Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Hi,

Is er iemand die een kleine aanpassing kan doen aan de Nederlandse Competitie? Ik kan opzich wel teams vervangen in FM, alleen als ik er 23 teams van maak krijg ik een foutmelding.

Het gaat namelijk om het volgende:

In de Keuken Kampioen Divisie van 20 teams naar 23 teams.  Het verwijderen de volgende teams:

Jong Ajax.
Jong PSV.
Jong AZ.
Jong FC Utrecht.

Vervangen door de volgende teams:

AGOVVV
RBC
SC Veendam (ID: 1045)
Haarlem
FC Wageningen
VC Vlissingen
SVV Schiedam

Graag ook de degradatieregels naar de Tweede Divisie verwijderen. 

Alvast bedankt voor de hulp.

Oplossing aangedragen door Dysproz

Ga naar de oplossing
Geplaatst

@FMBas Probleem is dat je volgens mij alle landregels opnieuw moet maken, dus gaat redelijk wat tijd inzitten als je het goed wilt doen.

Ik heb een snelle poging gedaan, maar ik weet niet of de play offs goed werken en je mist ook dingen als prijzengeld enzo

Als je dat wil hebben moet je het zelf maar toevoegen.

Heb hem alleen even gestart en je kunt dus met die ploegen spelen, maar of het over lange termijn allemaal goed werkt kan ik niet beloven.

Probeer hem eens uit zou ik zeggen.

KKD23.fmf

bewerkt door Dysproz

Geplaatst

Erg nice @Dysproz ik ga hem ook proberen (nog even bekijken wanneer) aangezien ik jaarlijks een RBC-game maak, inclusief database aanpassingen dus. Heb je een screen van de selectie? 

Geplaatst
15 minuten geleden zei Jeffers:

Erg nice @Dysproz ik ga hem ook proberen (nog even bekijken wanneer) aangezien ik jaarlijks een RBC-game maak, inclusief database aanpassingen dus. Heb je een screen van de selectie? 

Ik had dit even snel gemaakt, maar is niet de moeite waard. Zit geen beker in en mist heel wat regels. 

Ik ben bezig met een betere versie die ik zal uploaden als hij klaar is. Hopelijk vandaag of morgen.

Ik heb nog geen spelers toegevoegd aan deze teams. Of ik dat ga doen ligt er een beetje aan hoeveel tijd het kost.

Geplaatst
  • Auteur
Op 21-11-2019 om 18:14 zei Dysproz:

@FMBas Probleem is dat je volgens mij alle landregels opnieuw moet maken, dus gaat redelijk wat tijd inzitten als je het goed wilt doen.

Ik heb een snelle poging gedaan, maar ik weet niet of de play offs goed werken en je mist ook dingen als prijzengeld enzo

Als je dat wil hebben moet je het zelf maar toevoegen.

Heb hem alleen even gestart en je kunt dus met die ploegen spelen, maar of het over lange termijn allemaal goed werkt kan ik niet beloven.

Probeer hem eens uit zou ik zeggen.

KKD23.fmf 15 kB · 3 downloads

Geweldig! Dankjewel voor de hulp. Ben deze database nu aan het testen door te simuleren en heb eerste seizoen erop zitten. Werkt voorlopig nog goed, helaas geen periodetitels, maar dat geeft niks. Promotie/degradatie playoffs werken, competities lopen door en er worden nieuwe speelschema's gemaakt. 

Geplaatst
  • Oplossing
54 minuten geleden zei FMBas:

Geweldig! Dankjewel voor de hulp. Ben deze database nu aan het testen door te simuleren en heb eerste seizoen erop zitten. Werkt voorlopig nog goed, helaas geen periodetitels, maar dat geeft niks. Promotie/degradatie playoffs werken, competities lopen door en er worden nieuwe speelschema's gemaakt. 

Deze is nog beter, heb er nog 1 extra team aan toegevoegd. Beker werkt hier ook.

Niet perfect maar je kunt er een prima game mee hebben. Zeker een uitdaging met de nieuwe ploegen omdat ze een lage reputatie en nog geen staff hebben.

KKD23.fmf

Geplaatst
  • Auteur
Op 24-11-2019 om 14:02 zei Dysproz:

Deze is nog beter, heb er nog 1 extra team aan toegevoegd. Beker werkt hier ook.

Niet perfect maar je kunt er een prima game mee hebben. Zeker een uitdaging met de nieuwe ploegen omdat ze een lage reputatie en nog geen staff hebben.

KKD23.fmf 16 kB · 0 downloads

Gaaf! Zeker een leuke game om weer met verdwenen profclubs te spelen en ze weer naar een hoog niveau te krijgen. Bedankt voor je hulp. Ik zal eens kijken of ik nog een kleine update kan doen met juiste clubkleuren, rivalen etc. 

Geplaatst

Bij mij speelt jong ajax niet eens kkd zonder iets aangepast te hebben. Ze spelen alleen oefenwedstrijden weet iemand hoe dit kan?