Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Als je alle challenges voltooid van een wapen krijg je dan het wapen in een gouden versie ?

• Antwoorden 1,4k
  • Weergaven 44k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

Geplaatst

Nee, je krijgt dan wel een title; die ziet er zo uit:

RPD_Mastery.jpg

(Natuurlijk voor ieder wapen anders)

Geplaatst

Quickscopen was wel lachen gisteren, het zou wel leuk zijn als we in het vervolg met meer zouden zijn though :p

Geplaatst
Nee, je krijgt dan wel een title; die ziet er zo uit:

RPD_Mastery.jpg

(Natuurlijk voor ieder wapen anders)

Hoe komt het dan dat ik iemand zag met een TAR-21 met een gouden kleur ?

Geplaatst

Dat is met headshot challenge ;) Ik wil die title hebben voor de Intervention, moet je 500 headshots voor maken, zit nu op 476, nog even doorzetten dus.

Maar Wouter, wat is je PSN eigenlijk?

Geplaatst

Gisteren dit spel maar weer uit de kast getrokken, en ben weer verslaafd. Gisteren in Wasteland zaten ze de hele tijd met die Grenade Launcher in die grot. Werd er helemaal gek van, dus ik pakte ook een Grenade Launcher. Ik schiet van afstand die grot in, gelijk 3 doden. :D

Geplaatst

Ja, ik ben nu level 65+. Dan doe ik altijd de overige 5 levels met die RPG knallen :D

Geplaatst

Waarom zitten er altijd van die kneuzen (het zijn ook altijd Engelsen) tussen die heel stoer zitten te schreeuwen dat jij je smoel moet houden, er niks van bakt, de taal niet spreekt en een achterlijke buitenlander (vaak word ik voor Duitser aangezien :cab:) bent. En zelf bakken ze er bar weinig van lol.

Geplaatst

Vandaag het beste potje ooit gehad :P Demolition op Scrapyard, stond 110-15-11 :D Streak verbeterd van 23 naar 42. Kreeg meteen vriendverzoeken en berichten van 'Good round' en dergelijke :P

Geplaatst
Vandaag het beste potje ooit gehad :P Demolition op Scrapyard, stond 110-15-11 :D Streak verbeterd van 23 naar 42. Kreeg meteen vriendverzoeken en berichten van 'Good round' en dergelijke :P

Nuke gehaald of Chopper of iets anders of zonder killstreaks?