Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Dat is toch bekend :p Waterman en Donk de vriendin van De zeeuw. Of ja de hoer van De zeeuw :cab:

• Antwoorden 3,3k
  • Weergaven 115,7k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Gratis speltip: Kijk gewoon geen enkel praatprogramma over voetbal. Waan vd dag geroeptoeter. Veelal niet eens op feiten gebaseerd. Alles voor de kijkcijfers.   Keek het jaren terug allemaal

• Dit vind ik heerlijk. Met een half oor naar dat slappe geouwehoer luisteren. Ik vind de serieuzere aflevering dan ook weinig aan, daar kijk je dat programma niet voor. De paar afleveringen na ''het ve

• joostmakaay
    joostmakaay

@Beppu de wekelijkse "Rob Jansen die z'n ontslagen trainers aan de man wil brengen"-show al geluisterd? Ging weer helemaal nergens over, Kuijt die ff met droge ogen durft te zeggen dat z'n carriere er

Geplaatst

100 % gelijk over die Gullit he :-D zowel bij MOTD als bij Studio Voetbal de ene one liner naar de andere one liner :D

Was wel mooi Derksen ''Gullit en Van Basten hebben verstand van voetbal en kunnen daar goed over praten'' Kieft ''Nou dat heb ik bij Ruud niet hoor'' Rene ''Nee ik ook niet''

Stukje over Adriaanse was ook leuk :D

Geplaatst

Zo even uit m'n hoofd PSV, Vitesse, City en Valencia. Mis ik er nog twee, volgens mij Groningen ook maar dat weet ik niet zeker.

Geplaatst
Zo even uit m'n hoofd PSV, Vitesse, City en Valencia. Mis ik er nog twee, volgens mij Groningen ook maar dat weet ik niet zeker.

FC Twente, Bayern Munchen en Feyenoord i.p.v. Vitesse

bewerkt door Kelvin

Geplaatst

Die GAE supporter in het introfilmpje van de uitzending die vanavond was. :r:r:r Wat een figuur hahaha.

Geplaatst

Oh wat triest hoe Gijp doet hoor. Zei eigenlijk ook gewoon zo van laatste uitzending volgend seizoen ben ik weg. Johan stopt dan ook al dus wordt dan moeilijk om het nog voor te zetten. Zou Hugo Borst er graag vast zien zitten maar zie dat niet snel gebeuren.

En Gijp kan wel zeggen dat hij de kwaliteit van Chadli meteen zag, maar in dit stukje doet die er heel normaal over.

https://www.youtube.com/watch?v=nhHhfhsoSJs

Geplaatst

[MENTION=7359]Stefan.[/MENTION]; Denk dat hij Mertens bedoelde aangezien hij het ook over FC Utrecht had in dat stukje vanavond

Geplaatst

Ik zat gisteren ook de uitzending te kijken en ik merk wel dat Gijp steeds meer over voetbal begint te praten, maar dat het steeds meer als een lul op een drumstel slaat.

Ik vind overigens de opmerking dat Hugo Borst het stokje zou kunnen overnemen wel een hele interessante. Is een persoon met een uitgesproken mening, die ook een beetje humor kan inbrengen, maar denk dat hij eerder de positie van Gijp over zou moeten nemen, met Johan die dan aanblijft. Sowieso ook Kieft vast aanstellen zou ik ook wel voorstander van zijn.

Geplaatst

Net even teruggekeken, heerlijke uitzending hoor met Schelvis :-D

Geplaatst

Haha ja mooi hoe hij altijd gewoon anderhalf uur voor lul zit als hij langskomt. :D

Johan eindigde ook wel weer sterk, met z'n gangbang. :r