Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Haha Hans Kraay vertelt even dat Rusland Mario Fernandes puur voor het WK even snel hebben ingevlogen zodat hij als Braziliaan voor de Russen kan voetballen. Speelt al 6 jaar voor CSKA :r Wij in Nederland hebben regels minimaal aantal jaren in het land, in Rusland hebben ze dat niet zegt die gek gewoon. Dat is toch ongelofelijk he.

bewerkt door cimbomcu

• Antwoorden 3,3k
  • Weergaven 115,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Gratis speltip: Kijk gewoon geen enkel praatprogramma over voetbal. Waan vd dag geroeptoeter. Veelal niet eens op feiten gebaseerd. Alles voor de kijkcijfers.   Keek het jaren terug allemaal

• Dit vind ik heerlijk. Met een half oor naar dat slappe geouwehoer luisteren. Ik vind de serieuzere aflevering dan ook weinig aan, daar kijk je dat programma niet voor. De paar afleveringen na ''het ve

• joostmakaay
    joostmakaay

@Beppu de wekelijkse "Rob Jansen die z'n ontslagen trainers aan de man wil brengen"-show al geluisterd? Ging weer helemaal nergens over, Kuijt die ff met droge ogen durft te zeggen dat z'n carriere er

Geplaatst

Die bepalen toch ook dat je niet voor 2 verachillende landen interlands mag spelen in je carriere? Althans, in de 'senioren'. Zo gek is het dus ook niet.

Geplaatst
Die bepalen toch ook dat je niet voor 2 verachillende landen interlands mag spelen in je carriere? Althans, in de 'senioren'. Zo gek is het dus ook niet.

Ja maar dat gaat over voetballen. Over het verkrijgen van een nationaliteit heeft de FIFA naar mijn weten weinig te zeggen. Dat gaat de meeste gevallen via jus sanguinis of jus soli.

Die Fernandes heeft trouwens de Russische nationaliteit verkregen door een presidentieel besluit van Poetin.

bewerkt door Sophomore

Geplaatst
Haha Hans Kraay vertelt even dat Rusland Mario Fernandes puur voor het WK even snel hebben ingevlogen zodat hij als Braziliaan voor de Russen kan voetballen. Speelt al 6 jaar voor CSKA :r Wij in Nederland hebben regels minimaal aantal jaren in het land, in Rusland hebben ze dat niet zegt die gek gewoon. Dat is toch ongelofelijk he.

Waarom zo aan ergeren, het is toch algemeen bekend dat de meeste analisten totaal geen feitenkennis hebben.

Geplaatst

Bovendien had Hansie toch ook gewoon een punt. Hij heeft die nationaliteit gekregen via een presidentieel besluit zodat hij mee kon doen tijdens dit WK.

Geplaatst
Ja en dat kon omdat die al 6 jaar in Rusland woont. @Erwin. Ja geen idee, moet ik eigenlijk niet doen. Maar stoor mij eraan als er zulke negatieve berichtgeving volledig onjuist in de wereld wordt gebracht. De meesten op MU weten wel dat Mario Fernandes al jarenlang een sterkhouder is bij CSKA rechts achterin. Maar er zijn er ook genoeg die dat niet weten, ik schat zo in dat Pino dat niet wist ;). Mensen die het niet weten denken dat zo'n ridicuul verhaaltje echt waar is. Terwijl wij notabene bij Kalou, De Guzman, Leonardo en Douglas alles hebben geprobeerd :D
Geplaatst

Hans zei toch gewoon dat die Braziliaan genaturaliseerd is vanwege het WK, en dat klopt toch ook?

Geplaatst

Nee dat klopt niet. Hans zei dat dat in Rusland zomaar kan en dat er geen regels voor zijn.

Geplaatst
Nee dat klopt niet. Hans zei dat dat in Rusland zomaar kan en dat er geen regels voor zijn.

Ja maar goed, dat snapte ook wel iedereen dat dat niet klopte.

Ik zal het programma nog een keertje voor je uitleggen: Het is een satirisch programma, waarin de hoofdrolspelers (Genee, Derksen, Gijp, Kraay en Boskamp) een rol spelen. Je moet die rol dan ook niet zo serieus nemen. Vergelijk het met Goede Tijden slechte tijden, jij beschuldigd Bartho Braad toch ook niet voor de dingen die Jeff Alberts heeft gedaan? (Ja kende even geen andere acteur bij naam van die serie).

Dus nu kun je wel steeds je ergernis lopen spuien hier, maar dan snap je het hele programma nog steeds niet.

Geplaatst

Over voetbal zijn de heren serieus. Hans was daar ook niet een grap aan het maken maar was bloedserieus. Ik denk dat we dat best mogen aankaarten en dat ze niet overal mee wegkomen vanwege het zogenaamde satiren. Muslera was bijvoorbeeld ook al zo'n slechte keeper. Dat is gewoon onkunde en het ontbreken van kennis, daar mag best wat van gezegd worden toch?

bewerkt door cimbomcu

Geplaatst
Over voetbal zijn de heren serieus. Hans was daar ook niet een grap aan het maken maar was bloedserieus. Ik denk dat we dat best mogen aankaarten en dat ze niet overal mee wegkomen vanwege het zogenaamde satiren. Muslera was bijvoorbeeld ook al zo'n slechte keeper. Dat is gewoon onkunde en het ontbreken van kennis, daar mag best wat van gezegd worden toch?

Zeg het ze maar jungske!

Geplaatst

Wat kan jou het schelen wat zij van Muslera vinden?

Geplaatst

Keeper van Gala hé. Ik vind het ook niet zo'n bijzondere keeper.

Geplaatst

Jij ziet hem ook nooit spelen natuurlijk.

Dat is volgens mij toch al de hele tijd wat ik probeer uit te leggen. Het gaat toch helemaal niet om Muslera, Mario Fernandes of Rusland. Het gaat om onjuiste informatie verstrekken. Donald Trump zou zeggen, fake news.

Geplaatst

Nouja Pino je hoeft niet te doen alsof alles één groot live toneelstukje van Jiskefet is. Ja, ze roepen weleens wat dingen die je niet serieus moet nemen maar het is niet zo dat ze alles, bewust, fout lopen te roepen. Als het over voetbal gaat proberen ze serieus te zijn en vaak slaat er weleens iemand de plank mis

Geplaatst

Dan blijft de vraag waarom je nou na pakweg 10 jaar van hetzelfde nog steeds naar VI kijkt voor de inhoudelijke gesprekken. Het is niet dat dit een tendens van de laatste 5 uitzendingen is.

Geplaatst
Dan blijft de vraag waarom je nou na pakweg 10 jaar van hetzelfde nog steeds naar VI kijkt voor de inhoudelijke gesprekken. Het is niet dat dit een tendens van de laatste 5 uitzendingen is.

Er is ook een grijs gebied toch? Het hoeft niet zwart-wit te zijn. Ik vermaak me meer dan prima met VI en daarom kijk ik ook elke uitzending. Betekent niet dat ik niet af en toe eens mag zeiken over gebrek aan kennis bij de heren.

Geplaatst
Af en toe zeiken?

Nee, zij hebben dit WK elke dag een uur televisie gemaakt. Dat is 5 uur per week en 25 uur in 5 weken. In 25 uur zendtijd heb ik in dit topic 2 keer iets gezegd. Ik bedoelde niet af en toe, maar incidenteel.

bewerkt door cimbomcu

Geplaatst

Nee, ik vond het niet zo leuk gisteren. Dat hysterische gedoe met Joling wordt ook wat overrated. Genee ''Hoe die Meunier die bal uit de lucht lam'' Rene ''ja goed genomen man'' Gerard ''werd ik maar eens goed genomen'' en dat de hele uitzending door.