Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
11 minuten geleden zei Gert:

Gratis speltip: Kijk gewoon geen enkel nederlands praatprogramma over voetbal. Waan vd dag geroeptoeter. Veelal niet eens op feiten gebaseerd. Alles voor de kijkcijfers.

Keek het jaren terug allemaal, maar nu al jaren niet meer en het is een verademing. Geloof me. 

Heb even voor je aangepast/fixed. Engelse zijn natuurlijk wel de moeite waard:checkit:

• Antwoorden 3,3k
  • Weergaven 115,7k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Gratis speltip: Kijk gewoon geen enkel praatprogramma over voetbal. Waan vd dag geroeptoeter. Veelal niet eens op feiten gebaseerd. Alles voor de kijkcijfers.   Keek het jaren terug allemaal

• Dit vind ik heerlijk. Met een half oor naar dat slappe geouwehoer luisteren. Ik vind de serieuzere aflevering dan ook weinig aan, daar kijk je dat programma niet voor. De paar afleveringen na ''het ve

• joostmakaay
    joostmakaay

@Beppu de wekelijkse "Rob Jansen die z'n ontslagen trainers aan de man wil brengen"-show al geluisterd? Ging weer helemaal nergens over, Kuijt die ff met droge ogen durft te zeggen dat z'n carriere er

Geplaatst

Niet mee eens. Is toch heerlijk vermaak om het slappe gelul van de Valentijntjes en de Gijpjes van deze wereld lekker op te zetten. Voetbal praatprogramma's zijn naast voetbal eigenlijk het enige waar ik de tv voor aan zet.

Geplaatst
Zojuist zei Kyrill:

Heb even voor je aangepast/fixed. Engelse zijn natuurlijk wel de moeite waard:checkit:

Ja dat kan ik me nog voorstellen wel ja. Kun je er eentje aanbevelen?

Geplaatst
23 minuten geleden zei Gert:

Ja dat kan ik me nog voorstellen wel ja. Kun je er eentje aanbevelen?

Match of the Day!  :)

Geplaatst

Of anders KieftJansenEgmondGijp, podcast zonder enige vorm van agenda en praten enkel 90% van de keren over voetballers die hun luisteraars niet kennen. Gijp die doodleuk vijf keer aan een verhaal blijft beginnen, en dan blijkt het vervolgens een enorm kut verhaal te zijn, maar toch zet je hem weer iedere maandag aan. :-D 

Geplaatst

Dat is best een leuke podcast @joostmakaay alleen vind ik die Rob Jansen zo'n vreselijk eikel he. Wanneer hij er niet bij is, is het echt genieten.

Geplaatst
43 minuten geleden zei Arezo:

Dan zit Michel van Egmond elke week in zijn eentje.

Komt Wim Kieft nooit? Die twee samen kan ik wel hebben namelijk.

Geplaatst

Niet heel vaak, maar hij is wel goed. Van der Gijp vind ik in deze setting ook wel vermakelijk. Dat gedrocht op SBS kijk ik nooit.

Geplaatst

Gijp is ook leuk hoor, hij wordt bij Vandaag Inside beetje verneukt door Derksen. Anders komt die best goed uit de verf.

Geplaatst
5 uur geleden zei Tim':

Zonder Rob Jansen en René van der Gijp zou zoiets best te doen moeten zijn.

Als je die twee weghaalt en je neemt genoegen met Martijn Krabbendam, dan heb je de Dickvoormekaar podcast :classic_tongue:

Geplaatst
12 minuten geleden zei bas huijsmans:

Als je die twee weghaalt en je neemt genoegen met Martijn Krabbendam, dan heb je de Dickvoormekaar podcast 

Dan luister ik die liever, haha.

Geplaatst
13 minuten geleden zei bas huijsmans:

Welke? De Dickvoormekaar liever of Van der Gijp en Jansen liever?

Dickvoormekaar. Dat was inderdaad niet zo duidelijk geformuleerd door mij.

Geplaatst
1 uur geleden zei Beppu:

🔔🔔🔔Kale en Kokkie alert. Kale en Kokkie alert.🔔🔔🔔

Haha niet de nieuwe aflevering van de kick-off podcast met Valentijntje.

Geplaatst
11 minuten geleden zei Dansmeister:

Haha niet de nieuwe aflevering van de kick-off podcast met Valentijntje.

Heb je Kale en Kokkie gezien? Die gozer in dat zwembad met zijn Ajax shirt: 'In anderhalf jaar tijd is onze club volledig aan het verzuipen':-D, en het volgende shot die tomaatrode kop van die andere Hennie. Dan zit je er gelijk helemaal in.

Valentijntje en Mikey staan nu op! Je zou denken dat ze het hoofstuk Mislintat af hebben gesloten, maar het is weer zeker tien minuten over de beste man gegaan.

Geplaatst

Niet vaak eens met Derksen, maar hoorde hem gister ineens allemaal verstandige dingen zeggen.

Geplaatst
14 minuten geleden zei joostmakaay:

Poeh Gijp en Jansen in deze samenstelling kan inderdaad echt niet, vooral niet als Gijp de leiding moet nemen.  

Elkaar elke zin onderbreken:mrgy:. Dat ging even nergens over zeg.