Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Vind m minder grappig als normaal. Ook irritant dat sommige woorden gemute worden..

• Antwoorden 1,4k
  • Weergaven 44k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

Geplaatst

ja maar je hebt ook een versie die niet gemute is.

Geplaatst

Begrijp ik wel. Maar dan wordt het niet grappiger van. Ik vind alleen het stukje van teebag(/ck?) grappig, voor de rest zuigend.

Geplaatst

Weet iemand of dit spel binnenkort word afgeprijsd naar 30 euro? Het bestaat al bijna een jaar, zou toch moeten gebeuren :p

Geplaatst

Zal denk ik binnenkort wel gebeuren. Afyn, ik hoef hem niet meer te kopen :checkit:

Geplaatst

Je kan 'm op sommige plaatsen al kopen voor onder de €40,- volgens mij. ;) Moet je even op budget gaming kijken. ;)

Geplaatst

Aight, want MW2 was mijn 4e cd die kapot ging een halfjaar geleden(;e), dus zo ff budgetgaming checken ja, thanks Harm!

Geplaatst

Bah,iedereen zat in de 8 potjes die ik speelde te n00btuben -.-

Ik wacht wel tot Black Ops en laat MW2 nu ff links liggen.

Geplaatst

MW2 kopen terwijl er over 2 maand de volgende versie uitkomt die ook veeeel beter is. :cab:

Geplaatst

Vandaag voor het eerst in een maand nog eens gespeeld, ging echt goed. Alleen ben ik echt vaak voor mn 7-en 11 killstreak doodgegaan :cab: best irritant, zeker als het door een thumper oid gebeurt.

Geplaatst
Aight, want MW2 was mijn 4e cd die kapot ging een halfjaar geleden(;e), dus zo ff budgetgaming checken ja, thanks Harm!

Ja mag de mijne wel kopen :) 20e inclusief verzendkosten en hij is van jou. Hij is helemaal compleet en kras vrij.

Edit; 360 toch?

Geplaatst
  • Auteur

Jammer genoeg kan ik mijne niet meer verkopen, zitten was krasjes ook. Je kan ook niet op Wasteland spelen zonder de game op je 360 te installeren.

Geplaatst

Zo maar weer eens opstarten en weer even een dik uur beuken:)

Geplaatst
Ja mag de mijne wel kopen :) 20e inclusief verzendkosten en hij is van jou. Hij is helemaal compleet en kras vrij.

Edit; 360 toch?

Aaaight nice, ja xbox 360 (d)

Geplaatst

Jammer, heb hem nou al uitgespeeld :(

Wel een tof spel, dus even kijken hoe ik online ga ownen.

Geplaatst

Vanmiddag wat SnD gedaan. Begon lekker, met o.a een Triple met m'n Tar.

Een hoop leuke potjes, maar na een tijdje ging het minder. Werd op Scrapyard 3 keer op een rij getubed door een RPG. Toen ben ik ermee gekapt.

Geplaatst
  • Auteur

Meen je dit nou serieus :cab:? Ik wil best weer in discussie gaan hoor, want IW heeft volledig voor het geld gekozen en totaal niet voor de community. Het spel zat vol met gebreken.

Geplaatst
hebbie nou al een kabel dan?

Nope:D maar die komt er wel vroeg of laat, ga denk ik draadloos bestellen.

Geplaatst

De gebreken zijn vooral Commando, dat is gewoon dom. SP eigenlijk ook want je bent bijna verplicht het te gebruiken. Voetstappen zijn ook veel te luid vind ik waardoor ninja ook bijna verplicht is.

Noob tubes is niets mis mee maar het zijn de spelers die het op domme manieren gebruiken door gewoon random te tuben met OMA/scavenger.

TI is op zich wel leuk maar wordt ook weer zwaar misbruikt door de community.

Air support overpowered? die dingen kan je zo makkelijk neerhalen moesten de mensen het willen.

Geplaatst

geldverlies...

Daarnet op Skidrow 2x een Chopper Gunner gemist op 1 kill na. Toch nog 40-4-14

Geplaatst
  • Auteur

Commando is veel te goed. Het hele knifen is veel te goed. SP is te goed. Ninja is idd ook erg goed, maar niet zo erg 'verplicht' als SP. Noobtubes is heeeel veel mis mee. Het had (net zoals in COD4) gewoon je eerst perk slot in moeten nemen. Eigenlijk had het er gewoon uit gemoeten, want het is veel te goed. 'Ze geven zelf die mogelijkheid, waarom zouden wij het dan niet gebruiken?'. Zij geven ons dingen om te gebruiken, want OMA/DC/x + noobtube is gewoon 'legaal'. Het is hun schuld, het zijn enorme gebreken in het spel. TI is op zich geen slecht idee idd, maar misbruikt door de community. En waarom? Omdat het kan. Omdat het mogelijk is om te misbruiken, zonder dat er ook maar iets aan gedaan wordt. In Black Ops gaat 'Join in session' eruit, waardoor het boost probleem meteen weg is.. Air support is overpowerd. Ja, het is makkelijk neer te schieten, maar het slaat nergens op dat je Air support zoveel kills hoort te krijgen. Er zijn zoveel momenten geweest waar je geen kans had om het neer te halen, omdat te tegenstander simpelweg een UAV, AC-130, Pavelow en weet ik veel in de lucht had. Ook zijn er momenten waar je gespawntrapt wordt, dan heeft CB ook geen zin meer. Het is allemaal de schuld van IW. Remember Care Package glitch? Duurde weken tot die gefixt was. Javelin glitch? Weken. Akimbo 1887? Weken. En nog steeds heb je in elk level wel wat liften, zijn er nog een stuk of 5 wapens waar de silencer het niet doet een ook nog een paar waar de sight niet goed werkt. Alles had verkomen kunnen worden door gewoon een closed beta te hebben waar je alles uit kon testen en een open beta tot level 20/30 of zo. IW is te lui om er iets aan te doen. En wat doen ze wel? Een paar maps opvrolijken en het voor tig euro verkopen ;e Ze waren constant bezig met reclame maken. Black Ops krijgt geen beta dus, ergggg jammer. Ik hoop zo dat Treyarch het beter doet.