Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Die dame van de Playboy gister bij Vandaag Inside was wel een dieptepuntje hé:-D. Mevrouw heeft echt helemaal niks gezegd.

• Antwoorden 3,3k
  • Weergaven 115,7k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Gratis speltip: Kijk gewoon geen enkel praatprogramma over voetbal. Waan vd dag geroeptoeter. Veelal niet eens op feiten gebaseerd. Alles voor de kijkcijfers.   Keek het jaren terug allemaal

• Dit vind ik heerlijk. Met een half oor naar dat slappe geouwehoer luisteren. Ik vind de serieuzere aflevering dan ook weinig aan, daar kijk je dat programma niet voor. De paar afleveringen na ''het ve

• joostmakaay
    joostmakaay

@Beppu de wekelijkse "Rob Jansen die z'n ontslagen trainers aan de man wil brengen"-show al geluisterd? Ging weer helemaal nergens over, Kuijt die ff met droge ogen durft te zeggen dat z'n carriere er

Geplaatst

Pierre:<. Je kan veel van hem vinden, maar hij zegt ten minste wel echt wat hij denkt. Hij is sowieso lekker in vorm de laatste tijd.

Geplaatst
1 uur geleden zei Beppu:

Pierre:<. Je kan veel van hem vinden, maar hij zegt ten minste wel echt wat hij denkt. Hij is sowieso lekker in vorm de laatste tijd.

Hij had helemaal gelijk.

Wat is dat toch altijd weer pijnlijk he, zo'n vrouw aan tafel zetten omdat het maar hoort/moet. Ik hoef niet alleen zoals Pierre zegt een wereld van vrouwenvoetbal en mannenvoetbal apart.

Doe mij ook maar een wereld waar voetbaltalkshows zijn voor alleen mannen en ook voetbaltalkshows voor alleen vrouwen.

Geplaatst

Dacht ook dat Studio Voetbal die keuze een jaar of twintig geleden, al had gemaakt. Was al die jaren in de veronderstelling dat het een programma was voor herenvoetbal. Maar gisteravond was er opeens, uit het niets, ruim aandacht voor het damesvoetbal. 

Of je behandelt beide takken consequent (wat ze dus duidelijk nooit hebben gedaan) òf je behandelt het niet. 

Geplaatst

@Beppu de wekelijkse "Rob Jansen die z'n ontslagen trainers aan de man wil brengen"-show al geluisterd? Ging weer helemaal nergens over, Kuijt die ff met droge ogen durft te zeggen dat z'n carriere er heel anders uit had kunnen zien, als hij wel als hoofdtrainer bij Feyenoord mocht beginnen. :-D

Geplaatst
Op 12-12-2023 om 18:07 zei joostmakaay:

@Beppu de wekelijkse "Rob Jansen die z'n ontslagen trainers aan de man wil brengen"-show al geluisterd? Ging weer helemaal nergens over, Kuijt die ff met droge ogen durft te zeggen dat z'n carriere er heel anders uit had kunnen zien, als hij wel als hoofdtrainer bij Feyenoord mocht beginnen. 

Haha lees dit nu pas. Hij was goed hé. Je weet ook gewoon dat die nuchtere Kieft dacht: 'wat lullen deze gasten':D.

Iemand Goedemorgen Eredivisie op? Serdar Gözübüyük (even gegoogeld) die in elke zin een Engels woordje gebruikt. Doet me denken aan dat KLM directeurtje bij VI:mrgy:.

'Met alle respect, kanker dit, kanker dat':D. Ze snijden een serieus onderwerp aan, maar toen hij dit heel ad rem zei kwam mijn ijsbakkie er uit mijn neus weer uit.

Editje 2: Wat een ontzettende gaarbuffel is die Serdar joh. Hele bijzondere man. Enorm overtuigd ook van zichzelf.

bewerkt door Beppu

Geplaatst

Moet bij die gozer altijd aan dat moment denken dat ie ging wapperen met zo'n respect-bandje. Dat was echt cringe. 

Geplaatst

Die Hennie bij Studio Voetbal met die 'PSV landskampioen 2023-2024' tattoo en die tattoo van de teletekst pagina met PSV bovenaan en Ajax onderaan;e. En trots zijn hé. Dan ben je een hele kleine meneer.

Geplaatst
1 uur geleden zei Tim&#x27;:

Klopt ja.

De beste man probeert zo geforceerd de van der Gijp uit te hangen, maar hij heeft het totaal niet. Buiten Veronica Offside om ken ik hem niet. Dat programmaatje met hem in de auto waag ik me niet aan.

Geplaatst
21 minuten geleden zei Beppu:

De beste man probeert zo geforceerd de van der Gijp uit te hangen, maar hij heeft het totaal niet. Buiten Veronica Offside om ken ik hem niet. Dat programmaatje met hem in de auto waag ik me niet aan.

Zodra hij door z'n anekdotes en oneliners heen is, heb je er helemaal niets meer aan inderdaad. Denk dat de redactie dit zelf ook wel door begint te krijgen, aangezien i.t.t. het begin van het seizoen, er steeds vaker andere gasten op z'n plek zitten (Kramer, Boskamp).

Geplaatst
11 minuten geleden zei Urbeto:

Hoe zou je deze analyse van Spitse raten @Beppu?

Ik ben geen Beppu

Ik ga voor 2/10

Geplaatst
18 minuten geleden zei Urbeto:

Hoe zou je deze analyse van Spitse raten @Beppu?

En deze dame wil trainer van het grote Ajax worden:D. Krijg je een toespraak na afloop van een wederom verloren wedstrijd als ze ondertussen op het derde niveau spelen: 'kan gebeuren mannen, je wint er wel eens één en je verliest er wel eens één. Volgende keer beter!'. 

Geplaatst
19 uur geleden zei Beppu:

Morgen Kick-off en Kale en Kokkie:<

Dat viel totaal niet tegen. Was geweldig _O_

Geplaatst
17 uur geleden zei Thierryvane:

Wat een heerlijke aflevering. Olij en Vaessen zijn geniaal. 

Geweldige aflevering weer ja. Vooral met de aanraders als Kortsmit zich verspreekt met zijn verdweild raken : Wat zeg jij nou allemaal, jij begint weer zo slecht aan dit gesprek :-D

Geplaatst
3 uur geleden zei Thierryvane:

"Lelieveld is een goed backie, maar kan niet verdedigen." Ik had het niet meer. 

Heb je de kerstborrel special van vorig jaar gezien? Die was nog mooier. Met Seuntjes, Kwakman, Yannick van der Velde.

En ik heb hem al vaker aangeraden, maar die met Rene van Dieren is de beste poscast ooit gemaakt. @joostmakaay kan dit beamen. Al is deze er alleen in audiovorm geloof ik.

Geplaatst
10 minuten geleden zei Beppu:

Heb je de kerstborrel special van vorig jaar gezien? Die was nog mooier. Met Seuntjes, Kwakman, Yannick van der Velde.

En ik heb hem al vaker aangeraden, maar die met Rene van Dieren is de beste poscast ooit gemaakt. @joostmakaay kan dit beamen. Al is deze er alleen in audiovorm geloof ik.

Deze heb ik al aan zoveel mensen aangeraden haha. Aflevering meerdere malen ook geluisterd. Genieten. Echt alles is goed aan die aflevering.

Geplaatst
Zojuist zei Dansmeister:

Deze heb ik al aan zoveel mensen aangeraden haha. Aflevering meerdere malen ook geluisterd. Genieten. Echt alles is goed aan die aflevering.

Mijn liefde voor kontneuken is begonnen na het luisteren van deze ep!