Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

En met alle drie was het helemaal niks. Als Blind het toch met iedereen goed kan vinden, lijkt het me een goed idee om dan ook nog even naar kwaliteit te kijken.

• Antwoorden 3,3k
  • Weergaven 115,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Gratis speltip: Kijk gewoon geen enkel praatprogramma over voetbal. Waan vd dag geroeptoeter. Veelal niet eens op feiten gebaseerd. Alles voor de kijkcijfers.   Keek het jaren terug allemaal

• Dit vind ik heerlijk. Met een half oor naar dat slappe geouwehoer luisteren. Ik vind de serieuzere aflevering dan ook weinig aan, daar kijk je dat programma niet voor. De paar afleveringen na ''het ve

• joostmakaay
    joostmakaay

@Beppu de wekelijkse "Rob Jansen die z'n ontslagen trainers aan de man wil brengen"-show al geluisterd? Ging weer helemaal nergens over, Kuijt die ff met droge ogen durft te zeggen dat z'n carriere er

Geplaatst

Wat is dit nu voor onzin dan? Geen studio voetbal maar een stel gekkies en leden van de zonnebloem op een plein?

Geplaatst
Wat is dit nu voor onzin dan? Geen studio voetbal maar een stel gekkies en leden van de zonnebloem op een plein?

Het zal wel uitgelopen zijn ;e

Geplaatst
Haha die Larsson.

Je zou het hele interview even moeten bekijken. Ik was na die tweede vraag van die vent al weggelopen, maar hij weet het te presteren om zelfs 4!!! keer dezelfde vraag anders te formuleren. Wat ben je dan een slechte verslaggever zeg, niet normaal.

Geplaatst

Ze zijn niet mild over Ajax vandaag:r. Leuke uitzending.

Oh oh Gijp over Marokkaantjes:D. Hij zegt niks beledigends in principe maar dit zal wel weer een puntje worden de komende dagen.

Geplaatst

En terecht toch ook -over Ajax- beleid is geen touw aan vast te knopen.

Gijpie gaat hier nog meer van horen idd :D

Geplaatst

Als Gijpie hier nog wat van gaat horen ligt het meer aan de andere partij dan aan hem.

Want hij zegt in dezelfde zin zo een beetje dat hij niets tegen Marokkanen heeft, maar dat het gewoonweg de denkwijze is van veel beleidsbepalers.

Verder worden de beleidsbepalers van Ajax wel enorm onder handen genomen vanavond, hopen dat ze kijken vanavond :p

Geplaatst

'Dat Inter met alleen maar dertigers'

Stonden afgelopen wedstrijd maar twee dertigers in :saywhat:

Geplaatst

Ik denk dat ze qua spelersmateriaal zeker niet hoeven onder te doen voor Napoli of Roma, maar daar is het niet zo'n zootje en staat al wel een structuur.

Geplaatst
'Dat Inter met alleen maar dertigers'

Stonden afgelopen wedstrijd maar twee dertigers in :saywhat:

Is toch al langer bekend dat men dit soort feiten niet op orde heeft? Zeker niet als het geen Eredivisie of Barcelona is.

Geplaatst

''Sneijder komt bij Galatasaray vanaf de linkerkant''

Goed geinformeerd Hans!

Geplaatst

Boeiend Cim! Alsof (buiten Turkse Nederlanders om) hier iemand naar die kutcompetitie kijkt.

Geplaatst

Daar gaat het ook echt om ja :cab:

Ik kijk ook niet naar de Franse competitie dus ga ik niet roepen dat Di Maria daar wordt gebruikt als linksback.

Geplaatst

Jaartje van de 3en half jaar die hij er nu speelt. Op het moment ook ''gewoon'' op 10.

Geplaatst

Er zijn ergere dingen om je druk over te maken hoor. Staan ze toch ook om bekend. Dat het dan iedere keer nog wordt vermeld. Soms krijg je gewoon zelfs nog het idee dat ze het erom doen om het fout te hebben.

Geplaatst

Gaat Derksen nou elke week 2x janken over het bestuur van Ajax, die tegen Bosz had moeten zeggen dat ze voor dan even anders hadden moeten spelen tegen Rostov. Manmanman

Geplaatst

Idd :r ''Bosz heeft 15 miljoen door de wc gespoeld met zijn visie'' ja en de week ervoor kon het 5-1 worden met dezelfde visie.

Geplaatst

Plus dat ik ze helemaal niet volgens zijn visie vond spelen. PAOK uit al helemaal niet.