijk door gewoon keihard te campen, want dat is simpelweg het beste.

Geplaatst

Ik hou niet zoveel van campen dus dan ga ik altijd wel rondrennen met een spas of gewoon met een UMP maja het kan me niet zoveel schelen eigenlijk want ik speel toch bijna alleen maar search.

Geplaatst
Dat zegt denk ik meer over jou skills, of dat je gewoon niet speelt zoals je de game hoort te spelen. Namelijk door gewoon keihard te campen, want dat is simpelweg het beste.

idd , en maar lopen kankeren over noobtubers, krijg je vanzelf als de sniper zo misbruikt wordt , net of je in het echt ook zo ff quick/no scope doet?:S

dan blijf ik liever gewoon lekker me eigen veilig opsluiten met wat claymores;)

nu bezig op singleplayer maar eens op veteran te doen , had ik nog niet gedaan :oops:

Geplaatst

Als je de game echt wil maken dan kan je beter geen spel maken, want als je één keer dood bent, blijf je dood. ;)

Geplaatst

@Klijn; wie waren die gasten van niet? (CT; ZOMG). :-D

Eerst waren ze boos op me omdat ik niet kon defusen, was ook onmogelijk met die claymore en nog 7" op het bord en daarna gingen ze huilen dat ik, als tegenstander, hun bom ging defusen :-D:-D

Geplaatst

Daarstraks zat er ook zo'n speler bij S&D steeds Helium ballonnen in te ademen. Dat was echt held _O_

Geplaatst
Als je de game echt wil maken dan kan je beter geen spel maken, want als je één keer dood bent, blijf je dood. ;)

Dan zou je pas echt campers zien :mrgy:

Geplaatst
@Klijn; wie waren die gasten van niet? (CT; ZOMG). :-D

Eerst waren ze boos op me omdat ik niet kon defusen, was ook onmogelijk met die claymore en nog 7" op het bord en daarna gingen ze huilen dat ik, als tegenstander, hun bom ging defusen :-D:-D

Owjaa waren een paar vrienden van mij die vonden je irri spelen maja das het spelletje:cab:

@True warrior: misschien doel je met mij maar ik heb nooit gezegd dat ik je er niet bij wilde hebben in die QS match.

Geplaatst

Denken jouw vrienden nou echt dat ik Mathi ga deleten? ;e

Geplaatst

Wies Mathi? Secho? oftewel Vaporiz?

Geplaatst

speel daarom eigenlijk alleen maar S&D.

Geplaatst

Die vapo was gewoon irritant, klaar daarmee. We zijn ff voor de lol met zijn 6en bezig (3 vs 3, dúh). Als we dan vragen of je weg wilt gaan moet je niet gaan lopen irriteren ;).

S&D was weer leuk vandaag :'), riot + c4 + rpg. C4 is toch wel één van de leukste dingen ;p, gewoon gooien en meteen dubbel vierkantje, boem kill ;D.

Geplaatst

Vragen om weg te gaan? :-D Uitschelden bedoel je, natuurlijk dat ik dan blijf irritant doen. Bovendien waren we op een gegeven moment met 8 (4vs4) dus ik zie het probleem niet boyu. ;)

Geplaatst
Vragen om weg te gaan? :-D Uitschelden bedoel je, natuurlijk dat ik dan blijf irritant doen. Bovendien waren we op een gegeven moment met 8 (4vs4) dus ik zie het probleem niet boyu. ;)

In het begin vroegik nog wil je weggaan, als die olly etc gaan schelden, niet mijn fout :clap:. en toen we 4 v 4 waren, binnen 20 secs was het end game > kick. Ok?

Geplaatst

Aight, net in Favela een Nuke gehaald met een runclass:*)