Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Lijkt mij ook ja, maar goed liever haar dan die Saskia Noort :r

Mooie emotie bij Kieft wel, spreekt mij altijd wel aan ;c

• Antwoorden 3,3k
  • Weergaven 115,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Gratis speltip: Kijk gewoon geen enkel praatprogramma over voetbal. Waan vd dag geroeptoeter. Veelal niet eens op feiten gebaseerd. Alles voor de kijkcijfers.   Keek het jaren terug allemaal

• Dit vind ik heerlijk. Met een half oor naar dat slappe geouwehoer luisteren. Ik vind de serieuzere aflevering dan ook weinig aan, daar kijk je dat programma niet voor. De paar afleveringen na ''het ve

• joostmakaay
    joostmakaay

@Beppu de wekelijkse "Rob Jansen die z'n ontslagen trainers aan de man wil brengen"-show al geluisterd? Ging weer helemaal nergens over, Kuijt die ff met droge ogen durft te zeggen dat z'n carriere er

Geplaatst

Ja enorm. Vooral toen hij, na de winst, aan het woord was en met name toen Van Egmond z'n heerlijke quotes strooide. Je zag hem een aantal flink slikken + z'n ogen zeggen ook genoeg. Mooi voor hem. Vind Kieft een mooi karakter.

Geplaatst

Inderdaad. Wim zat erg nonchalant alsog het hem niet zoveel boeide, maar toen 'zijn' boek als winnaar uit de bus kwam was hij duidelijk geëmotioneerd.

Geplaatst

Mwah, hij zei ook aan het begin dat hij niet echt op z'n gemak was daar aan tafel. Hij heeft het niet zo op al die aandacht.

Geplaatst

Ik vond Isa Hoes niet echt als een bitch overkomen hoor, dat is ook geen 'echte' natuurlijk (maar heb niet op haar twitter enzo gekeken). De zuurpruimen komen meer uit het literaire wereldje, maar helaas voor hun is er nu een soort genre ontstaan wat zelfs het plebs aanspreekt. Dan loop je zo'n publieksprijs natuurlijk mis, maar daar moet je dan vervolgens niet zuur over doen.

Geplaatst
Kieft zal inmiddels dan ook wel uit de schuldsanering zijn?

Mwa gisteren vertelde hij nog dat hij nog schuld had aan de NS en dat hij soms zwart reed ;c

Geplaatst

nMx00yI3Dp8

Even mailtje naar meneer Derksen doen met deze man. Denk dat Johan dit wel mag :D

EDIT: Mailtje gedaan naar Thijs Slegers met het verzoek of hij het door kan zetten naar Johan :D

bewerkt door ForzaUtreg

Geplaatst

Ze deden net of Van Gaal met Welbeck een wereldtopper heeft laten lopen maar hij heeft in 142 wedstrijden(PL, FA Cup, League Cup en Champions League) voor Man Utd maar 31x gescoord. Dan schiet je 'r dus eens in de 4 of 5 wedstrijden 'r een keer 1 in. Als je dan zegt van: nou ik heb Falcao, Van Persie en Welbeck, welke zal ik 's weg doen? Dan begrijp ik dat je Welbeck laat vertrekken.

Geplaatst

Mwa ze zeiden dat hij prima kon blijven voor een rol als 3de/4de man, en daar ben ik het wel mee eens. Liever hij dan een Falcao waar bij je de gok neemt dat hij na zijn blessure wel weer in topvorm is maar dat blijkt dus niet zo ;c

Geplaatst
Mwa ze zeiden dat hij prima kon blijven voor een rol als 3de/4de man, en daar ben ik het wel mee eens. Liever hij dan een Falcao waar bij je de gok neemt dat hij na zijn blessure wel weer in topvorm is maar dat blijkt dus niet zo ;c

Je stelt me wel teleur in dit topic man. Zat vanmorgen de aflevering terug te kijken, ging een minuut over Chelsea. Had echt zin om direct na de uitzending hier op MU te kijken en had minimaal een A4 erover verwacht. Gewoon helemaal niks. :(

Geplaatst
Ze deden net of Van Gaal met Welbeck een wereldtopper heeft laten lopen maar hij heeft in 142 wedstrijden(PL, FA Cup, League Cup en Champions League) voor Man Utd maar 31x gescoord. Dan schiet je 'r dus eens in de 4 of 5 wedstrijden 'r een keer 1 in. Als je dan zegt van: nou ik heb Falcao, Van Persie en Welbeck, welke zal ik 's weg doen? Dan begrijp ik dat je Welbeck laat vertrekken.

Alsof Welbeck in die 142 wedstrijden spits heeft gestaan

Dit ja. En kijk eens minuten, misschien ongeveer gemiddeld 45 minuten per 'wedstrijd'? En echt niet altijd spits. Een jongen uit eigen jeugd die ook voor Engeland speelt. Hij is bijna 24 jaar en de rest van je spitsen 30. Falcao hadden ze nooit moeten halen, ben benieuwd of ze onder de deal uit kunnen komen.

Geplaatst
Je stelt me wel teleur in dit topic man. Zat vanmorgen de aflevering terug te kijken, ging een minuut over Chelsea. Had echt zin om direct na de uitzending hier op MU te kijken en had minimaal een A4 erover verwacht. Gewoon helemaal niks. :(

Ja weer standaard saai en dramatisch voetbal gehoord, en toen de hoop opgegeven en maar laten lullen.