Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
  • Auteur

kTQ4sOi.png

ZHGGzBq.png

Jans - Chanot - Pinto - Barreiro - Pereira - Thill

Spoiler

@Mordurette Dat was inderdaad een heel goed advies! Ik was ondertussen wel al een paar seizoenen onderweg met Luxemburg en Dudelange dus jouw reactie verbaasde me enorm;). 

@Fantasy Bedankt!

@petervoetbal Thanks Peter!

@Marius Klopt, dit is wel de naam van de competitie maar omdat ik Luxemburg groot wil brengen heb ik Lux toegevoegd:)

@komodo25 Zeker een hulde aan de makers! Tot nu toe geen enkel probleem gehad met deze database. 

@ElPrincipito Bedankt! Luxemburg heeft hele leuke gebieden inderdaad, ben er een aantal keer op vakantie geweest in mijn jeugd. Vandaar dat ik me ook wel aangetrokken voel tot dit land. 

@Titan Daar geef ik je volledig gelijk in. Games met de top van Nederland worden al snel saai na een aantal seizoenen. Met Luxemburg heb ik een project waar ik tientallen seizoenen mee vooruit kan. De Benelux Liga zal zeker helpen. Vorig jaar heb ik een game gehad met Dudelange in de Luxemburgse nationale competitie maar het was bijna onmogelijk om de club op te bouwen in zo'n divisie. 

@delichris Utrecht werd in 2013 uitgeschakeld door Differdange, niet Dudelange:). Deze club start ook in de vierde divisie maar ik verwacht niet dat ze flink zullen stijgen dus Utrecht heeft geluk :P. 

@Cicchio Bedankt! Daar ligt een grote uitdaging, dat vind ik het leuke aan Football Manager. 

@Krabby Thanks:) Het is lastig te voorspellen hoe het zal lopen met zo'n Benelux Liga, dat vind ik erg leuk aan deze game.   

@RubenS2 Bedankt! 

@ElMarcos Thanks. Ik zal inderdaad lang zonder Europees voetbal spelen, dit zorgt ervoor dat mijn inkomsten beperkt zullen blijven. Hopelijk kan ik zo snel mogelijk doorgroeien naar de Eredivisie en gaan strijden om Europese plekken. Toen ik erachter kwam tijdens de game baalde ik wel een beetje maar dit maakt de uitdaging uiteindelijk wel iets lastiger. 

Geplaatst

Voor mij een paar bekende namen met Morris, Hall en Joachim. Enkel met die laatste ook ervaring in FM, maar hij begint natuurlijk wel op leeftijd te komen.

Geplaatst

Jeugd intake heeft naast de faciliteiten van de club ook nog te maken met verborgen statistieken over de kwaliteit van spelers die een land voortbrengt. Misschien dat dit nog wel verbetert nu je in de Benelux actief gaat worden, geen idee eigenlijk. Je hebt hoe dan ook een prachtige visie voor een vermakelijk meerjarenplan.

Geplaatst

Een goede visie voor het nationale team, maar de beste spelers naar Luxemburg halen zal nog wel lastig worden, denk ik. Misschien hebben ze meer trek in de Benelux Liga dan de reguliere Nationaldivision. Pereira zie ik nog al recordinternational worden als hij nu al 39 interlands gespeeld heeft op 22 jarige leeftijd. 

Geplaatst

Goede visie met de nationale ploeg. Het lang niet spelen van Europees voetbal maakt de uitdaging wellicht groter, maar ik snap je teleurstelling. Zeker nadat je in seizoen een wel Europees speelde.