Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 3,3k
  • Weergaven 115,7k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Gratis speltip: Kijk gewoon geen enkel praatprogramma over voetbal. Waan vd dag geroeptoeter. Veelal niet eens op feiten gebaseerd. Alles voor de kijkcijfers.   Keek het jaren terug allemaal

• Dit vind ik heerlijk. Met een half oor naar dat slappe geouwehoer luisteren. Ik vind de serieuzere aflevering dan ook weinig aan, daar kijk je dat programma niet voor. De paar afleveringen na ''het ve

• joostmakaay
    joostmakaay

@Beppu de wekelijkse "Rob Jansen die z'n ontslagen trainers aan de man wil brengen"-show al geluisterd? Ging weer helemaal nergens over, Kuijt die ff met droge ogen durft te zeggen dat z'n carriere er

Geplaatst
Moest gelijk aan jou en Berrie denken #nohomo

Ik woon in een nog kleiner dorpje

Geplaatst

Ik vond het de laatste tijd niet meer zo een leuk programma, maar ik ga het weer eens terugkijken na de positieve reacties hier.

Geplaatst

Heb gelachen, maar nog meer om dat Meer voor Mannen erna :r Nog nooit gezien, maar huilen hier met zen allen :r

Geplaatst
Heb gelachen, maar nog meer om dat Meer voor Mannen erna :r Nog nooit gezien, maar huilen hier met zen allen :r

:mrg: :mrg: ik ook hoor. Geweldig dat.

Geplaatst

Was dat dat programma met Maarten van Rossem bekans op het einde?

Geplaatst

"Ik ben opgevoed met ja is ja en nee is nee"

:-D altijd hardop lachen als hij dat cliché weer bovenhaalt

Geplaatst

Ja om de 3 afleveringen met Hansie erin komt dat er weer in inderdaad :-D:-D

Geplaatst

Maxim Hartman _O_ de grootste baas op de Nederlandse tv. Omroep Maxim was ook altijd hysterisch lachen.

Geplaatst

Maxim had ook eerst zo'n show op internet op vrijdag. Dan werd er gefilmd hoe hij ging chillen met vrienden, FIFA spelen, bier drinken, kut roepen. Riep 'ie ineens ten tijden van het begin van Expeditie Robinson dat hij wist dat Geraldine ging winnen, komt ze ook nog in de finale :mrgy:

Geplaatst
Maxim had ook eerst zo'n show op internet op vrijdag. Dan werd er gefilmd hoe hij ging chillen met vrienden, FIFA spelen, bier drinken, kut roepen. Riep 'ie ineens ten tijden van het begin van Expeditie Robinson dat hij wist dat Geraldine ging winnen, komt ze ook nog in de finale :mrgy:

Bij GeenStijl was dat, wel eens wat gezien, maar was ook wel soms heel slecht hoor :cab:

Geplaatst

Vroeger met rambo en rambo was hij pas echt goed. gouden televisie.

"SJONGEJONGEJONGEJONGEJONGEEUUUHHHHHH!!! Wat is dit een goed programma zeg!"

Geplaatst
Vroeger met rambo en rambo was hij pas echt goed. gouden televisie.

"SJONGEJONGEJONGEJONGEJONGEEUUUHHHHHH!!! Wat is dit een goed programma zeg!"

Vorig jaar deden ze als duo mee aan zo'n versusprogramma van bnn, gewoon de hele aflevering valsspelen

Geplaatst
Vorig jaar deden ze als duo mee aan zo'n versusprogramma van bnn, gewoon de hele aflevering valsspelen

Dat was al uit 2011 of zo, ja. Daar ken ik hem ook van. In tegenstelling tot vele hier vind ik het echt een sukkel, nog nooit om moeten lachen :cab:

Geplaatst

Haha SV gisteren teruggekeken gingen ze een jonge spits opnemen die zich goed ontwikkelt. Iemand komt met Kramer, Arno met Perica en dan komt Bert met Lewandowski :r:r

Edit : Oh dubbel.

Geplaatst
Haha SV gisteren teruggekeken gingen ze een jonge spits opnemen die zich goed ontwikkelt. Iemand komt met Kramer, Arno met Perica en dan komt Bert met Lewandowski :r:r

Edit : Oh dubbel.

Lewandowski was het antwoord op een andere vraag. Bert kwam met één of andere derdeklasser die hij ooit getraind heeft en waarvan hij dacht wel de hoofdklasse te kunnen halen of iets dergelijks.

Geplaatst

Van die derdeklasser heb ik ook gehoord ja, toch wel jammer dat hij dan geen naam noemt hoor, geloof er niks van dat die niemand kent in het profvoetbal die tegengevallen is.

Van zijn tijd bij Feyenoord herinner ik mij alleen al Leonardo, in het begin van zijn carriere een geweldig talent en later steeds meer teruggezakt.