Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Net S&D aan het doen met een paar (oud)klasgenoten. Was op Highrise, en kwamen een hele clan tegen. Elke keer als een ronde startte sprongen de tegenstanders door de ramen heen en wonnen we de rondes in 5 seconden :-D

• Antwoorden 1,4k
  • Weergaven 43,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

Geplaatst

Zojuist mijn beste avondje MW2 gehad, ongeveer 10 potjes TDM gespeeld en alleen de laatste verloren en ook telkens K/D van 2-9. Ook op een rondje na telkens de hoogste score gehaald. Echt nog nooit gehad dat ik zoveel spelletjes op rij zulke scores haal

Geplaatst

Gisteren voor het eerste sinds weken nog eens gespeeld, kom ik meteen tussen de noobtubers en commandohoeren ;e

Geplaatst
  • Auteur

Ik toevallig ook. CoD4 gister weer eens opgestart, nou nou wat een drama team steeds. Ik ben echt niet heel goed, maar ik joinde zelfs laat in een groundwar en werd nog eerste van mijn team ;e Daarna even MW2 geprobeerd maar was er al snel klaar mee.

Geplaatst

Nou nou, ik speel het nog dagelijks :shhh: Je moet ook wel skills hebben he om die noobtubers te verslaan ;c;c

Nja, ik speel alleen nog maar met vrienden/clans online, dan is het nog wel leuk, maar in m'n uppie online is het vaak al na 1 potje schluss (y)

Geplaatst

Tijd geleden kon ik me alleen nog maar vermaken met quickscopen of riot shield, maar nu niets meer. :P

Geplaatst
Nou nou, ik speel het nog dagelijks :shhh: Je moet ook wel skills hebben he om die noobtubers te verslaan ;c;c

Nja, ik speel alleen nog maar met vrienden/clans online, dan is het nog wel leuk, maar in m'n uppie online is het vaak al na 1 potje schluss (y)

Ja hetzelfde.

Geplaatst

Voor mij geld dat ook, maar ik speel nu veel fifa:D

Geplaatst

Ik moet zeggen dat ik het de laatste tijd juist weer veel speel hehe.

Geplaatst

Zo net weer eens wat potjes Search gespeeld met wat vrienden, was wel weer eens grappig. het blijft wel zowat het enigste speltype waar je amper een noobtube tegenkomt:)

Geplaatst

Eergister weer gespeeld. En eindelijk ging het eens weer best lekker. Enkel TDM gedaan dit keer. Geen tubers en knifers opvallend genoeg. Heb nog zo'n gouden vogel emblem gehaald, voor een heel potje niet doodgaan. Verder gewoon elk potje een k/d van ongeveer 2. Niet zo veel kills, maar ook vrijwel geen deaths. :)

Geplaatst

Net weer wat potjes Search gespeeld, das echt het enigste speltype wat ik nog leuk vind aan Cod. En als er geen vrienden online zijn die Cod spelen vind ik er zoiezo geen reet meer aan.

Geplaatst

Ik heb de laatste maanden deze callsign:

mw2callsignexterminator.png

En ik heb (eindelijk) door dat hiermee naar Hitler wordt gerefereerd :cab:² beter een andere pakken dus, alleen weet ik nog niet dewelke.

Geplaatst

Hoezo? (klopt wel trouwens, spelen met een controller die half uit elkaar ligt lukt niet echt :p)

Geplaatst

Idd, ik had daarnet eindelijk weer eens een positieve score op domination :cab:

In een ander potje zat er zo'n speler continue te campen, steeds in een ander hoekje van de kamer waardoor hij je steeds weer kon killen. Toen stuurde ik zo'n berichtje: Why are you camping? Krijg ik zo'n bericht terug van ''Why you're so bad?''. Echt haat aan die mensen die zo reageren. Gelukkig heb ik binnen 3/4 dagen een headset en kan ik hun ingame lekker verrot schelden :banana:

Geplaatst

In een ander potje zat er zo'n speler continue te campen, steeds in een ander hoekje van de kamer waardoor hij je steeds weer kon killen. Toen stuurde ik zo'n berichtje: Why are you camping? Krijg ik zo'n bericht terug van ''Why you're so bad?''. Echt haat aan die mensen die zo reageren. Gelukkig heb ik binnen 3/4 dagen een headset en kan ik hun ingame lekker verrot schelden :banana:

Kan je eindelijk terugpraten als ik een beetje loop te lullen. ;c

Geplaatst

En kan je ook meepraten als je onze game joint ;c

Geplaatst

Ja boys, ook daarvoor natuurlijk ;c

Wat speelt die Mini-Uzi chill eigenlijk, best wel lange range en de recoil valt reuze mee _O_ (Zo ondervond Klijn daarnet;c)

En nog wat Klijn, wat failde je net hard op me ;c

Geplaatst
Ja boys, ook daarvoor natuurlijk ;c

Wat speelt die Mini-Uzi chill eigenlijk, best wel lange range en de recoil valt reuze mee _O_ (Zo ondervond Klijn daarnet;c)

En nog wat Klijn, wat failde je net hard op me ;c

Nee jij had gwn juggernaut pro pro.

Zoals dit:

[YOUTUBE]_TowmXKui3g[/YOUTUBE]