Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 3,3k
  • Weergaven 115,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Gratis speltip: Kijk gewoon geen enkel praatprogramma over voetbal. Waan vd dag geroeptoeter. Veelal niet eens op feiten gebaseerd. Alles voor de kijkcijfers.   Keek het jaren terug allemaal

• Dit vind ik heerlijk. Met een half oor naar dat slappe geouwehoer luisteren. Ik vind de serieuzere aflevering dan ook weinig aan, daar kijk je dat programma niet voor. De paar afleveringen na ''het ve

• joostmakaay
    joostmakaay

@Beppu de wekelijkse "Rob Jansen die z'n ontslagen trainers aan de man wil brengen"-show al geluisterd? Ging weer helemaal nergens over, Kuijt die ff met droge ogen durft te zeggen dat z'n carriere er

Geplaatst

Hij voetbalt nu bij de club waar ik ook altijd voetbalde. Als ik hem dan zag kwam hij zeker niet sympathiek over. Al was dat ook nog wel van de periode dat hij met ruzie wegging bij NAC.

Geplaatst
Vind wel dat Roger een punt heeft, al heb ik het interview niet gezien

Dit. Als ik lees dat Pierre sympathiek overkomt, dan kan dat niet anders dan goed acteer/monteerwerk zijn.

Geplaatst

Inderdaad, die gozer vind ik ook echt een walgelijke kwal. Ik heb het vanmiddag terug zitten kijken, maar hij is overal met ruzie weggegaan zo ongeveer en het was nooit zijn schuld. :-D

Sowieso wat hij bij Nottingham flikte, Newcastle had een bod van 7 mln gedaan en Nottingham wilde 10 mln. Toen is meneer Van Hooijdonk in Breda blijven wachten tot hij een clausule had dat hij de volgende zomer voor 3,5 mln weg mocht. Terwijl hij zelf een contract tekent zonder clausule en zijn club dus zelf de vraagprijs mag bepalen.

Geplaatst

Favoriet woordje van Gijp, vervelend af en toe; iig als je de situaties met elkaar vegelijkt waarin hij dat woord gebruikt.

Geplaatst

Derksen komt veelte nadrukkelijk als pro Ajax over deze aflevering. Natuurlijk is 'ie dat, maar nu ligt het er te dik bovenop. De scheids heeft Feyenoord laten winnen volgens Derksen. Ga weg toch man. Moet wel toegeven dat Van Boekel veel eerder geel had moeten geven. In het begin al shirtje trekken, geel all day long (geen idee of het een Feyenoorder of Ajacied was). Lijkt alsof Pol besloten had pas na een dik uur geel te geven, want er hadden al een man of vijf zes in het boekje moeten staan, van beide kanten.

Geplaatst

VI moet je op voetbalgebied ook niet serieus nemen. De ene week zijn PSV en Feyenoord kampioenkandidaten nummer 1, max Ajax blij zijn met plek 3 en serieus één week later gaat het toch weer tussen PSV en Ajax :D Gaat nergens over joh.

Qua humor kan ik het wel waarderen, qua voetbalpraat niveau Studio Voetbal.

Geplaatst
VI moet je op voetbalgebied ook niet serieus nemen. De ene week zijn PSV en Feyenoord kampioenkandidaten nummer 1, max Ajax blij zijn met plek 3 en serieus één week later gaat het toch weer tussen PSV en Ajax :D Gaat nergens over joh.

Qua humor kan ik het wel waarderen, qua voetbalpraat niveau Studio Voetbal.

Als je kwalitatief hoog voetbal gepraat wil horen/kijken kun je denk ik beter naar MOTD kijken of het voetbalprogramma in Duitsland (geen idee hoe het heet).

Geplaatst

Voetbal technische dingen als aannames, afstandschoten, pasjes neem ik Rene wel serieus. Johan helemaal niet nee :r Al vind ik Ajax pro wel iets te ver gaan voor hem :D Hij jankt juist alleen maar over Ajax terwijl ik hem weinig hoor over Feyenoord.

Ook een Kieft, Verbeek en Valentijn neem ik serieus.

Geplaatst
Als je kwalitatief hoog voetbal gepraat wil horen/kijken kun je denk ik beter naar MOTD kijken of het voetbalprogramma in Duitsland (geen idee hoe het heet).
Owja, het liefst met Michael Owen, Mark Lawrenson of Robbie Savage :mrg: Die hebben 'r verstand van.....
Geplaatst
Voetbal technische dingen als aannames, afstandschoten, pasjes neem ik Rene wel serieus. Johan helemaal niet nee :r Al vind ik Ajax pro wel iets te ver gaan voor hem :D Hij jankt juist alleen maar over Ajax terwijl ik hem weinig hoor over Feyenoord.

Pro Ajax zijn ze niet bij VI, heb ik het idee.

Vind Boskamp altijd wel een fijne gast, kan de clubvoorkeur zijn, maar nog meer qua humor en voetbalverstand. Die kijkt zo verschrikkelijk veel.

Verbeek heeft inderdaad ook een duidelijke mening.

Kieft kan me de ene week meer bekoren dan de andere keer. Valentijn Driessen neem ik niet serieus.

Geplaatst
Pro Ajax zijn ze niet bij VI, heb ik het idee.

Vind Boskamp altijd wel een fijne gast, kan de clubvoorkeur zijn, maar nog meer qua humor en voetbalverstand. Die kijkt zo verschrikkelijk veel.

Verbeek heeft inderdaad ook een duidelijke mening.

Kieft kan me de ene week meer bekoren dan de andere keer. Valentijn Driessen neem ik niet serieus.

Boskamp is fijn omdat hij niet sneaky zijn clubvoorkeur voor zich probeert te houden.Als hij zou ontkennen dat ie voor Feye is (zoals v. Gelder met Ajax) dan zou hij echt enorm gaan irriteren. Maar doordat hij gewoon open is en niks probeert achter te houden is het echt heerlijk om naar te luisteren.

Geplaatst

Valentijn serieus nemen? Hij draait juist altijd zijn mening bij als de anderen aan tafel het niet met hem eens zijn. Heeft echt geen enkele toegevoegde waarde.

Geplaatst

Hij laat zich vaak onnodig aftroeven inderdaad, vind wel dat hij verstandige dingen zegt en ook columns van hem vind ik goed.

Geplaatst

Ik betrap hem sowieso de laatste tijd wat meer op nare opmerkingen over bepaalde spelers. Ook die jongen van Fenerbahçe Oerang Oetan noemen ;e ;e ;e