Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 3,3k
  • Weergaven 115,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Gratis speltip: Kijk gewoon geen enkel praatprogramma over voetbal. Waan vd dag geroeptoeter. Veelal niet eens op feiten gebaseerd. Alles voor de kijkcijfers.   Keek het jaren terug allemaal

• Dit vind ik heerlijk. Met een half oor naar dat slappe geouwehoer luisteren. Ik vind de serieuzere aflevering dan ook weinig aan, daar kijk je dat programma niet voor. De paar afleveringen na ''het ve

• joostmakaay
    joostmakaay

@Beppu de wekelijkse "Rob Jansen die z'n ontslagen trainers aan de man wil brengen"-show al geluisterd? Ging weer helemaal nergens over, Kuijt die ff met droge ogen durft te zeggen dat z'n carriere er

Geplaatst
Zojuist zei MrMHB:

Danke!

Geen probleem. Veel plezier met de voetbalwijsheden van Johan, Rene en Hans.

Geplaatst
Zojuist zei Magikarp:

Geen probleem. Veel plezier met de voetbalwijsheden van Johan, Rene en Hans.

Inderdaad, de sterkste voetbalanalysten van Nederland! :cab:

Geplaatst

Waarom speelde Magallán eigenlijk en niet Veltman of Schuurs? 

Had zelf overigens geprobeerd om Blind en De Ligt samen te laten spelen, heb het idee dat een vast centrum erg van belang had kunnen zijn. Bovendien is het volgens mij beter om een speler één op één te vervangen in plaats van op meerdere posities gaan lopen schuiven. 

Vond die Bakker trouwens wel een leuke linksback, was dat geen optie?

2 uur geleden zei Beppu:

Altijd zo mooi als Derksen praat alsof hij inside informatie heeft

Heel veel dingen zijn ongeloofwaardig aan Derksen, maar zijn bronnen niet naar mijn idee. Zit natuurlijk zo lang in de voetbalwereld dat hij een enorm netwerk heeft. 

bewerkt door Sophomore

Geplaatst
2 minuten geleden zei Sophomore:

Heel veel dingen zijn ongeloofwaardig aan Derksen, maar zijn bronnen niet naar mijn idee. Zit natuurlijk zo lang in de voetbalwereld dat hij een enorm netwerk heeft. 

Heb toch het idee dat sinds zijn vertrek bij VI en de breuk met het blad, hij een stuk minder "betrouwbare" bronnen heeft.

Geplaatst
3 uur geleden zei PJHoutman:

De laatste die zo slecht speelde in een Klassieker heette Philippe Leonard, dus ik durf dat wel te zeggen ja. 

Die heet toch echt Mazraoui.

Geplaatst
9 uur geleden zei Sophomore:

Had zelf overigens geprobeerd om Blind en De Ligt samen te laten spelen, heb het idee dat een vast centrum erg van belang had kunnen zijn. Bovendien is het volgens mij beter om een speler één op één te vervangen in plaats van op meerdere posities gaan lopen schuiven. 

Vond die Bakker trouwens wel een leuke linksback, was dat geen optie?

Veltman zat niet bij de selectie, geen idee waarom niet. Heeft daarnaast negen maanden geleden zijn laatste officiële pot gespeeld, dus lijkt me niet slim om hem dan meteen in de basis te knallen. Schuurs laat bij Jong Ajax niet bepaald zien dat hij dat niveau ontgroeit is, dus die komt ook nog niet in aanmerking voor een basisplek. Bakker is ook nog vrij wisselvallig, maar die zie ik liever de kans krijgen daar dan Sinkgraven.

Overigens is het achteraf wel makkelijk praten hè. Stel je voor dat hij met Veltman begonnen was en die had twee fouten gemaakt. Dan had heel Nederland geroepen dat het belachelijk was dat hij met Veltman begonnen was, aangezien die vorig jaar in april zijn laatste pot gespeeld heeft. Idem dito met Schuurs en Bakker. Mochten een van die twee slecht gespeeld hebben, dan was het te gek voor woorden geweest dat hij een 18-jarige jongen voor de leeuwen gegooid had. 

Ben het verder wel eens wat betreft je punt over een vast centrum, maar dan moest je met Sinkgraven, Bakker of Kristensen gaan spelen. Elke keuze was dus een groot risico.

Geplaatst

Eindelijk bewegende beelden van Johan op een voetbalveld. ?

En mensen die dit programma nog steeds beoordelen op voetbalkennis... 

HET IS SATIRE! 

Geplaatst

@JanVertonghen Hm ja wel paar goede punten over Veltman, Sinkgraven en Bakker, maar dat zou voor mij nog steeds geen overweging zijn om je centrale duo uit elkaar te halen.

Over 'achteraf praten is makkelijk' word ik heel erg moe trouwens ;c Dat is toch geen argument/punt? Natuurlijk kun je een bepaalde keuze pas achteraf beoordelen, aangezien de wedstrijd nog niet gespeeld is. Hoe wil je iets beoordelen dat nog helemaal niet heeft plaatsgevonden? 

13 uur geleden zei Rossi:

Heb toch het idee dat sinds zijn vertrek bij VI en de breuk met het blad, hij een stuk minder "betrouwbare" bronnen heeft.

Hm dat klinkt aannemelijk. 

Geplaatst
Op 29-1-2019 om 13:11 zei Pino:

Eindelijk bewegende beelden van Johan op een voetbalveld. ?

En mensen die dit programma nog steeds beoordelen op voetbalkennis... 

HET IS SATIRE! 

En jij kijkt elke zondag braaf naar Studio Voetbal? 

Geplaatst
3 minuten geleden zei komodo25:

En jij kijkt elke zondag braaf naar Studio Voetbal? 

Nee, maar wel op maandag en vrijdag naar VI

Geplaatst

Waarom dat? Lijkt me toch duidelijk dat de humor van VI mij bevalt.

Geplaatst
4 minuten geleden zei Pino:

Waarom dat? Lijkt me toch duidelijk dat de humor van VI mij bevalt.

Maar qua politieke correctheid past SV veel beter bij jouw 

Geplaatst
Op 28-1-2019 om 23:00 zei JanVertonghen:

Zoals de man die boven mij reageert, dat blijft een lastige zaak. Ben je serieus? @PJHoutman

Zucht.

Geplaatst
9 minuten geleden zei PJHoutman:

Zucht.

Gelukkig maar. Weet bij 98% van het forum of ze wel of niet serieus zijn, maar bij jou twijfel ik meestal.