Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
Jup, gaat lekker zo.

Dat bedoel ik. :) Ik kreeg gisteren met een predator missle (:cab:, hoe de neuk heet dat?) 800 punten. Multi-kill, ik dacht dat ik 8 man dood had gemaakt (kan ook niet als je maar maximaal 6 tegenstanders heb met Team Deathmatch). Bleken het er 4 te zijn, maar dat ranken gaat behoorlijk snel.

• Antwoorden 1,4k
  • Weergaven 43,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

Geplaatst
Dat bedoel ik. :) Ik kreeg gisteren met een predator missle (:cab:, hoe de neuk heet dat?) 800 punten. Multi-kill, ik dacht dat ik 8 man dood had gemaakt (kan ook niet als je maar maximaal 6 tegenstanders heb met Team Deathmatch). Bleken het er 4 te zijn, maar dat ranken gaat behoorlijk snel.

Ja ik ben in 1 weekend van 51 naar 61 gegaan, maar ik speel niet zo heel veel.:)

Geplaatst

Dan moet ik eigenlijk ook weer eens gaan spelen, alleen vanavond weinig tijd met Joran vd sloot en trainen :@

Geplaatst
Ja ik ben in 1 weekend van 51 naar 61 gegaan, maar ik speel niet zo heel veel.:)

Ik ben gisteren van 53 naar 56 gegaan ofzo, dus ik heb het nog rustiger aangedaan. :mrgy:

Geplaatst

Ik kan niet eens herinneren hoe MW2 single player afliep, vond 'em minder goed dan COD1, 2 en 4. Wel leuke momenten, maar het verhaal was poep en vrij kort.

Geplaatst

Deze middag bizar veel hitmarkers met mijn Intervention..

Geplaatst
Geniaal verhaal... Ssst you idiot. :P

Er zitten meer gaten in het verhaal dan in een stukje gatenkaas :p Bijvoorbeeld, je schiet iedereen neer in het vliegveld, je wordt neer geschoten en Rusland legt de schuld op Amerika omdat ze een dode CIA agent hebben gevonden met een kogel in z'n kop. Hmm, niet raar ofzo dat iemand dood daar ligt? Ze hebben natuurlijk ook geen fuckin' camera's in het vliegveld?! Die gasten droegen niet eens maskers en Makarov is een internationaal bekende dude volgens het verhaal daarvoor, dus men had hem makkelijk kunnen identificeren op camera ;e

Geplaatst

Ja best wel. Je had meer kills als mij iig, maar ook meer deads. :P

Sowieso veel chiller om te sniperen in Barebones dan normaal FFA of TDM. Je hoeft geen rekening te hoduen met enemy air support enzo.

Geplaatst

23-13 had ik toen :p Daarna was 't in Subbase maar daar sniperde bijna iedereen ook maar liep 1 iemand met zn vector rond ;e.

Geplaatst

Net heerlijk potje Demolition gehad in Storm. 3 rondes, 4 keer de targets destroyed. Daarnaast ook iets van 8-10 keer de bomb geplant maar dat ie werd defused, en ook iets van 6 keer zelf een bomb defused. Daarnaast ook een score van 50-40 ofzo. Dit in combinatie met dubbele XP maakt een zeer mooi potje.

Geplaatst

Ik heb net voor de Scar-H het zilveren embleem (1000 kills) geunlocked. Hoeveel headshots moet ik er maken voor een gouden embleem, ook 1000?

Geplaatst

Embleem is 500 headshots per wapen. Wil je een gouden titel, wat ook kan, is het wel 1000.

Geplaatst

Wat is het soms toch ook een grafspel ;e Had net een Harrier, hoor ik hem schieten voor mijn 11 kilstreak, en ja hoor, het is weer zover met die host gedoe ;e;e;e einde potje :m:

Geplaatst
Wie nu Quickscopen XBOX?

Prima, ben je een goede host? Voeg me maar ff toe: ITz NGR ELEANOR :checkit:

Edit:

Heb al een lobby aangemaakt enzo, join m'n party maar.;)

Geplaatst

Net een lekker potje domination gespeeld met Mark. Ik had chopper en een eindscore van 30-6, ik had nuke gehad als ik em had ingesteld.

Geplaatst

Mmm, ben aant zoeken naar een tweedehands in Groningen voor een leuk prijsje, echter is hij amper tweedehands verkrijgbaar. Enige die ik kan vinden is Game Mania voor 50.