Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 3,3k
  • Weergaven 115,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Gratis speltip: Kijk gewoon geen enkel praatprogramma over voetbal. Waan vd dag geroeptoeter. Veelal niet eens op feiten gebaseerd. Alles voor de kijkcijfers.   Keek het jaren terug allemaal

• Dit vind ik heerlijk. Met een half oor naar dat slappe geouwehoer luisteren. Ik vind de serieuzere aflevering dan ook weinig aan, daar kijk je dat programma niet voor. De paar afleveringen na ''het ve

• joostmakaay
    joostmakaay

@Beppu de wekelijkse "Rob Jansen die z'n ontslagen trainers aan de man wil brengen"-show al geluisterd? Ging weer helemaal nergens over, Kuijt die ff met droge ogen durft te zeggen dat z'n carriere er

Geplaatst

Die Ado fans. :r Lekker Wang bang maken. Hopen dat Wang ze hun zin geeft en het geld niet overmaakt. Zien hoe ze dan reageren als Ado dan de de volgende club is die dichter bij de afgrond staat.

Geplaatst
''Johan, wat is dit nou? Milik topscorer van het EK met 15 goals, Arsenal en Dortmund concreet voor hem met een bod van 20 miljoen'''

''Ja maar hij is stijf links''

Je loopt wel erg op de zaken vooruit he :D

Gijp net over die Chinezen in vergelijking met Joling :-D

Geplaatst
Die Ado fans. :r Lekker Wang bang maken. Hopen dat Wang ze hun zin geeft en het geld niet overmaakt. Zien hoe ze dan reageren als Ado dan de de volgende club is die dichter bij de afgrond staat.

Zou ik niets op tegen hebben, ADO naar de afgrond. Walgelijke club.

Geplaatst

Wat een slecht programma toch ook :r Lekker beginnen met zijn afsluiting, terwijl er nog een discussie doorheen gaat :-D

Geplaatst
Jan over Totti ;e Sluit die vent gewoon even op.

Hij zei heel veel dingen over hem, maar met twee uitspraken was ik het wel grotendeels eens ('Totti was niet de beste speler van Italië op het WK 2006' en 'Totti heeft van AS Roma nooit een Europese prijs gewonnen' oid).

Verder kapot gaan van het lachen bij dat feliciteren en handje schudden :-D "Nederland in 2026 terug aan de wereldtop'; laten we dat maar alvast gaan vieren dan.

Geplaatst

Hoezo niet?

Zit zich de laatste tijd wel te ergeren dat hij gewoon amper aan het woord komt denk ik.

Geplaatst
Akyol zou ik weleens willen zien, maar dat gaat natuurlijk niet gebeuren, lijkt me. Perez zou ik ook wel eens oké vinden.
Die heeft ook niks tegen 'n vrouwonvriendelijke opmerking want die irriteert zich al tijden dat hij met die Hélène Hendriks over voetbal moet praten.
Geplaatst

Huhuhu, jij neemt een abonnement om Premier League te kijken? Uitermate gure unit zeg. Waarom Engels voetbal aanzetten, dat enkel op geluk en fysiek is gebaseerd, als je Spaans voetbal kan kijken? Huhuhu

Geplaatst

Zeker, erg 'huhuhu' allemaal.

Ik vind het een heerlijke zender hoor. Die samenvattingsprogramma's, veel competities, studio uitzendingen en volgend seizoen PL.

Daar ging de kritiek toch ook niet over?

Geplaatst
Zeker, erg 'huhuhu' allemaal.

Daar ging de kritiek toch ook niet over?

Ging de Ragazzo-imitatie aan je voorbij?